کد خبر : 2729

نحوه دریافت کد سخا با شماره ملی + استعلام سربازی با کد ملی

در این مقاله از نحوه دریافت کد سخا با شماره ملی و استعلام سربازی با کد ملی مطلع می شوید. سازمان وظیفه عمومی ناجا با هدف ارائه خدمات دهی سریع و غیرحضوری به مشمولان و کاهش مراجعات حضوری، اقدام به فعالسازی سامانه پیامک نموده است. اغلب مشمولان برای دریافت کد سخا با مشکل روبرو می شوند، به همین منظور این مقاله را جهت راهنمایی و دسترسی ساده به کدسخا برای استعلام وضعیت نظام وظیفه در اختیار عموم مشمولین خدمت سربازی قرار داده ایم:

نحوه دریافت کد سخا با شماره ملی + استعلام سربازی با کد ملی

نحوه دریافت کد سخا با شماره ملی برای استعلام سربازی

نحوه دریافت کد سخا با شماره ملی برای استعلام سربازی از طریق فعالسازی سیستم پیامک امکانپذیر است. مشمولان با استفاده از سامانه پیامک دریافت کد سخا با شماره ملی و استعلام سربازی با کد ملی را انجام دهند. مشمولان خدمت سربازی از آخرین وضعیت درخواست خود با ارسال کد ملی و رمز سخا و ارسال علامت ؟ به شماره 110206010 مطلع می شوند. برای فعالسازی سیستم پیامک و دریافت کد سخا با شماره ملی می توانید با شماره تلفن های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک در سال 99

بعد از دریافت کد سخا می توانید و با استفاده از کد ملی می توانید به وارد سامانه سخا شوید. مشمولان می توانند اطلاعات ثبت نام خود را در سامانه سخا تکمیل کرده و از آخرین وضعیت نظام وظیفه و کارت پایان خدمت خود مطلع شوند.

مطالب مرتبط:

  1. نحوه دریافت کد سخا از طریق پیامک
  2. چگونه کد سخا را اینترنتی دریافت کنیم
  3. نحوه دریافت کد سخا برای دانشجویان

نحوه دریافت کد سخا از دفاتر پلیس +10

امکان دریافت کد سخا از دفاتر پلیس +10 با مراجعه حضوری و ارائه مدارک لازم برای دریافت کد سخا وجود دارد. علاوه بر کد سخا از دفاتر پلیس +10 برگه سبز اعزام به خدمت سربازی را دریافت کنید. در صورتی که تمایل به مراجعه حضوری به این دفاتر برای دریافت کد سخا و استعلام وضعیت نظام وظیفه ندارید می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

سایت سخا نظام وظیفه + لیست کد سخا

نحوه دریافت کد سخا با شماره ملی + استعلام سربازی با کد ملی 1


نحوه دریافت  کردن کد سخا یکی از مراحلی می باشد  که مشمولان و سربازان عزیز  باید در مورد آن بیشتر بدانند و اطلاعات داشته باشند.  پس رفتن و انجام دادن خدمت سربازی امری است که برای همه ی جوانان پسر در مملکت ما الزامی است . برای انجام تمام مراحل خدمت سربازی باید نحوه دریافت کد سخا را بیاموزند . و از طرف دیگر برخی از مشمولین در نظر دارند از رفتن به خدمت سربازی منصرف شده و به دنبال معافیت سربازی خود بروند . یا برخی دیگر می توانند با استفاده از کسری های خدمت سربازی و از این مزیت استفاده کرده باشند. و مدت خدمت وظیفه ی عمومی خود را کم کنند و همچنین برخی دیگر نیز با داشتن شرایط خاص به دنبال گرفتن امریه خدمت سربازی در یکی از سازمان های دولتی و ارگان های نظامی و غیر نظامی می باشند.


نحوه دریافت کد سخا با شماره ملی + استعلام سربازی با کد ملی 2


دریافت کد سخا با شماره ملی برای هر یک از مشمولان و سربازان  عزیز برای انجام  دادن و ثبت نام و همچنین خدمات مورد نیاز خود   نیازمند هستن که به  مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک سخا به نشانی سایت  ((epolice.ir)) می باشند. استعلام دریافت کدن  کد سخا برای همه  مشمولان  خدمت سربازی  نیز ضروری می باشد. تشکیل پرونده سربازی به گونه ای می باشد  که نیازمند بارگذاری مدارک  هم نیز می باشد. به همین دلیل ارائه این مدارک و همچنین انجام ثبت نام در زمان مقرر از طریق سامانه سخا سربازی صورت می پذیرد.

سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در جهت بهبود عملکرد کلیه مشمولان و سربازان  گرامی  و همچنین برای رفاه حال این عزیزان علاوه بر ایجاد سامانه خدمات الکترونیک سخا و سامانه ای را به صورت پیامک  فعال نموده است که با ورود به نشانی و سایت ((epolice.ir)) هر یک از مشمولان نیز می توانند نسبت به استعلام دریافت کد سخا پیامکی و یا اسعلام سربازی با کد ملی اقدام نمایند. پس از ارائه پیامک می توانند کد مربوطه را  نیز دریافت کنند.

4.5/5 - (2 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 15 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

aminpaymard6099@gmail.com شنبه , 11 سپتامبر 2021 - 16:41

چگونه کد سخا دریافت کنم تلفن ثابت دسترسی ندارم

پاسخ مشاور دوشنبه , 13 سپتامبر 2021 - 16:23

سلام دوست محترم پلیس +10

تیمور دوشنبه , 22 فوریه 2021 - 9:51

سلام من معافیت تحصیلیم تا 30 بهمن 99 بود. الان باید دفترچه بفرستم؟ فعلا هنوز فارغ التحصیل نشدم. فقط دفاع کردم

پوران ماقنتی دوشنبه , 26 اکتبر 2020 - 0:30

دریافت کد سخا

محمود بردبارمنش یکشنبه , 25 اکتبر 2020 - 19:39

کارت پایان خدمت گم شده

محمود بردبارمنش یکشنبه , 25 اکتبر 2020 - 19:38

استعلام کارت پایان خدمت با کد ملی

جواد چهارشنبه , 14 اکتبر 2020 - 11:22

سلام ببخشید کسی که بخواد به محل اعزام بره میتونه با وسیله شخصی بره ممنون میشم راهنماییم کنید

ت شنبه , 26 سپتامبر 2020 - 10:00

ممنون از راهنماییتون

رضا شنبه , 26 سپتامبر 2020 - 4:17

من‌ ازآموزشی فرار کردم وپام واریس داره وبرادر م معاف شد من‌ میتونم معاف شهم

پاسخ مشاور شنبه , 26 سپتامبر 2020 - 12:35

بستگی به نظر اعضای تصمیم گیرنده در کمیسیون دارد ،نتیجه نامشخص است

مهرشاد اگور یکشنبه , 9 آگوست 2020 - 16:06

برای فعالیت های ورزشی

نصب اپ دانش آموزی