جهت مشاوره در زمینه تلفنی آزمون نظام مهندسی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 40490

پاسخنامه رسمی آزمون نظام مهندسی شهریور 1401

پاسخنامه رسمی آزمون نظام مهندسی مرداد۱۴۰۰


در این مقاله لینک دانلود مستقیم پاسخنامه رسمی آزمون نظام مهندسی شهریور 1401 را در اختیار داوطلبان آزمون نظام مهندسی قرار داده ایم. اگر در آزمون نوبت اول سال 1400 که در مرداد ماه برگزار شده است، شرکت کرده اید، می توانید با بررسی سوالات و پاسخنامه در صورت نیاز نسبت به ثبت اعتراض اقدام نمایید .

اگر داوطلب آزمون نظام مهندسی در دوره های بعدی هستید، بهترین نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی برای شما، دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی است که در این مقاله لینک دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم:


دانلود پاسخنامه رسمی آزمون نظام مهندسی شهریور 1401

در این قسمت با انتخاب لینک مستقیم دانلود فایل PDF سوالات به همراه پاسخنامه رسمی آزمون نظام مهندسی شهریور 1401 می توانید دفترچه سوالات آزمون نظام مهندسی را که صفحه آخر آن پاسخنامه پیوست گردیده است، دریافت نمایید:

اطلاعیه درج سوالات و پاسخنامه آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان دی‌ماه سال ۱۴۰۱
ژانویه 17, 2023 دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان

پیرو برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان مورخ دی‌ماه سالجاری به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان مي‌رساند، سوالات و پاسخنامه‌های مربوط به کلیه رشته‌های آزمون یاد شده در سامانه آزمون‌های ورود به حرفه درج گردیده است.

ضمناً شرکت‌کنندگان می‌توانند درخواست بازنگری به سوالات آزمون مذکور را از طریق همین سامانه از روز شنبه مورخ ۰۱-۱۱-۱۴۰۱ حداکثر تا روز سه‌شنبه مورخ ۰۴-۱۱-۱۴۰۱ ارسال نمایند.

به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از كليه شرکت‌کنندگان گرامي انتظار دارد كه درخواست‌هاي خود را صرفاً در مهلت مقرر ارسال نمايند. بدیهی است بعد از تاريخ مقرر امکان ارسال درخواست مقدور نخواهد ب

پاسخنامه رسمی آزمون نظام مهندسی شهریور 1401 1


مشاوره تلفنی آزمون نظام مهندسی 1401

داوطلبان آزمون نظام مهندسی که در نوبت اول شرکت کرده اند، می توانند برای ثبت اعتراض به نتایج با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس حاصل فرمایند. علاوه براین داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام در آزمون نظام مهندسی نوبت دوم را دارند، می توانند برای مشاوره قبولی در آزمون نظام مهندسی از ساعت 8 صبح تا 12شب حتی در ایام تعطیل با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه تلفنی آزمون نظام مهندسی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی