کد خبر : 4884

مهلت پرداخت اقساط خرید خدمت

در این مقاله از مهلت پرداخت اقساط خرید خدمت سال در 1401 مطلع می شوید. تمدید مهلت پرداخت اقساط خرید سربازی تا پایان سال 1401 اعلام شد. رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد، ممکن است تا پایان سال 1401 به مشمولان غایب بدهکار که قسط‌ ها را پرداخت نکرده‌اند، فرصت داده شود اما هنوز این قانون تصویب نشده است.


مهلت پرداخت اقساط خرید خدمت سربازی 1401

قرار بر این بود که مهلت پرداخت اقساط خرید خدمت سربازی 1401 به نقل از رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، احتمالا تا پایان سال تمدید باشد. اما احتمالا مشمولین ملزم به تسویه کامل بدهی و اقساط خود تا 30 دی ماه 1401 هستند. مهلت پرداخت اقطساط خرید خدمت سربازی تمدید نخواهد شد. در این خصوص برای اغلب مشمولان پیامک ارسال میشود.

با توجه به شیوع بیماری کرونا زمان اعزام به خدمت به تعویق افتاد. به منظور پیشگیری از بیماری در بین سربازان، در فرایند اعزام به خدمت سربازی، ابتدا لازم است، یک برگه اعزام به خدمت را با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ دریافت کنید. با توجه به اینکه اعزام مشمولان به تعویق افتاده است، مشمولان جدید میتوانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس ۱۰+ مراجعه کرده و برگه اعزامشان را مشخص کنند. با توجه به طراحی انجام شده در سامانه برای ماه 2-3-4 برای مشمولان ثبت خواهد شد.


مهلت پرداخت اقساط خرید خدمت

همه مشمولان باید به پزشک مراجعه کنند که به غیر از ابتلا به بیماری کووید 19 نیز از نظر پزشکی وضعیت مورد تاییدی داشته باشند در این صورت برگه اعزامشان تایید و تاریخ اعزام ابلاغ خواهد شد. فقط سربازانی که دارای سلامت می باشند، به خدمت اعزام می شوند. مسائل بهداشتی و پیشگیری از کرونا در پادگان ها به درستی رعایت می شود.

با توجه به قطعی نشدن وضعیت مهلت پرداخت اقساط خرید خدمت در سال 1401 و احتمال تمدید این مهلت تا پایان سال ،برای اطلاع از نتایج بررسی ها و جدیدترین اخبار نظام وظیفه می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:

بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی

مدت خدمت سربازی در سال 1401 چند ماه است

ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 

4/5 - (1 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 3 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیداحمد پنج‌شنبه , 14 ژانویه 2021 - 22:39

سلام ببخشید سوالی داشتم..من خریدخدمتم رو انجام دادم ولی مقداری از قسطام مونده که پرداخت کنم والان میخوام اینکاروانجام بدم ولی متاسفانه کاغذی که کدهای پرداختی توش بودروگم کردم چیکارباید بکنم؟؟

نصب اپ دانش آموزی