جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53850

ثبت نام در مای مدیو

نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو

چگونه در مای مدیو ثبت نام کنیم؟ در این مقاله آموزش نحوه و مراحل ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو را در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم. دانش آموزان مدارس کل کشور در تمام مقاطع و پایه ها لازم است حتما در سامانه مای مدیو ثبت نام کنند. دریافت کارنامه، ثبت نام جشنوره های دانش آموزی، سنجش بدو ورود و تمامی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش از طریق سامانه مای مدیو، در دسترس دانش آموزان تمامی پایه ها و مقاطع است. علاوه بر ثبت نام دانش آموزان اول تا دوزادهم، ثبت نام پیش دبستانی در مای مدیو انجام می شود.

مای مدیو ثبت نام دانش آموزان 1402

هم اکنون کلیه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش نظیر دریافت کارنامه دانش آموزی، ثبت نام مدارس، ثبت نام در جشنواره های دانش آموزی، ثبت نام سنجش بدو ورود دبستان و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، استعلام مدرک تحصیلی و … همگی از طریق سامانه مای مدیو، در دسترس هستند. به همین دلیل لازم است دانش آموزان کل کشور در این سامانه ثبت نام کنند. نحوه ثبت نام دانش آموزان در سایت مای مدیو، بسیار ساده است. می توانید با استفاده از راهنمای تصویری زیر به سادگی، دانش آموزان را در سامانه مای مدیو، ثبت نام کنید:

آموزش نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو

1- گام اول : برای ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو، نشانی مای مدیو my.medu.ir را در مروگر خود جستجو کنید. تا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید. در این قسمت لازم است نقش خود را انتخاب کنید.

ثبت نام در مای مدیو 1

2-گام دوم: با کلیک روی انتخاب نقش، گزینه والدین و سایر را انتخاب کنید تا بتوانید به عنوان والدین دانش آموز، برای ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو، اقدام کنید.

ثبت نام در مای مدیو 2

3- گام سوم: به این ترتیب میتوانید با انتخاب عبارت” والدین و سایر” به عنوان والدین وارد می شوید. روی ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف کلیک کنید.

ثبت نام در مای مدیو 3

4-گام چهارم: در این مرحله وارد پنجره خدمات دولت هوشمند می شوید. می توانید با رمز یکبار مصرف، وارد سامانه مای مدیو شوید. برای اینکار لازم است شماره موبایل خود را که حتما به نام خودتان ثبت شده است، وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد نمایید.

ثبت نام در مای مدیو 4

5-گام پنجم: یک پیامک با اسم MGOV برای شما ارسال می شود که حاوی کد تایید پنجره خدمات دولت هوشمند است. در این پیامک از شما خواسته می شود که این کد را در اختیار دیگران نگذارید.

ثبت نام در مای مدیو 5

6-گام ششم:در این مرحله، به سادگی وارد پروفایل مای مدیو خود شده اید. پروفایل مدیو دات آی آر، امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. نظیر امکان استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، سنجش بدو ورود دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، ورود به سازمان آموزش و پرورش استثنایی و …

ثبت نام در مای مدیو 6

7-گام هفتم: اگر به عنوان والدین، هنوز فرزند خود را به عنوان دانش آموز در سامانه مای مدیو ثبت نام نکرده اید، در این قسمت می توانید به سادگی با کلیک روی عبارت اضافه کردن دانش آموز، مراحل ثبت نام را انجام دهید.

ثبت نام در مای مدیو 7

8-گام هشتم: کد ملی فرزند خود را وارد کنید و سپس از روی تقویم، تاریخ تولید فرزند را انتخاب کرده و دکمه ثبت را بزنید.

ثبت نام در مای مدیو 8

راهنمای تلفنی ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو

دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی دانش آموزان می توانند در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در زمینه نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو و استفاده از کلیه خدمات این سامانه، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صففحه تماس حاصل فرمایند. جهت تماس، از تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره تلفن 9099071613 تماس حاصل فرمایید. امکان تماس هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب فراهم می باشد:

3.9/5 - (28 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 7 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نازنین زهرا علیزاده چهارشنبه , 29 نوامبر 2023 - 17:05

من مای مدیورو دوست دارم

نصب اپ دانش آموزی