کد خبر : 12857

مدارس شهریور بازگشایی میشوند؟

در این مقاله و عنوان قصد داریم بپردازیم و توضیح دهیم در مورد تعطیلی مدارس که دراین مدت به دلیل آمدن و شیوع  ویروس کرونا منجر شد  که مدارس در همه  مقاطع مختلف  تحصیلی تعطیل شوند. حالا این سوال برای همه دانش آموزان و والدین و حتی مدیران مدرسه این است که ایا سال تحصیلی مهر 99 طبق روال قبل خواهد بود یا خیر؟ ایا میتوان مدارس را در آن زمان بازگشایی کرد؟ آیا تا زمان سال تحصیلی ویروس کرونا از بین و کم خواهد شد؟ و دیگر سوالی که پیش می آید این است که با توجه به طولانی شدن تعطیلی مدارس این امکان وجود دارد که مدارس شهریور بازگشایی میشوند؟ د اش آموزان و والدین عزیز  میتوانید میتوانید برای پاسخ سوالات خود  و کسب اطلاعات و راهنمایی های لازم با مشاورهای ما در سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.



سامانه  تحصیلی صدای مشاوره 

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

تماس از 8 صبح تا 12 شب



آیا امکان بازگشایی مدارس در شهریور وجود دارد؟

در ادامه این مطلب توضیح خواهیم  داد که با توجه اوضاع مربوطه امان  دارد که مدرسه ها در شهریور ماه ماه بازگشایی شوند که در این باره  معاون وزیر بهداشت و درمان چنین میگوید.

مدارس شهریور بازگشایی میشوند؟ معاون بهداشت وزیر بهداشت  درمان و آموزش پزشکی معتقد است و چنین میگوید:  که در صورت بهبود شرایط و کاهش آمار مبتلایان به کرونا می‌توان شرایط بازگشایی مدارس در اواخر تابستان را با توجه به احتمال شیوع کرونا به همراه آنفلوآنزا در پاییز و تعطیلی مدارس بررسی کرد.

طبق گزارش های منتشر شده از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی علیرضا رییسی درباره احتمال بازگشایی مدارس پیش از پاییز عنوان کرد: در ابتدا فکر می‌کردیم وضعیت شیوع ویروس کرونا در تابستان به این شکل نباشد. اگر شرایط در اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه به شکلی باشد که مدارس و دانشگاه‌ها بتوانند کار خود را یک ماه زودتر آغاز کنند این پیشنهاد را ارائه خواهیم داد.

 و همچنین تا بتوانیم  هم جبران سال گذشته شود و هم وضعیت احتمالی آینده و تعطیلی در پاییز یا زمستان را از قبل جبران نماییم.

وی در  ادامه صحبت های خود گفت: البته اکنون نمی‌توانیم چنین اقدامی مقدور نیست. زیرا مدارس و دانشگاه‌ها باید زیرساخت‌ها و سیستم نظارت و ارزیابی خود را تقویت کنند تا در آینده اگر امکان بازگشایی نبود یا احتمال تعطیلی موقت برای دو یا سه هفته باشد زیرساخت‌ها برای ارائه آموزش الکترونیک فراهم باشد.

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد: تقسیم بندی سفید و زرد و قرمز برای شهرها انجام شده  است و اگر اکثر شهرهای یک استان سفید باشند می‌توان این موضوع را مطرح نمود. و همچنین از طرفی با توجه به گرم بودن هوا در مناطق جنوبی کشور و  امکان بازگشایی مدارس در استان‌های جنوبی با توجه به شرایط آب و هوایی وجود ندارد.

رییسی در پایان میگوید: ویروس کرونا به شدت ناشناخته است و در حال شطرنج بازی کردن با کرونا هستیم و در واقع باید دید که شرایط در آینده به چه شکل خواهد شد.



4.7/5 - (3 امتیاز)
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی