جهت مشاوره در زمینه ثبت نام خودرو برای مادران

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57009

مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران (اردیبهشت 1403)

مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران (اردیبهشت 1402)

مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران در اردیبهشت 1403، به اطلاع متقاضیان ثبت نام خودرو می رسد. ثبت نام به صورت اینترنتی و با تکمیل فرم ثبت نام ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند و سه فرزند انجام می شود.

خودرو برای مادران فرزند دوم یک طرح دولتی برای افزایش جمعیت جوان ایران در نسل بعد است. در این راستا با ارائه مدارک لازم جهت ثبت نام خودرو برای مادران می توان اقدام کرد. این مدارک شامل اسناد و استعلام هایی است که هویت مادر را احزار می کند و نشان می دهد مادر دارای بیش از یک فرزند است.


مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم و سوم

مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای احراز هویت متقاضی از طریق اداره ثبت احوال، و بررسی تعداد فرزندان متقاضی است. علاوه براین لازم است به موارد زیر برای تکمیل ثبت نام توجه داشته باشید.

  • هنگام ارائه مدارک ثبت نام خودرو و انجام مراحل ثبت نام، متقاضی شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و براي واريز وجه، لازم است از كارتهاي بانكي به نام خود استفاده نمايد.
  • شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام فرد متقاضي باشد.
  • ثبت نام براي متقاضيان حقوقي ميسر نخواهد بود.
  • فرد انتخاب شده، ميبايست در مرحله واريز وجه، جهت انتخاب كد نمايندگي مطابق با استان محل سكونت (آدرس و كدپستي) اقدام
  • امكان صلح در قرارداد وجود ندارد.
  • صحت كليه اطلاعات درج شده خصوصاً كد ملي،آدرس و كدپستي بر عهده متقاضي ميباشد و در صورت تغيير يا اشتباه در اطلاعات ارائه شدهكليه تبعات احتمالي ناشي ازآن مانند تاخير در تحويل و عدم شماره گذاري خودروبرعهده متقاضي ميباشد.
  • نكته: هنگام ارائه مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران با توجه به دستورالعملهاي صادره توسط پليس راهورفراجا مبني بر ثبت و به روزرساني اطلاعات فردي و آدرس مشتريان در سامانه شماره گذاري (سخا)، در صورتيكه مشتري در سامانه مذكور فاقد اطلاعات فردي و سكونتي بوده و يا بيشتر از يك سال از آخرين تاريخ به روزرساني اطلاعات فردي و نشاني محل سكونت گذشته باشد، مشتري محترم مي بايست با مراجعه به سامانه سخا به آدرس sakha.epolice.ir  نسبت به به روزرساني و يا ثبت آخرين اطلاعات خود اقدام نموده و پس از تائيد توسط اداره پست تصوير نشاني ثبت شده در سامانه سخا را به نمايندگي محل ثبت نام خود تحويل نمايد.
  • لازم به ذكر است تا زمانيكه برگه احراز سكونت توسط مشتري به نمايندگي ارائه نگردد و يا اطلاعات مورد نياز شماره گذاري به درستي ارائه نشده باشد، خودرو پلاك نمي گردد.
  • همچنين علاوه بر اينكه سود تاخير در تحويل ناشي از عدم شماره گذاري به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزينه پاركينگ و نگهداري خودرو از ايشان دريافت خواهد شد.


در مورد ایران خودرو بیشتر بدانید:

مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران (اردیبهشت 1403) 1 سایت ایران خودرو دیزل



اطلاعات تکمیلی:

  • مادرانی که واجد شرایط هستند و (تولد دومین فرزند و بالاتر در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به بعد) است، می توانند اقدام به ثبت نام نمایند. در برخی از مراحل فروش سهمیه مادران به صورت مجزا در لیست هست و می بایست خودرویی انتخاب کنید که طرح مادران در مقابل آن نوشته شده است اما در برخی موارد هم این مورد نیست و برای همه یکسان می باشد.
  • قابل ذکر است که وقتی شما تیک مربوطه را می زنید سایت ثبت نام در زمان قرعه کشی برای صحت و سقم آن یک استعلام اتوماتیک از اداره ثبت احوال می گیرد و سپس اقدام به قرعه کشی می کند.
  • بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی زنانی که فرزند دوم به دنیا بیاورند می‌توانند بدون قرعه کشی ، نسبت به دریافت خودروی ایرانی از کارخانه‌های خودروسازی اقدام کنند .
  • در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از شرایط و ورود به سایت ثبت نام، مقاله زیر را مطالعه کنید:

بیشتر بدانید:

سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران 1403


مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران (اردیبهشت 1403) 2


ثبت نام تلفنی خودرو برای مادران

اگر برای ثبت نام خودرو و تهیه مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران دارای فرزند دوم و سوم، پیشنهاد می کنیم مراحل ثبت نام را به کافی نت ها و افراد ناآشنا به مراحل ثبت نام واگذار نکنید، زیرا مسئولیت صحت اطلاعات و انجام صحیح مراحل ثبت نام بر عهده متقاضی است. می توانید مراحل ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم و سوم، در سایت ایران خودرو را به صورت تلفنی انجام دهید. جهت ثبت نام تلفنی می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. سامانه مشاور تلفنی، تمام مراحل ثبت نام خودرو را برای متقاضیان انجام می دهد.



بیشتر بدانید:

مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران (اردیبهشت 1403) 1 سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل



مدارک لازم برای ثبت نام خودرو برای مادران (اردیبهشت 1403) 4


2.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام خودرو برای مادران

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی