کد خبر : 8874

نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد

نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد

با بررسی نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد می توانید ، از حدود درصد و رتبه لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود مطلع شوید. داوطلبانی که مشمول سهمیه ایثارگران 5درصدی در کنکور سراسری 1402 و 1403 می باشند، می توانند از این سهمیه برای افزایش احتمال قبولی خود استفاده کنند.

نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5درصد کنکور

داوطلبان مشمول سهمیه ایثارگران کنکور، برای اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود، نیاز به بررسی نمونه کارنامه های داوطلبان دوره های قبلی کنکور که از سهمیه ایثارگران 5درصد برخوردار بوده اند ، دارند.

با توجه به اینکه تراز و رتبه لازم برای قبولی در رشته ها و دانشگاه ها، با توجه به عوامل مختلف نظیر ظرفیت پذیرش رشته ها در دانشگاه ها، تعداد شرکت کنندگان کنکور، رتبه و تراز قبولی سایر داوطلبان شرکت کننده در کنکور و … دارد، بنابراین هر سال رتبه لازم برای قبولی درکنکور متفاوت خواهد بود. به همین دلیل داوطلبان علاوه براستفاده از نمونه کارنامه های داوطلبان دوره های قبل، نیاز به مشاوره با مشاور تحصیلی آگاه و با سابقه می باشند.

پیشنهاد ما به داوطلبان کنکور این است که حتما برای مشاوره انتخاب رشته کنکور و مشاوره در زمینه تاثیری سهمیه ایثارگران 5 درصد در کنکور ، با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه).

نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران برای کنکور 1402 و 1403

در این مقاله نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران برای کنکور را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم. با توجه به اینکه برای بررسی تاثیر سهمیه ایثارگران و رتبه و تراز لازم برای قبولی در کنکور، مطابق کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد ریاضی، کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد انسانی و 5 درصد تجربی نیاز به مشاهده نمونه های متعدد در رشته و دانشگاه مورد نظر خود دارید، می توانید برای سهولت در کار، از خدمات مشاوره تخصصی کنکور سامانه صدای مشاور استفاده کنید.

نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد 1

نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد 2 برای اطلاع از جدیدترین اخبار کنکور  کلیک کنید.

داوطلبان کنکور میتوانند برای مشاوره انتخاب رشته کنکور، اطلاع از رتبه لازم برای قبولی در هر رشته، تاثیر سهمیه ایثارگران 5 درثصدی ، بررسی رتبه و کارنامه قبولی کنکور در دوره های قبل، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. با اطلاع از آخرین رتبه و نمونه کارنامه های قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان می توانید برای اولویت بندی انتخاب رشته کنکور اقدام نمایید.


نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد 3تراز قبولی دانشگاه فرهنگیان، حداقل تراز 6500 در زیر گروه ازمایشی مربوطه می باشد در واقع داوطلبانی که می خواهند به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شوند،باید بتوانند در کنکور سراسری حداقل تراز 6500 را کسب کنند و این شرط شامل حال داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران 5 درصد نیز می باشد.

برنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد فرهنگیان مجاز از سایر داوطلبان نیست.

سهمیه ایثارگران 5 درصد

آخرین رتبه و کارنامه قبولی سهمیه ایثارگران 5 درصدی کنکور سراسری 


به عنوان نمونه ، کارنامه قبولی پزشکی سهمیه ایثارگران 5 درصدی روزانه را اختیار شما داوطلبان عزیز قرار داده ایم:


 جدول(1): آخرین رتبه و کارنامه قبولی پزشکی سهمیه ایثارگران 5 درصدی روزانه

نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد
5120 5080 4805 4031 1950
رتبه در سهمیه 5درصدی 702 695 660 556 253
دانشگاه محل قبولی دانشگاه علوم پزشکی  یاسوج دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دانشگاه علوم پزشکی جهرم دانشگاه علوم پزشکی فسا دانشگاه علوم پزشکی یزد
 جدول(2):آخرین رتبه و کارنامه قبولی پزشکی سهمیه ایثارگران 5 درصدی پردیس خودگردان
نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد
8439 7605 6987 8231 7807
رتبه در سهمیه 5درصدی 1175 1002 987 1409 1345
دانشگاه محل قبولی دانشگاه علوم پزشکی  بندرعباس دانشگاه علوم پزشکی فسا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دانشگاه علوم پزشکی یزد  دانشگاه علوم پزشکی یزد

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد 4

ارتباط تلفنی انتخاب رشته با سهمیه 5 درصد

در این مقاله نمونه کارنامه سهمیه ایثارگران 5 درصد را در اختیار متقاضیان قرار داده ایم، اگر برای انتخاب رشته با سهمیه ایثارگری 5 درصد با سوال یا ابهام روبرو شده اید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس حاصل کنید تا مشاوران سامانه شما را در انتخاب رشته راهنمایی نمایند.

انتخاب رشته کنکور سراسری بسیار حساس و سرنوشت ساز است و ایثارگران فقط یکبار می توانند از سهمیه 5 درصد برای کنکور استفاده کنند پس لازم است بالاترین دقت نظر در انتخاب رشته را داشته باشند.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی