جهت مشاوره در زمینه استفاده از امکانات پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53769

سامانه دولت من

  • سامانه دولت من
  • پنجره واحد خدمات الکترونی
  • sso.my.gov.ir- سامانه خدمات دولت الکترونیک (جدید)

سامانه دولت من 1

در این مقاله، لینک سایت جدید سامانه خدمات دولت الکترونیک (پنجره ملی خدمات دولت هوشمند) را در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم. sso.my.gov.ir آدرس جدید سایت خدمات دولت است و برای ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، لازم است به آدرس جدید مراجعه کنید.

ورود به سامانه دولت من my.gov.ir

می توانید برای ورود به سایت جدید خدمات دولت، روی لینک زیر کلیک کنید. توجه داشته باشید که حتما قبل از ورود، فیلترشکن خود را خاموش کنید:

sso.my.gov.ir

توجه سایت خدمات دولت الکترونیک یا همان پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با نام اختصاری سامانه دولت من به آدرس جدید sso.my.gov.ir است که در نهایت به سامانه پنجره خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir وصل شده است. سایت جدید خدمات دولت، به منظور ارائه خدمات هوشمند ملی راه اندازی شده است. خدمات دولت الکترونیک شامل خدمات حوزه مسکن ، آموزش، تحصیل، سلامت ، اقتصادی ، خدمات عمومی و حمایت اجتماعی، خدمات پرداخت یارانه و … می باشد که توسط دولت راه اندازی شده است.

نحوه ورود به sso.my.gov.ir/login

توجه برای ورود به سامانه خدمات دولت الکترونیک، می توانید مطابق راهنمای تصویری که در این بخش در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، اقدام کنید. خدمات سامانه دولت من، بسیار متنوع است و به طور مداوم به لیست این خدمات دولتی، خدمات جدید افزوده خواهد شد.  نحوه ورود به سایت دولت من، به ترتیب زیر بسیار ساده می باشد، اگر برای استفاده از خدمات سامانه دولت من نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

مراحل ورود به سامانه خدمات دولت به شرح زیر است:

مرحله اول:

توجه آدرس سایت خدمات دولت sso.my.gov.ir را در مرورگر خود جستجو کنید. توجه داشته باشید که سایت خدمات دولت همان سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند است و هر دو آدرس sso.my.gov.ir و  my.gov.ir آدرس های سایت خدمات دولت هستند.  اولین نتیجه جستجو که با همین آدرس و عنوان «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» مشاهده می کنید را انتخاب کنید.

سامانه دولت من 3

مرحله دوم:

توجه بعد از ورود به صفحه اصلی سایت دولت من ، شماره موبایل خود را وارد کنید و با وارد کردن عبارت امنیتی در کادر مربوط می توانید منتظر دریافت پیامک حاوی رمز عبور یکبار مصرف باشید. بعد از انتخاب دکمه ارسال رمز یکبار مصرف، پیام زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • کد فعالسازی 5 رقمی به تلفن همراه شما ارسال شده است
  • در صورت عدم دريافت كدفعالسازي از طريق پيامك، ميتوانيد از طريق كد دستوري #40*4* براي دريافت آن اقدام نمایید.
  • یا با کلیک بر روی ارسال ایمیل کد فعال سازی را در ایمیل ملی دریافت نمایید.
  • در نهایت بعد از چند ثانیه کد تایید پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را وارد کادر رمز عبور کنید.

سامانه دولت من 4

مرحله سوم:

توجه یک کد فعال سازی 5 رقمی به شماره موبایل که وارد کردید ارسال می شود. این کد را در کادر مربوطه وارد کنید و گزینه «ورود به سامانه» را انتخاب کنید. اگر زمان مورد نظر پایان یافت و هنوز کد دریافت نکرده اید، می توانید دکمه «ارسال مجدد کد فعال سازی» را بزنید.

سامانه دولت من 5

مرحله چهارم:

توجه در این مرحله می توانید احراز هویت سایت دولت من را انجام دهید. این احراز هویت رد مراحل مختلف انجام می شود. اولین مرحله از احراز هویت شامل اطلاعاتی نظیر تاریخ تولد، کد ملی و کد پستی است. به این ترتیب کد ملی و تاریخ تولد خود را در کادرهای در نظر گرفته شده وارد کنید و گزینه «ثبت اطلاعات» را بزنید.

 سامانه دولت من 6

مرحله پنجم:

توجه در این مرحله می توانید وارد احراز هویت مرحله دوم و سوم شده و به ترتیب اطلاعات درخواستی را تکمیل کنید تا اطلاعات شما به طور کامل بعد از ورود به سامانه دولت من و ورود به حساب کاربری، قابل مشاهده باشد. بعد از احراز هویت می توانید از طریق این سامانه، در طرح ها و تسهیلات مختلف شرکت کنید.

سامانه دولت من 7



بشتر بخوانید:

 ورود به سایت اینترنت رایگان یارانه دولت



5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه استفاده از امکانات پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی