جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46936

تمدید ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401

تمدید ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1401 1

 تمدید مهلت زمان ثبت‌ نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ اعلام شد. داوطلبان می توانند برای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ + زمان، انتخاب رشته سنجش و دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1401 از تاریخ 29خرداد ماه آغاز شد، هم اکنون مهلت زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1401، تمدید شده است.

 مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته متقاضیان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا پنج‌شنبه (نهم تیر ماه) تمدید شد.

  • اطلاعيه‌ درخصوص اعلام تمديد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1401 1401/04/05 نسخه چاپی پيرو اطلاعيه‌ مورخ 1401/03/29 در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مقطع كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1401 و انتشار دفترچه راهنماي مذكور، به اطلاع متقاضيان مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر و مساعدت براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (1401/04/05) براي ثبت نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان بتوانند تا پايان روز پنجشنبه مورخ 1401/04/09 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمايند.
  • لذا متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي مربوط و مندرجات اين اطلاعيه، به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود در آزمون مذكور اقدام نمايند. در ضمن، متقاضياني كه قبلاً ثبت‌نام خود را تكميل و كد رهگيري ثبت‌نام دريافت نموده‌اند نيز مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي و كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.
  • شایان ذکر است درصورت وجود اصلاحیه برای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون موضوع در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.
  • کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل ثبت‌نام خواهد بود.
  • به نقل از روابط عمومی سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱ از یکشنبه بیست‌ونهم خردادماهآغاز و تا 9تیرماه  ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

آن دسته از داوطلبانی که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است برای اطلاع از جزئیات از یکشنبه   بیست‌ونهم خردادماه  به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه کنند.

شرایط ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

همه داوطلبان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند. در صورت انجام ندادن ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش داوطلب پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

  • ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در زمان مقرر (۱۴۰۱/۰۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۰۵) انجام‌پذیر است.
  • خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ ۹۴۵.۰۰۰ (نهصدوچهل‌وپنج هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان برای آغاز فرآیند ثبت‌نام ضروری است. (پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به داوطلبان به مبلغ ۱۲.۰۰۰ (دوازده هزار) ریال.)
  • داوطلبان چنانچه علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی باشند، لازم است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور به صورت اینترنتی اقدام کنند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ (برای آن دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آن‌ها با آزمون است) در جمعه چهارم شهریورماه برگزار خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

داوطلبان لازم است از سه‌شنبه لغایت پنجشنبه یکم تا سوم شهریورماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

  • براساس برنامه زمانی، همزمان با ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله، داوطلبان مجموعه ثبت‌نامی پذیرش با آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) لازم است که با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و مطالعه شرایط و ضوابط هر یک از کدرشته‌های انتخابی، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود اقدام کنند.
  • سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌ مورخ  ۲۹ خردادماه در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و انتشار دفترچه راهنمای مذکور به اطلاع متقاضیان می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز (پنجم تیرماه) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد تا متقاضیان بتوانند تا پایان روز پنجشنبه نهم تیرماه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
  • این سازمان یادآور شد: متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام کنند.
  • براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا نهم تیرماه نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.
  • سازمان سنجش آموزش کشور درصورت وجود اصلاحیه برای دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون موضوع در اطلاعیه چاپ کارت شرکت در آزمون اطلاع رسانی می شود.
به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی