جهت مشاوره در زمینه بارگذاری در سامانه رتبه بندی فرهنگیان و معلمان جدیدالاستخدام

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53549

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

در این صفحه، از مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان مطلع می شوید. معلمان جدیدالاستخدام نیز به این اطلاعیه توجه داشته باشند و با مراجعه به سامانه رتبه بندی، مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان را آماده نمایند. در ادامه از جزئیات کامل خبر مطلع می شوید:

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان، همچنین مدارک لازم برای بارگذاری توسط معملمان جدیدالاستخدام، در سامانه رتبه بندی معلمان شامل موارد زیر است. معلمان و فرهنگیان عزیز مدارک را بارگذاری کرده و برای دریافت تایید نهایی در سامانه رتبه بندی معلمان اقدام نمایند.

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه رتبه بندی معلمان جدیدالاستخدام

💢 مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه معلمان جدیدالاستخدام به اطلاع کلیه معلمان استخدامی جدید می رسد. نومعلمان در اسرع وقت به سامانه رتبه بندی معلمان، به آدرس سامانه رتبه بندی مراجعه کرده و نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات و تأیید نهایی آن درسامانه رتبه بندی معلمان اقدام نمایند.


بیشتر بدانید:

 آدرس جدید سامانه رتبه بندی معلمان



💢 مدیران محترم مدارس می بایست دقیقاً مانند مرحله قبل، مدارک و مستندات همکاران مشمول را در سامانه جامع منابع انسانی وزارت متبوع به آدرس: hrm.medu.ir بررسی و تایید نمایند.

✍ توضیحات مهم:

معلمان جدیدالاستخدام سال ۱۴۰۱ شامل پنج گروه نیروی زیرخواهند بود:

  • ۱) دانشجومعلمان ورودی سال ۱۳۹۷ دانشگاه فرهنگیان که درسال ۱۴۰۱ از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده و از اول مهرماه ۱۴۰۱ به استخدام قطعی درآمده و در مدارس اشتغال یافته اند.
  • ۲) معلمان پیمانی جذب شده از طرح امین که از اول مهرماه ۱۴۰۱ در مدارس به عنوان‌ صرفاً آموزگار مدارس ابتدایی انتصاب یافته اند.
  • ۳)‌ معلمان پیمانی شده جامانده از طرح آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مربیان پیش دبستانی و معلمان حق التدریس سنوات قبل که از اول مهرماه ۱۴۰۱ به استخدام پیمانی در آمده و در مدارس انتصاب یافته اند.
  • ۴) معلمان پرسنل پیمانی ماده ۲۸ جذب شده از آزمون استخدام پیمانی سال۱۴۰۰ که از اول مهرماه ۱۴۰۱ در مدارس انتصاب یافته اند.
  • ۵) پرسنل رسمی آزمون استخدامی خاص فرزندان شاهد و جانباز ۷۰ درصد و بالاتر که در اردیبهشت ۱۴۰۰ آزمون داده اند و در مهر ۱۴۰۱ اشتغال یافته اند.

رتبه بندی معلمان چیست؟

رتبه بندی معلمان یا گرید یک نوع معیار صلاحیت گذاری برای تضمین کیفیت و کمیت مربيان در ارائه ی خدمات آموزش می باشد. رتبه بندی بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش فرآیندی است که منجر به ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش می‌شود و هدف مستقیم آن افزایش حقوق نیست اما منجر به افزایش حقوق هم می‌شود؛ صلاحیت های عمومی شامل شخصیت افراد، تخصصی شامل دانش و توانمندی های آموزشی و پرورشی و حرفه‌ای شامل مجموعه ای از شایستگی ها، توانمندی ها و مهارت هایی است که معلم حین کار به دست آورده و خود را ارتقا می‌دهد و کاملا مرتبط با شغل معلمی است.

اگر به عنوان یک فرهنگی عزیز وارد این صفحه شده اید، ما یک پیشنهاد خوب برای شما داریم تا با ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار خود بتوانید به سود و درآمد بالاتری برسید. در صورتی که در حوزه های مختلف فعالیت می کنید می توانید با ثبت برند کسب و کار خود به صورت قانونی از مزیت های بسیار بیشماری برخوردار شوید. در اين مقاله از وب سایت پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه آنلاین خدمات ثبتی در زمینه ثبت برند و  ثبت شرکت، شرايط و مدارك لازم براي كسب رتبه بندی معلمان را مطرح کرده ایم.

ترتیب رتبه بندی فرهنگیان

ترتیب رتبه بندی فرهنگیان به شرح زیر است:

رتبه 1
  1. داشتن حداقل ۲ سال تجربه و گذراندن ۱۲۰ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت و تخصصی.
  2. کسب میانگین امتیاز ارزیابی عملکرد به میزان حداقل ۷۵ درصد در طول دو سال منتهی به نتایج ارزیابی؛ امتیاز هر سال نباید کمتر از ۷۰ باشد.
  3. کسب حداقل ۶۰ درصد امتیازات شاخص‌های صلاحیت‌های معلمی؛ امتیاز هر یک صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای نباید کمتر از ۵۰ درصد باشد.
رتبه 2
  1. داشتن حداقل ۶ سال تجربه و حداقل ۴ سال توقف در رتبه ١
  2. گذراندن ۱۸۰ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت و تخصصی در طول دوره علاوه بر دوره‌های آموزشی مربوط به رتبه ١
  3. کسب میانگین امتیاز ارزیابی عملکرد به میزان حداقل ۸۰ درصد در طول سه سال متوالی منتهی به رتبه‌ بعدی؛ امتیاز هر سال نباید کمتر از ۷۵ باشد.
  4. کسب حداقل ۶۵ درصد امتیازات شاخص‌های صلاحیت‌های معلمی؛ امتیاز هر یک از صلاحیت‌های عمومی تخصصی و حرفه‌ای برای رتبه بندی معلمان نباید کمتر از ۵۵ درصد باشد.
رتبه 3
  1. داشتن حداقل ۱۲ سال تجربه و حداقل ۳ سال توقف در رتبه ٢
  2. گذراندن ۱۵۰ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت و تخصصی در طول دوره بین دو رتبه.
  3. کسب میانگین امتیاز ارزیابی عملکرد به میزان حداقل ۸۵ درصد در طول دوره بین دو مرتبه؛ امتیاز هر سال نباید کمتر از ۸۰ امتیاز باشد.
  4. کسب حداقل ۷۰ درصد امتیازات شاخص‌های صلاحیت‌های معلمی؛ امتیاز هر یک از صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای نباید کمتر از ۶۵ درصد باشد.
رتبه 4
  1. داشتن حداقل ۱۸ سال تجربه و حداقل ۳ سال توقف در رتبه ٣ برای رتبه بندی معلمان
  2. گذراندن ۱۲۰ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت و تخصصی در طول دوره بین دو رتبه.
  3. کسب میانگین امتیاز ارزیابی عملکرد به میزان حداقل ۹۰ درصد در طول دوره بین دو مرتبه؛ امتیاز هر سال نباید کمتر از ۸۵ باشد.
  4. کسب حداقل ۷۵ درصد امتیازات شاخص‌های صلاحیت‌های معلمی؛ امتیاز هر یک از صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای نباید کمتر از ۷۰ درصد باشد.
رتبه 5
  1. داشتن حداقل ۲۴ سال تجربه و حداقل ۳ سال توقف در رتبه ٤
  2. گذراندن ۱۰۰ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت و تخصصی در طول دوره بین دو رتبه.
  3. کسب میانگین امتیاز ارزیابی عملکرد به میزان حداقل ۹۰ درصد در طول دوره بین دو رتبه؛ امتیاز هر سال برای رتبه بندی معلمان نباید کمتر از ۸۰ باشد.
  4. کسب حداقل ۸۵ درصد از امتیازات شاخص‌های صلاحیت‌های معلمی؛ امتیاز هر یک از صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای نباید کمتر از ۸۰ درصد باشد.

راهنمای بارگذاری در سامانه رتبه بندی فرهنگیان و معلمان جدیدالاستخدام

معلمان و فرهنگیان عزیز که در انجام مراحل بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی، با سوال و ابهام روبرو شده اند، نیازی به مراجعه به کافی ندارند، می توانند هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی تلفنی، تمام مراحل ارسال مدارک را برای متقاضیان در سامانه رتبه بندی فرهنگیان و معلمان جدید الاستخدام، از طریق تلفنی انجام می دهند.


به این مقاله امتیاز دهید
منابع : ناموجود

جهت مشاوره در زمینه بارگذاری در سامانه رتبه بندی فرهنگیان و معلمان جدیدالاستخدام

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی