جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53070

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1402-1403

اعلام اسامی تکمیل ظرفیت استخدامی دستگاههای اجرایی 1401

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 1402-1403، به اطلاع داوطلبان آزمون استخدام دستگاه های اجرایی (نظیر آموزش و پرورش و …)، می رسد.

با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی سراسر کشور منضم به بخشنامه سازمان به شماره 24510 و اصلاحات بعدی آن و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، نحوه ثبت نام آزمون برای آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور به شرح زیر است:

🔴👈آغاز ثبت‌نام دهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی

دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مذکور از روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر  شد و ثبت نام این آزمون فروردین آغاز شد. اگر از مهلت ثبت نام جامانده اید، می توانید برای اطلاع از مهلت آزمون بعدی، با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

🟡👈دستگاه های اجرایی شامل :
وزارت راه و شهرسازی،
پست بانک،
شرکت ارتباطات زیرساخت،
گمرک،
سازمان پزشکی قانونی،
سازمان تبلیغات اسلامی،
سازمان تحقیقات،
آموزش و توسعه کشاورزی،
سازمان ثبت اسناد و املاک،
سازمان شیلات،
سازمان ملی استاندارد،
سازمان ملی بهره وری،
پژوهشکده علوم زمین خواهد بود.

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

مراحل ثبت نام آزمون واستخدامی دستگاههای اجرایی برای داوطلبان استخدام، به صورت اینترنتی انجام می شود؛ مهلت زمان ثبت نام نیز محدود است. متقاضیان توجه داشته باشند که:

  • علاوه بر شغل محل و دستگاه اجرایی مورد تقاضا به عنوان انتخاب اصلی، یک محل دیگر را به شرط یکسان بودن شغل (سهمیه، جنسیت، شرایط احراز و…)، به عنوان اولویت دوم انتخاب نمایند.
  • دستگاههای اجرایی میتوانند حداکثر تا شش (6) ماه پس از اعلام نتیجه نهایی آزمون تا قبل از زمان برگزاری آزمون بعدی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور در هر یک از شغل محل هایی که داوطلب نداشته و یا افراد پذیرفته شده کمتر از نیاز دستگاه باشند، از میان داوطلبان آزمون با در نظر گرفتن اولویت دوم داوطلبان و رعایت شرایط تعیین شده در شغل محل های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر برای دستگاه مورد نظر (اعم از داشتن حد نصاب، سهمیه،جنسیت، شرایط احراز و…)، به ترتیب نمرات فضلی در آزمون کتبی، نسبت به دعوت از آنها جهت انجام سایر مراحل استخدامی اقدام نماید.
  • در ثبت نام آزمو ن استخدامی دستگاههای اجرایی، توجه داشته باشید که بدیهی است، مبنای اعلام نتیجه امتحان مشترک فراگیر اولویت اول انتخابی داوطلبان میباشد و اولویت دوم صرفا در مرحله تکمیل ظرفیت (در صورت انجام)، مد نظر قرار خواهد گرفت.

واجدین شرایط می توانند در آزمون دستگاه های اجرایی ثبت نام کنند، برای اطلاع از شرایط ثبت نام کلیک نمایید.



نحوه ارسال عکس برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

برای ارسال عکس در مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دستگاهای اجرایی، به نکات زیر توجه داشته باشید:

تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب باید به صورت یک قطعه عکس پرسنلی، با مشخصات زیر باشد که اسکن شده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:

  • عکس 4× 3 که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) فقط باید با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
  • تذکر (1) :اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
  • تذکر (2) :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
  • تذکر (3) :با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً

نکات مهم در ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی را به کافی نت ها و افراد ناآشنا به انجام مراحل ثبت نام واگذار نکنید. زیرا مسئولیت صحیح بودن اطلاعات وارد شده برعهده متقاضی استخدام است. به صور مثال در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

می توانید برای انجام سریع و آسان مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی، از طریق شماره تلفن مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه مشاور تلفنی تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه علاوه بر اینکه تمام مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی را برای متقاضیان در سراسر کشور انجام می دهند، بلکه راهنمای متقاضیان برای انتخاب بهترین منابع آزمون و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه خواهند بود. 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی نیز به صورت اینترنتی است. متقاضیان واجد شرایط باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
موکداً تاکید میگردد مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در آزمون تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به
ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون دستگاههای اجرایی

پیشنهاد می کنیم، در تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون دستگاههای اجرایی به نکات زیر توجه داشته باشید:

در ردیف های 1 ،2 و 3، داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید (از بکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود).
– در ردیف 4، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای 66707131-021 تماس حاصل نمایند.
– در ردیف 5، داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
– در ردیف 6، داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
– در ردیف 7، داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز در محل مربوط درج نماید.
– در ردیف 8، داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید. ضمناً داوطلبان متاهل می بایست تعداد فرزندان خود را در مربع مربوطه درج نمایند.
– در ردیف 9، داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره 2 مندرج در صفحه 37 مشخص و در این محل درج نماید.
– در ردیف 10، داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
– در ردیف 11، داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند.
– در ردیف 12، داوطلبان چپ دست باید این مربع را علامتگذاری نمایند.
– در ردیف 13، داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران وضعیت ایثارگری خود را بر اساس سهمیه 25 درصد و 5 درصد در این بند علامتگذاری نماید.
– در ردیف 14، داوطلبان دارای سابقه غیر رسمی در دستگاههای اجرایی (جهت مقررات مربوط به حداکثر سن) می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند.
– در ردیف 15، داوطلب معلول باید نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها علامت گذاری نماید.
– براساس شدت معلولیتی که سازمان بهزیستی تائید خواهد کرد، خدمات و تسهیلات لازم به متقاضیان ارائه خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی