جهت مشاوره در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 20654

اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ همه رشته ها

نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲+ عکس نفرات برتر کنکور تجربی، انسانی، هنر، زبان

نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲

لیست نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ تیر به اطلاع عموم می رسد. سازمان سنجش اسامی نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، هنر، انسانی و زبان های خارجی اعلام می کند. کنکور ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد. لیست نفرات برتر در این صفحه به اطلاع عموم می رسد:

اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ همه رشته ها 1

دانلود دفترچه های انتخاب رشته کنکور سراسری 


لیست اسامی نفرات برتر کنکور تیر 1402

سازمان سنجش اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ هر یک از گروه های آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری سال 1401 در سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام کرد.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۲  تیرماه در گروه آزمایشی هنر، گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی برگزار شد و نتایج اولیه کنکور جمعه 20 مرداد 1402 اعلام شد.

هر سال سازمان سنجش آموزش کشور اسامی ۱۰ نفر اول آزمون سراسری در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و پنج نفر اول در گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی را منتشر می کند.

اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ همه رشته ها 2

لیست نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ رشته های ریاضی، انسانی، تجربی، هنر و زبان اعلام شد، عکس رتبه های برتر به زودی منتشر می شود.

 

اسامی نفرات برتر کنکور 1401 تمامی رتبه‌های برتر ریاضی از آنِ مردان شد!

اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در پنج گروه آزمایشی “علوم ریاضی و فنی”، “علوم تجربی”،” علوم انسانی”،” هنر “و “زبان‌های خارجی” اعلام شد.

 در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۱۴۵ هزار و ۶۱۵ نفر داوطلب به رقابت پرداختند که از بین این داوطلبان ۱۰ نفر که تمامی آن‌ها مرد هستند موفق به کسب رتبه‌های ۱ تا ۱۰ شدند.

بر این اساس “سیدحسین سیدمهدی جاسبی” از تهران، “امیرپارسا بهرامی” از تهران، “علیرضا ملک‌حسینی” از اراک، “امیرهمایون شریفی‌زاده” از گرگان، “پوریا غفوری” از یزد، “امیرماهان معصومی” از اصفهان، “محمدپارسا قادراحمدی” از تهران، “آرمین خسروی” از تهران، “شایان بقایی‌نژاد” از مشهد و “سبحان لطفی” از نیشابور به ترتیب رتبه‌های ۱ تا ۱۰ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را از آن خود کردند.

همچنین در گروه آزمایشی علوم تجربی تعداد ۵۷۴ هزار و ۷۵۱ داوطلب شرکت کردند که از این تعداد ۱۰ نفر موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند. بر این اساس “فرناز حسن‌زاده “از بویراحمد،” علیرضا دهقانی تفتی” از یزد، “سبا رضائی بروجنی” از بروجن، “محمدطه رنجی” از ارومیه، “نگار هاشم‌زاده” از تبریز،” ارشیا انتظاری ابوخیلی” از تهران، “عالیه میرزایی” از شهربابک، “رضا نوری” از ارومیه، “سیدعلی علوی خوشحال” از سبزوار و “امیرمهدی امامی” از زنجان نیز به ترتیب رتبه‌های ۱ تا ۱۰ گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کردند.

همچنین در گروه آزمایشی انسانی نیز تعداد ۴۱۲ هزار و ۵۲۵ نفر شرکت‌کننده وجود داشت که در این گروه نیز “محمد بهرامی” از کرمانشاه، “مائده ملکی” از تبریز، “سیده مهرناز سیدی” از مشهد، “امیرمهدی تبار” از تهران، “پرهام سنکیان” از مشهد، “احسان کلاته عربی ” از مشهد، “حدیث گرجی” از تهران، “سوگند بیگلری” از تهران، “مطهره قربانعلی” از اراک و “علیرضا نصیری” نیز از شمیرانات رتبه های اول تا دهم علوم انسانی را به خود اختصاص دادند.

در گروه ازمایشی هنر نیز ۱۶۱ هزار و ۶۷۸ نفر شرکت‌کننده وجود داشت که “کیاناز شاطریان” از اصفهان، “شایا قنادان زاده” ،”صبا سلطانی، ” ملیکا هادی‌نیا” و “علیرضا فصیحی‌نژاد” همگی از تهران نیز رتبه‌های اول تا پنجم هنر را به دست آوردند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز ۱۹۴ هزار و ۹۵۱ داوطلب شرکت کننده داشتیم که “کیارش علیزاده ” از تبریز، “امیرحسین کیوانی” از مشهد، “علیرضا ملک‌حسینی” از اراک، “نوید یونسی ملردی” و “سیدعلیرضا سیدشاکری” از تهران پنج نفر اول این گروه آزمایشی هستند.

براساس این اسامی، تهرانی‌ها با ۱۴ نفر در صدر نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ قرار گرفتند و ۲۷ نفر از برترین‌های کنکور امسال نیز مرد هستند.


لیست نفرات اول کنکور 1400

لیست نفرات برتر کنکور تجربی – 10 نفر اول کنکور تجربی

اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ همه رشته ها 3

اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ همه رشته ها 4دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 1401

لیست نفرات برتر کنکور ریاضی – 10 نفر اول کنکور ریاضی

اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ همه رشته ها 5

لیست نفرات برتر کنکور انسانی – 10 نفر اول کنکور انسانی

اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ همه رشته ها 6

لیست نفرات برتر کنکور زبان – 5 نفر اول کنکور زبان

اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ همه رشته ها 7

لیست نفرات برتر کنکور هنر – 5 نفر اول کنکور هنر

اسامی نفرات برتر کنکور تیر ۱۴۰۲ همه رشته ها 8

3.2/5 - (13 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیدوست از لاهیجان دوشنبه , 21 سپتامبر 2020 - 13:49

درود بر لاهیجانیها که پرچم شهر زیبای لاهیجان رو بالا آوردید و همه عزیزان موفق باشید .

ميثم یکشنبه , 20 سپتامبر 2020 - 15:53

آقا داستان نفر اول انساني و نفر هشتم رياضي چيه؟؟؟

نصب اپ دانش آموزی