جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 23469

نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403

نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 99-1400

در این مقاله از نحوه و زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403 مطلع میشوید. پذیرش دوره های کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور (صرفا براساس سوابق تحصیلی) انجام می شود. زمان پذیرش دانشجو در رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 1402-1403 در مهر و بهمن ماه است.

نتایج پذیرش کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. جزئیات کامل به اطلاع داوطلبان میرسد:

نحوه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403

نحوه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403 از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org و یا از طریق دانشگاه های پذیرنده خواهد بود. ثبت نام بدون کنکور در این دانشگاه از طریق سایت سنجش در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود. احتمالا نتایج نیز بعد از بررسی از طریق این سازمان اطلاع رسانی می شود.

در واقع درخواست ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بعد از ثبت در سایت سنجش و بررسی دانشگاه علمی کاربردی از طریق سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود. پذیرفته شدگان موظف به تشکیل پرونده و مراجعه حضوری برای ثبت نام نهایی در دانشگاه علمی کاربردی خواهند بود.

در بهمن ماه سال گذشته نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی از طریق دانشگاه های پذیرنده انجام شد. در حال حاضر نحوه اعلام نتایج مشخص نشده است ولی به محض اطلاع در این مقاله به روزرسانی انجام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مهر 1402

زمان اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی فرارسید. نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی مهر 1402 منتشر شد.

ورود مستقیم به سایت سنجش:

برای مشاهده نتیجه کلیک کنید.

نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403 1


بدين‌وسيله نظر پذيرفته‌شدگان نهايي كدرشته‌محل‌هاي دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌اي نظام آموزش مهارتي دانشگاه جامع علمي – ‌كاربردي مهرماه را به موارد زير جلب مي‌نماید:

الف) براساس ضوابط مربوط به گزينش متمركز هر يك از رشته‌هاي تحصيلي گروه‌هاي آموزشي دوره‌هاي مذکور از بين متقاضیانی كه حدنصاب لازم را احراز كرده‌اند، براساس اولويت كدرشته محل‌هاي انتخابي و ظرفيت‌هاي تخصيص داده شده به هر سهميه، گزينش انجام و فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان در هر كدرشته محل استخراج گرديده است.

 پذيرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارك مندرج در بند “ب” و با توجه به نشاني تعيين شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنماي پذيرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه نمايند.

ب) مدارك لازم براي ثبت‌نام:

1- شش قطعه عكس (همانند عکس پرسنلی) پشت سفید تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.

2- تصوير تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصوير پشت و روی كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام يك برگ تصوير آن.

5- اصل کاربرگ 102 (فرم تایید معدل) جهت دانش‌آموختگانی كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.

6- اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به كار) با امضا و مهر بالاترين مقام مسئول، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط براي پذيرفته‌شدگان متقاضی استفاده از سهمیه شاغل.

7- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه برادران را با توجه به بند 2-3 مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحه‌های 4 و 5 دفترچه راهنماي پذيرش دوره‌های مذكور مشخص نمايد.


اخبار مربوط به اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی در این صفحه به روزرسانی می شود. همچنین می توانید برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به این دانشگاه با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:


نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403 2

سامانه صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613



بیشتر بدانید:

تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی




به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی