کد خبر : 13273

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402-1403

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان، در سال تحصیلی 1402-1403، از طریق سایت my.medu.ir انجام می شود. درگاه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان، در سایت مذکور است.

پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان سال 1402-1403

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان، برای سال تحصیلی 1402-1403 به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی سایت تیزهوشان انجام می شود. نشانی سایت تیزهوشان نهم به دهم my.medu.ir است.


مهلت پرداخت هزینه تیزهوشان :

مهلت پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان محدود می‌باشد

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان اینجا کلیک کنید. 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402-1403 1

برای ورود به سایت تیزهوشان و ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی my.medu.ir نیاز به کد ملی و رمز عبور خواهید داشت. با ورود به پنل شخصی دانش آموز و انتخاب گزینه پرداخت، وارد درگاه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان خواهید شد. جهت پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان، به کارت بانکی عضو شبکه شتاب به همراه رمز دوم اینترنتی دارید.

توجه داشته باشید که ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان تنها درصورتی قطعی می شود که فرایند پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان را تکمیل کرده باشید. به این معنی که بعد از پرداخت کد پیگیری دریافت نمایید و این کد را تا زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، نزد خود نگهداری نمایید.

مبلغ هزینه آزمون تیزهوشان از طریق دفترچه ثبت نام این آزمون اعلام می شود. پیش از ثبت نام به دقت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان را مطالعه نمایید. واجدین شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان، می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. درصورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه محتوای دفترچه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

مشکلات پرداخت اینترنتی پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم در سایت تیزهوشان

با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان با مشکل ورود به سایت تیزهوشان و پرداخت اینترنتی روبرو می شوند، این امکان فراهم شده است که از طریق تماس با شماره تلفن های موجود در این صفحه این مشکلات را برطرف نمایند. بنابراین اگر در ورود به سایت تیزهوشان با مشکل روبرو شده اید،اگر رمز خود را در دسترس ندارید و اگر در پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان با مشکل روبرو شده اید، می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید:

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی، تمام مراحل ثبت نام وپرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان را برای شما عزیزان انجام خواهند داد. در پایان مراحل از کارشناسان کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان را دریافت کنید.


به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی