کد خبر : 4888

نحوه پرداخت اقساطی جریمه سربازی

در این مقاله از نحوه پرداخت اقساطی جریمه سربازی و جریمه مشمولان غایب و کسر خدمت سربازی مطلع می شوید.

نحوه پرداخت اقساطی جریمه سربازی 

نحوه پرداخت اقساطی جریمه سربازی اعلام شد. رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد، مشمولان غایب برای استفاده از کسر خدمت ایثارگری والدین یا معافیت به ازای 28 یا 29 ماه سابقه ایثارگری والدین، لازم است به پلیس+۱۰ برای اعزام به خدمت سربازی مراجعه کنند. سربازان حین خدمت که اضافه خدمت سنواتی دارند و مشمولانی که به علت غیبت؛ امکان بهره مندی از کسر خدمت ایثارگری والدین یا معافیت با سابقه ایثارگر را نداشته اند، می توانند با مشخص کردن وضعیت خدمت سربازی، از این تسهیلات استفاده کنند. این گروه از مشمولان باید برای دریافت گواهی مربوطه به یگان خدمتی والدین خود مراجعه کنند تا سوابق آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت شود. پیش از مراجعه به دفاتر پلیس جهت اطلاع از مدارک لازم برای اعزام به خدمت با سامانه نظام وظیفه صدای مشاور تماس بگیرید:



نحوه پرداخت اقساطی جریمه سربازی

پرداخت اقساطی جریمه سربازی:

  • پرداخت اقساطی جریمه سربازی برای متقاضیان دارای شرایط در صورت ثبت درخواست وجود دارند. متقاضیان می توانند از تسهیلات پرداخت اقساطی جریمه سربازی برخودار شوند.
  • مشمولانی که تمایل به پرداخت اقساطی مبلغ جریمه را دارند، باید مبلغ قسط اول را پرداخت کرده و مابقی مبلغ جریمه را در 12 قسط تا پایان سال پرداخت کنند.
  • متقاضیانی که در ماه های گذشته درخواست خود را از طریق دفاتر (پلیس+10) ثبت کرده اند ولی موفق به پرداخت مبلغ جریمه نشده اند می توانند با مراجعه مجدد به دفاتر مذکور از تسهیلات در نظر گرفته شده، استفاده کنند و کل مبلغ جریمه را به صورت قسطی با رعایت شرایط فوق پرداخت کنند.
  • مبلغ جریمه با توجه به مقطع تحصیلی مشمولان غایب متفاوت است. برای اطلاع از میزان جریمه سربازان مشمول با توجه به مدرک تحصیلی بابت دیرکرد اقساط خرید سربازی روی لینک زیر کلیک کنید:

میزان جریمه دیرکرد اقساط خرید سربازی

نحوه پرداخت اقساطی جریمه سربازی 1

  • مشمولان واجد شرایط قانون جریمه مشمولان غایب، هرچه سریعتر نسبت به ثبت درخواست و یا فعال سازی مجدد پرداخت اقساطی مبلغ جریمه اقدام نمایند تا با مشکل روبرو نشوند.
  • در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه پرداخت اقساطی جریمه سربازی می توانید با سامانه مشاوره زیر تماس بگیرید:


به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 1 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی جمعه , 20 نوامبر 2020 - 23:20

باسلام من پارسال با فرم تخفیف ثبتنام کردم و بخاطر فرم یکسال اذیت کردندو متاسفانه پرونده م رو باطل کردند چون قسط ندادند. الان من چیکار کنم. لطفا حتما ایمیل بفرستین.

نصب اپ دانش آموزی