جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه کاتب

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 54134

ورود به سامانه کاتب دانشگاه آزاد – sea.iau.ir

ورود به سامانه کاتب دانشگاه آزاد

در این مقاله لینک ورود به سامانه کاتب دانشگاه آزاد و راهنمای ورود به سامانه کاتب را در اختیار دانشجویان و اساتید کلیه واحدهای دانشگاهی آزاد در سراسر کشور قرار داده ایم. علاوه براین به معرفی سامانه کاتب و هدف از راه اندازی این سایت جدید دانشگاه آزاد پرداخته ایم. آدرس سایت جدید سامانه کاتب دانشگاه آزاد sea.iau.ir است و برای بارگذاری محتوای کلاس درس دانشجویان و برگزاری متمرکز آزمون پایان سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به کار می رود.


ورود به سامانه کاتب دانشگاه آزاد

برای ورود به سامانه کاتب دانشگاه آزاد می توانید، بعد از خاموش کردن فیلتر شکن، روی لینک زیر کلیک نمایید. سامانه کاتب دانشگاه آزاد تحت نظارت معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی در حال فعالیت است.

** جزئیات برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی در ۹ استان به شرح جدول زیر است:

گروه اول گروه دوم گروه سوم
استان زنجان (برگزاری آزمون ریاضی ۲) استان لرستان (برگزاری آزمون ریاضی ۲) استان فارس (برگزاری آزمون شیمی‌عمومی ۲)
استان همدان (برگزاری آزمون فیزیک ۲) استان سمنان (برگزاری آزمون فیزیک ۲) استان البرز (برگزاری آزمون شیمی عمومی۲)
استان گلستان (برگزاری آزمون فیزیک ۲) استان هرمزگان (برگزاری آزمون ریاضی ۲) واحد علوم و تحقیقات (برگزاری آزمون شیمی عمومی ۲)

** «سامانه کاتب» در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد

** معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی سامانه کاتب به منظور بارگذاری محتوای کلاس درس دانشجویان و برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی سامانه کاتب به منظور بارگذاری محتوای کلاس درس دانشجویان و برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

فرهیخته گرامی

معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی هم راستا با اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی (۱۴۰۵_۱۴۰۱)، در بسته کاری ارتقاء کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی و راهکنش های یادگیری عمیق، تولید محتوای الکترونیکی دروس را آغاز نموده است. در مرحله اول، محتوای درس های ریاضی۲ (مقطع کارشناسی رشته های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی پزشکی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق)، فیزیک۲ (مقطع کارشناسی رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی پزشکی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) و شیمی۲ (مقطع کارشناسی ویژه گروه زیست شناسی) تولید شده است.
جهت بهره گیری از محتواهای الکترونیکی دروس بر روی عنوان درس کلیک نموده و پس از انتخاب رشته تحصیلی مربوطه، پس از ثبت نام در سایت، جلسات درسی و تمرینات قابل مشاهده خواهد بود.
لطفا جهت ارتقا کیفیت تولید محتواهای دروس، فرم نظرسنجی هر جلسه درسی را تکمیل و ارسال نمایید.

معرفی سامانه کاتب دانشگاه آزاد

  • معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سامانه کاتب در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور برقراری عدالت آموزشی در بین تمام دانشجویان دانشگاه راه اندازی شده است، گفت: در راستای تحقق بسته کاری ارتقا کیفیت، کارآمدی دوره های تحصیلی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر پایش و ارزیابی کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی و برنامه های آموزشی، سامانه کلاس استاندارد تکمیلی برنامه ریزی درسی (کاتب) راه‌اندازی شده است.
  • وی با بیان اینکه در حال حاضر محتوای آموزشی مطالب مربوط به دروس شیمی عمومی ۲ ، ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در سامانه کاتب قرار گرفته است، گفت: دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه کاتب به آدرس https://sea.iau.ir از این محتوا بهره مند شوند.
  • ایشان با اشاره به اینکه مقرر شده به صورت آزمایشی آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی دروس شیمی عمومی ۲، ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در ۹ استان به صورت هماهنگ برگزار شود، اظهار کرد: استانهای زنجان، همدان و گلستان در یک گروه، استانهای لرستان، سمنان و هرمزگان در یک گروه و استانهای فارس، البرز و واحد علوم و تحقیقات در گروه دیگر قرار می گیرند. شیوه برگزاری امتحان به صورت حضوری در محل واحد دانشگاهی خواهد بود. همچنین مقرر شد پس از برگزاری متمرکز آزمون پایان نیمسال در ۹ استان این آزمون در ترم های آینده در تمامی استانها برگزار شود.
  • معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به منظور عدالت آموزشی سؤالات امتحانی توسط این معاونت طراحی و در اختیار استان جهت اجرا قرار خواهد گرفت، گفت: برگه های امتحانی توسط اساتید منتخب در استان به صورت متمرکز تصحیح خواهند شد.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سامانه کاتب

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی