کد خبر : 4887

پیگیری پرداخت اقساط سربازی

شمولانی که درحال پرداخت اقساط خرید سربازی می باشند، به دنبال روشی ساده برای پیگیری پرداخت اقساط سربازی هستند. به همین منظور این مقاله را برای راهنمایی این گروه از مشمولان خدمت وظیفه عمومی ارائه کرده ایم.


پیگیری پرداخت اقساط سربازی در سال 1401

پیگیری پرداخت اقساط سربازی در سال 1401 بعد از اعلام تمدید مهلت پرداخت اقساط سربازی به دلیل کرونا چگونه است؟ با توجه به اینکه عده ای از مشمولانی که در طرح جریمه غیبت از سربازی به صورت اقساطی ثبت نام کرده بودند و مهلت پرداخت اقساط سربازی را به دلیل کرونا تمدید شد، پیگیری این موضوع را خواستار بودند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه مسئولان به کاهش ترددهای غیر ضرور از منزل، به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و  کسادی کسب و کارها، تعدادی از بانکها، نهادها و سازمان ها دریافت اقساط خود را به تعویق انداخته اند. مشمولان خدمت سربازی نیز اعلام کردند که در شرایط ایجاد شده، امکان پرداخت اقساط قانون جریمه را ندارند و خواستار افزایش مهلت پرداخت شده بودند.

پیگیری پرداخت اقساط سربازی

پیگیری پرداخت اقساط سربازی چگونه است؟

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اخیرا درمورد موضوع جریمه مشمولان غایب پرداخت و اعلام نمود،‌ کسانی که نتوانستند تا پایان سال98 جریمه‌های خود را بپردازند براساس قانون حداکثر تا اردیبهشت ماه 1401 این کار را انجام دهند. درصورتی که پیشنهاد مطرح و تصویب شده در کمیسیون صحن مجلس به تصویب برسد، احتمالا تا پایان سال ٩٩ به مشمولان بدهکار که اقساط سربازی را پرداخت نکرده‌اند، فرصت داده می شود. تا زمانی که این قانون تصویب نشده باشد،مشمولان باید طی زمانبندی تعیین شده در دفترچه اقساط خود نسبت به پرداخت مبلغ مشخص شده اقدام کنند.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار نظام وظیفه و امکان تصویب این قانون و پیگیری اخبار پرداخت اقساط سربازی در سال 1401 ، میتوانید با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرید:



به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ساسانم چهارشنبه , 27 ژانویه 2021 - 2:05

سلام دوست عزیز من از سال ۹۷ اقدام کردم ولی تا الان نتونستم اقساط رو واریز کنم میتونم بعد تصویب این قانون اقدام کنم ممنون میشم راهنمایی کنیداردیبهشت ۹۹ پروندم باطل شده

نصب اپ دانش آموزی