جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه پاداش پایان خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 52558

پاداش پایان خدمت فرهنگیان چقدر است؟

پاداش پایان خدمت فرهنگیان چقدر است و کی پرداخت می شود؟

پاداش پایان خدمت فرهنگیان چقدر است؟ 1

واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی تا چند روز آینده انجام می شود. معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ظرف چند روز آینده، پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ١۴٠٠ تسویه خواهد شد.


پاداش پایان خدمت معلمان کی پرداخت می شود

  • پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته کی واریز می شود؟ معلمانی که سال قبل (۱۴۰۰) بازنشست شده‌اند، علیرغم قول پرداخت تا پایان بهار، هنوز پاداش پایان خدمت واریز نشده است.
    برخی از معلمانی که سال قبل بازنشست شده‌اند، هنوز پاداش پایان خدمت خود را نگرفته‌اند. فرهنگیان بازنشسته ابراز امیدواری کردند قبل از پایان شهریور معوقات خود را دریافت کنند.
    آنها می گویند: با توجه به تورم حاکم، هر ماه از ارزش و قدرت خرید معوقات ما کاسته میشود؛ انتظار داریم سازمان برنامه مساله پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی را در اولویت قرار داده و برای آن اعتبار مناسب تخصیص دهد.
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با حمایت و همراهی سازمان برنامه و بودجه، تخصیص کامل پاداش پایان خدمت معلمان انجام شده است. فرهنگیانی که حداقل ۳۰ سال از عمر خود را وقف آموزش و پرورش هزاران کودک و نوجوان کشور کرده‌اند، این مبلغ را دریافت می‌کنند.
  • وی اظهار کرد: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
  • سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این پاداش پایان خدمت برای حدود ۷۲ هزار بازنشسته فرهنگی خواهد بود.

پیگیری پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته

نمایندگان مجلس برای پیگیری پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگیان، خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده‌اند.

  • نمایندگان مجلس اخیر خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده‌اند.
  • نمایندگان بازنشستگان آموزش و پرورش از پرداخت یکجای پاداش پایان خدمت خبر دادند. در هفته‌های اخیر، برخی مقامات دولتی و مدیران سازمان برنامه و بودجه از قسطی شدن پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش خبر دادند.
  • نمایندگان این بازنشستگان ضمن انتقاد از این مساله، می‌گویند: با پیگیری‌هایی که از طریق مجلس صورت دادیم، نمایندگان قول دادند موضوع را پیگیری خواهند کرد؛ بر این اساس، قرار شده منابع کافی برای پرداخت یکجای پاداش پایان خدمت تمام بازنشستگان فراهم کند و همه معوقات یکجا واریز شود.
  • نمایندگان مجلس خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده‌اند.
    بازنشستگان می‌گویند: انتظار داریم در مهرماه، پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا امروز نتوانسته‌اند معوقات خود را دریافت کنند، واریز شود.

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: خسارت سیل استان‌ها هنوز پرداخت نشده و باید هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه باید خسارات کشاورزان پرداخت شود، گفت: سرمازدگی، خشکسالی و سیل مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرده که ممکن است در سالهای آینده کشور را به لحاظ امنیت غذایی دچار مشکل کند. بنابراین باید خسارت آنان هرچه زودتر پرداخت شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان که مربوط به سال ۱۴۰۰ به تعویق افتاده و تاکنون پرداخت نشده است. فرهنگیان در شرایط سختی هستند و باید پاداش پایان خدمت آنان هرچه سریع‌تر پرداخت شود


پاداش پایان خدمت فرهنگیان چقدر است؟

مبلغ پاداش پایان خدمت فرهنگیان چقدر است؟ پاداش پایان خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری کارکنان دولت مصوب ۱۳۷۵ و اصلاحات آن و پاداش‌های مشابه به مقامات، رؤسا و مدیران و کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران و موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای موضوع ماده (۷۶) قانون خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت تا سقف سی سال که از لحاظ بازنشستگی و وظیفه ملاک محاسبه قرار می‌گیرد، خواهد بود.

به استناد ماده ۷۵ آیین­نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، به عضو بازنشسته و از کار افتاده مشمول آیین نامه و ورثه قانونی عضو متوفی، به ازاء هر سال خدمت قابل قبول تا حداکثر « ۳۰» سال، معادل یک ماه آخرین حقوق و مزایای مشمول کسور بازنشستگی به اضافه وجوه مربوط به مرخصی­های ذخیره شده به عنوان «پاداش پایان خدمت» پرداخت خواهد شد.


فرمول نحوه محاسبه پاداش بازنشستگی فرهنگیان 

اگر می خواهید بدانید مبلغ پاداش پایان خدمت فرهنگیان چقدر است؟ برای محاسبه پاداش بازنشستگی فرهنگیان مبلغ بندهای زیر را با هم جمع کنید و در عدد ۳۰ ضرب کنید تا پاداش بازنشستگی به‌دست آید. بندها به قرار زیر است:

  1. حق شغل
  2. حق شاغل
  3. فوق العاده مدیریت
  4. تفاوت تطبیق
  5. ایثارگری
  6. سختی کار
  7. فوق العاده شغل
  8. فوق العاده ویژه
  9. تفاوت بند ی تبصره ۱۲ ق.ب سال۹۸
  10. تفاوت جز ۱ بند الف تبصره۱۲ ق.ب سال۹۷

باید توجه داشت که بدی آب و هوا، کمتر توسعه یافته، حق اولاد، عائله مندی و بند سایر در محاسبه پاداش بازنشستگی موثر نیستند.

پاداش پایان خدمت موضوع قانون پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه‌های ضروری به کارکنان با اصلاحات و الحاقات بعدی، پاداش پایان خدمت کارکنان مشمول ماده (۱۰۷) قانون مدیریت خدمات کشوری با احتساب فوق العاده بند (۱۰) ماده ۶۸ قانون مذکور به مقامات، رؤسا، مدیران و کارکنان کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات، نیرو‌های مسلح و سازمان انرژی اتمی حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای شاغلین موضوع جز (۲) این بند، در ازای هر سال خدمت در سال نود و نه حداکثر تا سی سال و تا سقف چهار میلیارد و هفتصد و بیست میلیون (۴.۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال خواهد بود.


فرمول نحوه محاسبه مرخصی ذخیره بازنشستگان

جمع کل آخرین حکم کارگزینی قبل از بازنشستگی را بر ۳۰ روز تقسیم می کنیم. عدد حاصل را بر تعداد روزهای مرخصی استفاده نشده کرده عدد حاصل مبلغ مرخصی استفاده نشده می باشد که بعد از پایان بازنشستگی به همکاران پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است مرخصی استفاده نشده شامل پست‌های اداری ادارات آموزش و پرورش هر منطقه، سرایدار مدارس است. حداکثر هر سال ۳۰ روز قابل محاسبه است.


آخرین اخبار  پاداش پایان خدمت فرهنگیان

سعی خواهیم کرد آخرین اخبار مرتبط به پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و زمان و چگونگی پرداخت آن را در این صفحه پوشش دهیم.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه نحوه محاسبه پاداش پایان خدمت فرهنگیان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی