کد خبر : 9584

همراه داشتن موبایل در سربازی

در این و مقاله و عنوان هدفمان توضیح در مورد این موضوع می باشد که آیا مشمولین نظام وظیفه اجازه همراه داشتن گوشی را در پادگان دارند؟؟  شرایط و همراه داشتن موبایل در سربازی و در پادگان چگونه است؟؟ آیا سربازان در این دوران خدمت سربازی خود می توانند با همراه داشتن موبایل با اطرایا خود و خانواده های خود در ارتباط باشند. برای جواب همه این سوال ها ادامه مطالب ما را دنبال کنید.



آیا امکان بردن گوشی موبایل به پادگان ممکن می باشد؟


در خدمت سربازی مخصوصاً در روزهای اول که مشولان و سربازان وارد پادگان نیز می شود  و  به علت تنهایی و عدم آشنایی با دیگر سربازان و دلتنگی های  بیشتری برای افراد و احساس دوری از خانواده نیز  ایجاد می شود.

گرچه در طول هفته زمان هایی برای بیرون رفتن از پادگان برای سربازان در نظر گرفته شده است  و می توانند  در آن مواقع با خانواده های  خود تماس برقرار کنند.

اما گاهی احساس تنهایی بیشتر اذیت کننده می باشد و  بوده است که  منجر به جاسازی گوشی در سربازی و بردن آن به داخل پادگان نیز  می‌شود.

 نکته:  معمولا در پادگان‌ها نیز  تلفن های عمومی برای سربازان و مشولین  قرار داده شده است تا بتوانند با خانواده  های خود در تماس باشند. اما به علت ازدحام سربازان برای برقراری تماس در  برخی مواقع این امر دشوار و طاقت فرسا می‌شود.


بیشتر بدانید:

نحوه دریافت کد سخا با شماره ملی



داشتن موبایل در سربازی: بردن گوشی موبایل  بدون مجوز به پادگان جرم محصوب می شود  و بر اساس دستور فرمانده پادگان و  جرایم متفاوتی از جمله: تنبیه انضباطی، اضافه خدمت، نگهبانی وغیره را شامل  نیز می شود.

در بسیاری از موارد سربازان برای آنکه دچار دردسر نشوند و تخلفی انجام نداده باشند، گوشی موبایل همراه خود را به دژبانی تحویل می‌دهند و سپس در زمان‌های مرخصی از آنجا تحویل گرفته و با خانواده خود ارتباط برقرار می‌کنند.


سامانه صدای مشاور



بیشتر بدانید:

نحوه مشخص شدن محل آموزش سربازی 




1/5 - (1 امتیاز)
منابع : ناموجود
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی پنج‌شنبه , 15 آوریل 2021 - 3:40

سلام خسته نباشین یه گوشی ساده هم بوردو مثال اگه وقتی خواستم دژبانی نداد چه اونوقت پول ما فقیر ها چی میشه

نصب اپ دانش آموزی