جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و رفع نقص کارت

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46107

کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم 1402

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی از مای مدیو

گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی برای پایه نهم 1402 خرداد، شهریور و دی ماه، در سایت مای مدیو برای دانش آموزان فعال شد. دانش آموزان مدارس کل کشور می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم، به سایت مای مدیو مراجعه کنند . در این مقاله لینک ورود مستقیم به سایت مای مدیو دریافت کارت ورود به جلسه امتحان  نهایی را در اختیار دانش آموزان و مسئولین محترم مدارس قرار داده ایم.

امتحانات پایه نهم، به صورت نهایی برگزار می شود و  دانش آموزان ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم می باشند. لازم به ذکر است عدم دریافت کارت ورود به جلسه امتحان، مانع شرکت دانش آموزان در جلسه امتحان می شود. برای دریافت کارت ورود به جلسه می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. در ادامه نحوه دریافت کارت امتحان نهایی نهم را شرح داده ایم.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی پایه نهم 1402

با ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1402 ، می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنید. دریافت کارت ورود به جلسه برای دانش آموزان مدارس کل کشور در پایه نهم متوسطه اول، فقط از طریق ورود به سایت مای مدیو امکانپذیر است.

  • به گزارش حوزه آموزش و پرورش، سخنگوی این سازمان با اشاره به دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دی 1402، از طریق «سامانه مای مدیو» (پرونده الکترونیکی دانش آموزان)، برای دانش آموزان پایه دوازدهم، اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و به منظور کاهش تردد‌ها و مراجعات حضوری، دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر، دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای در دی ماه 1402، برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی می‌توانند از روز 27 اردیبهشت 1402، ساعت ۹صبح به درگاه اینترنتی مای مدیوبه آدرس؛ https://my.medu.ir مراجعه و با انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
  • او افزود: تمام دانش آموزان می‌توانند برنامه دقیق امتحانات نهایی خود شامل نام دروس، روز، تاریخ و ساعت امتحانات و آدرس حوزه اجرای آزمون را در کارت ورود به جلسه، مشاهده کنند.
  • مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان در امتحانات پیش رو بیان کرد: دانش آموزان موظفند پس از دریافت کارت ورود به جلسه آن را بررسی کرده و در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور سامانه و یا بروز هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه، سریعاً از طریق شبکه شاد و یا سایر مکانیزم‌های ارتباطی با مدیریت مدرسه محل تحصیل خود تماس حاصل کنند.
  • برای رفع نقص کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم

زمان دقیق دریافت کارت امتحان نهایی نهم تاکنون اعلام نشده است اما طبق سال های گذشته، احتمالا زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم، حدودا 10 روز از قبل از شروع امتحانات اعلام شود و مهلت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی یک هفته می باشد.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم 1402

موارد ذکر شده در کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم شامل اطلاعات هویتی دانش آموز، اطلاعات در خصوص تاریخ برگزاری هر امتحان و حوزه امتحانی می باشد. در گذشته کارت ورود به جلسه توسط مدارس به دانش آموزان ارائه می شد اما از زمان شیوع بیماری کرونا نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم به صورت اینترنتی انجام شد و در حال حاضر هم به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت مای مدیو می باشد که از طریق لینک زیر می توانید وارد سایت شده و کارت امتحان نهایی خودرا دریافت کنید.

در ادامه مراحل دریافت کارت امتحان نهایی نهم را به صورت کامل شرح داده ایم:

عددپس از ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم، نام کاربری و گذرواژه خود و کد امنیتی را وارد کرده و سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم

عدددر صفحه حساب کاربری خود گزینه “کارت امتحان نهایی” را انتخاب کنید:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم

عددبعد از انتخاب کارت امتحان نهایی می توانید فایل کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم خود را مشاهده کنید. پس از مشاهده کارت و در صورتی که اطلاعات ثبت شده مورد تایید شما می باشد، آن را پرینت گرفته و تا پایان امتحانات همراه خود داشته باشید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی دوازدهم

 

دانش آموزان عزیز، برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم و چگونگی استفاده از سایت مای مدیو، می توانید از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه از طریق سیستم مشاوره تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

تلفن تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور

خلاصه مطلب

با توجه به اینکه امتحانات پایان ترم پایه نهم به علت اهمیت ویژه آن به صورت نهایی برگزار می شود، دانش آموزان ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم می باشند. در گذشته این کارت توسط مدارس به دانش آموزان ارائه می شد اما پس از شیوع بیماری کرونا، ارائه کارت ورود به جلسه، به صورت اینترنتی انجام شد. همچنان دانش آموزان برای دریافت کارت امتحان نهایی نهم می توانند به سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم، معمولا ده روز قبل از شروع امتحانات، از سوی سازمان آموزش و پرورش اعلام می شود و دانش آموزان یک هفته فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند. در این مقاله نحوه و مراحل دریافت کارت امتحان نهایی نهم را با راهنمای تصویری شرح داده ایم.

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و رفع هر گونه سوال و ابهام، در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی نهم، از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب، از طریق سیستم مشاوره تلفنی، پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی و رفع نقص کارت

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی