جهت مشاوره در زمینه مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 39156

محدودیت در ثبت نام کنکور 1402

محدودیت در ثبت نام کنکور 1401

مطابق قانون محدودیت ثبت نام کنکور 1402 داوطلبان فقط با مدرک مرتبط با رشته تحصیلی امکان ثبت نام دارند. در صورت اجراسازی مصوبه ساماندهی کنکور، یک داوطلب فارغ التحصیل انسانی یا ریاضی دیگر نمی تواند در کنکور تجربی شرکت کند؟!


علت محدودیت در ثبت نام کنکور 1402

  • رییس مرکز سنجش آموزش و پرورش علت محدودیت در ثبت نام کنکور را شرح داد. این قانون هنوز اجراسازی نشده است ولی احتمال اجرای آن وجود دارد داوطلبان کنکور 1402 آمادگی قانون محدودیت مربوط به مدرک تحصیلی مرتبط با رشته را داشته باشند:
    📌 در ارتباط با سابقه تحصیلی باید گفت دانش آموزان در حال حاضر سابقه تحصیلی دارند. هر دانش آموزی صرفا در رشته تحصیلی خود می‌تواند از فارغ التحصیلی استفاده کند. در چندین نوبتی که قانون سنجش و پذیرش تغییر پیدا کرده است، این تغییر به نوعی عطف ماسبق نداده است. بنابراین شخصی که ۱۰ سال پیش دیپلم گرفته است، نمی‌تواند خودش را با قوانین امروز کنکور تطبیق دهد! به هر حال تا مرحله ای که متقاضیانی از گذشته باقی مانده‌اند، برای آن گذشتگان در سنجش و پذیرش یک تبصره‌ای پیش بینی می شود تا این افراد به مرور از سیستم آزمون کنکور خارج شوند که این موضوع در گذشته مثل دیپلم نظام جدید و قدیم افتاده است که این تبصره را شورای آموزش و پذیرش تصویب خواهد شد.
  •  سرپرست وزارت آموزش و پرورش شرح داد، تاثیر سوابق تحصیلی زمانی رخ خواهد داد که هدایت تحصیلی درستی در آموزش و پرورش شکل بگیرد. وقتی بنیه هدایت تحصیلی نه از منظر خانواده و نه از نظر دانش آموزان بنیه قوی و درستی نیست؛ متوجه می‌شوید شخص دیپلمی گرفته است اما استعدادش در رشته‌ای دیگر است. بنابراین این موضوع قطعا سیستم تعلیم و تربیت ما را دچار چالش خواهد کرد.

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 1402

داوطلبان کنکور سراسری 1402 می توانند برای مشاوره برنامه ریزی تخصصی قبولی در کنکور و انجام ثبت نام کنکور سراسری 1402 با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایند. کارشناسان تحصیلی هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 6 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی