جهت مشاوره در زمینه نحوه حذف دانش آموز از سامانه سناد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 30068

نحوه حذف دانش آموز از سامانه سناد

نحوه حذف دانش آموز از سامانه سناد

در این مقاله نحوه حذف دانش آموز از سامانه سناد در سال 1400 را برای برای مدیران و مسئولین مدارس شرح داده ایم. اگر به هر دلیل نظیر انتقال، اخراج یا ترک تحصیل دانش آموز ، قصد حذف دانش آموز از سامانه سناد را دارید، مطابق مراحل ذکر شده اقدام نمایید. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه نیز می توانید با کارشناسان راهنمای سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.


نحوه حذف دانش آموز از سامانه سناد مدارس سال 1400

حذف دانش آموز از سامانه سناد مدارس به سادگی امکانپذیر است. اگر به هر دلیل نظیر انتقال، اخراج یا ترک تحصیل دانش آموز ، قصد حذف دانش آموز از سامانه سناد را دارید، مطابق مراحل ذکر شده اقدام نمایید. توجه داشته باشید، درصورتی که ابتدای سال تحصیلی است و هنوز دفتر آمار پلمپ نشده است و منوی آزاد سازی سناد در حالت فعال قرار دارد، نیازی به ترک تحصیل زدن یا انتقال برای دانش آموزی حذفی نیست. می توانید این مراحل را به سادگی در سامانه سناد مدارس انجام دهید.

نحوه حذف دانش آموز از سامانه سناد 1 آدرس جدید سامانه سناد مدارس 


مراحل حذف دانش آموز از سامانه سناد مدارس:

دانش آموز را از لیست کلاس بندی حذف کنید. برای اینکار لازم است در سناد منوی آزاد سازی فعال باشد و دفتر آمار مدرسه پلمپ نشده باشد. دانش آموزی که نامش از لیست سناد حذف شود باید از برنامه دانش آموزی نیز حذف شود. برای حذف دانش آموزان از برنامه های دانش آموزی ، مجددا عملیات دریافت اطلاعات از سناد را انجام دهید. در این مرحله با دریافت از سناد و استفاده از کدهای تایید، یکی از پیام های زیر را دریافت می کنید:

  1. -دریافت سوابق ارسالی از سناد در سیستم مدرسه و حذف موارد انتخاب شده در لیست بالا از سیستم مدرسه
  2. -دریافت تمامی سوابق بدون حذف هیچ یک از موارد بالا
  3. -خروج بدون هیچ گونه عملیاتی

در این مرحله منوی ثبت نام در سامانه سناد را انتخاب کنید و کد دانش آموزانی که در دانا ثبت شده است، مشاهده کنید. دانش آموزان حذف شده در لیست سناد وجود ندارند و سیستم از شما می خواهد یکی از سه مورد بالا را انتخاب کنید. با انتخاب یکی از موارد مذکور تغییرات بر روی لیست دانش آموزی اعمال می شود.

** مدیران و مسئولین محترم مدارس کل کشور می توانند در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه نحوه حذف دانش آموز از سامانه سناد و سایر امکانات سامانه سناد با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرند. کارشناسان سامانه صدای مشاور هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه حذف دانش آموز از سامانه سناد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی