کد خبر : 9898

چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟

چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ این سوال مشترک بسیاری از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مقاله آموزشی را به عنوان راهنمای ورود به سایت هم آوا در اختیار دانشجویان عزیز دانشگاه علمی کاربردی قرار دهیم.


چگونه وارد سایت هم آوا علمی کاربردی شویم؟

دانشگاه علمی کاربردی سایت هم آوا که سامانه آموزشی این دانشگاه است، راه اندازی کرده است. هدف از فعالیت سایت هم آوا این است که دانشجویان بتوانند بخشی از امور دانشجویی را به صورت اینترنتی انجام دهند و نیاز به پیگیری های حضوری در دانشگاه علمی کاربردی نداشته باشند.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می توانند به صورت اینترنتی ، اموری نظیر ثبت نام، پرداخت شهریه، ثبت درخواست نقل و انتقالی، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه علمی کاربردی و … را از طریق سایت هم آوا انجام دهند.

دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که شما می توانید برای مشاوره نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی و رفع هرگونه مشکل در استفاده از این سایت با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ، به صورت تلفنی راهنمای شما خواهد بود.

چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟

برای ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی ، که به جای سامانه سجاد فعالیت می کند، نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید. تمامی دانشجویان در زمان ثبت نام حضوری در دانشگاه و تکمیل پرونده با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام، رمز عبور و نام کاربری دریافت می کنند. با استفاده از اطلاعات دریافتی می توانید وارد پرتال شخصی خود در سامانه هم آوا شوید.
اگر رمز و نام کاربری سامانه هم آوا را گم کرده یا فراموش کردیده اید، می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه دریافت مجدد رمز و نام کاربری، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.
نشانی سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir است.

مراحل ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

برای ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی مطابق مراحل زیر اقدام نمایید:

1 – جستجوی آدرس دانشگاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir

2 – واردکردن نام کاربری و کلمه عبور و انتخاب گزینه “ورود”

3- وارد پرتال شخصی خودتان در سامانه هم اوا می شوید.

4- اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید و یا برای ورود به سامانه با مشکل روبرو شده اید، می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

سامانه هم آوا علمی کاربردی

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی