جهت مشاوره در زمینه هوشبری بدون کنکور

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 17578

هوشبری بدون کنکور

هوشبری بدون کنکور

در این مقاله از نحوه ثبت نام هوشبری بدون کنکور مطلع می شوید. کدام دانشگاه ها پذیرش بدون کنکور دارند، شهریه هوشبری بدون کنکور چقدر است؟ شرایط لازم برای هوشبری بدون کنکور و ارزش مدرک هوشبری بدون کنکور چقدر است و …. این سوالاتی است که برای بسیاری از علاقمندن به رشته هوشبری مطرح است. به همین دلیل قصد داریم اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار داوطلبان قرار دهیم.

ثبت نام هوشبری بدون کنکور

پذیرش هوشبری از طریق کنکور برای ورود به دانشگاه های علوم پزشکی انجام میشود. آیا امکان ثبت نام هوشبری بدون کنکور نیز وجود دارد؟ رشته هوشبری یکی از زیرگروه های پیراپزشکی است و امکان ثبت نام هوشبری بدون قبولی در کنکور وجود دارد. ولی لازم است در کنکور ثبت نام و شرکت کنید.

ثبت نام بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی هوشبری بدون کنکور 1

دانشگاه هایی که ثبت نام بدون کنکور دارند:

هوشبری بدون کنکور دانشگاه سراسری: 98 درصد از رشته ها در دانشگاه های دولتی ، ثبت نام بدون کنکور دارند، ولی رشته هوشبری در لیست رشته های بدون کنکور که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری درج شده است، وجود ندارد. ولی در شرایط خاص داوطلبان می توانند بدون قبولی در کنکور وارد دانشگاه دولتی شوند.

هوشبری پردیس خودگردان- بین الملل دانشگاه های سراسری: دانشگاه های دولتی ، برای داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند، اما موفق به کسب رتبه لازم برای قبولی نشده اند، یک فرصت ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه دولتی، فراهم کرده اند. به این صورت که داوطلبانی که رتبه ای نزدیک به رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در انتخاب رشته کنکور را کسب کرده اند، شانس ورود به پردیس های دانشگاه سراسری را خواهند داشت. برای اطلاع از میزان شهریه ثبت نام هوشبری بدون کنکور پردیس و شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس حاصل فرمایید.

هوشبری بدون کنکور دانشگاه آزاد : دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ، ثبت نام بدون کنکور هوشبری ندارد.

هوشبری بدون کنکور پردیس خودگردان دانشگاه آزاد : برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور و از ظرفیت پذیرش پردیس خودگردان دانشگاه آزاد، با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای انجامن مراحل ثبت نام بدون کنکور در سایت پردیس دانشگاه آزاد خواهند بود.

هوشبری بدون کنکور در دانشگاه پیام نور : دانشگاه پیام نور ثبت نام بدون کنکور هوشبری ندارد.

هوشبری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی : ثبت نام تمام رشته های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه بدون کنکور است. ولی پذیرش در رشته هوشبری ندارد.

هوشبری بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی : موسسات غیرانتفاعی ثبت نام بدون کنکور هوشبری ندارند.

داوطلبان علاقمند به ثبت نام بدون کنکور هوشبری می توانند برای خرید صندلی هوشبری بدون کنکور در دانشگاه دولتی و آزاد ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند:

خرید صندلی بدون کنکور هوشبری در دانشگاه

مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور 

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

هوشبری بدون کنکور 2


5/5 - (1 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی