جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سایت مای مدیو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 53781

ورود به سایت مای مدیو

مای مدیو

ورود مستقیم به سایت مای مدیو دات آی آر آموزش و پرورش (پنجره خدمات الکترونیک) / راهنما نحوه ورود به سامانه مای مدیو دانش آموزی به آدرس my.medu.ir در این صفحه معرفی شده است را استفاده کنید. سامانه جدید آموزش و پرورش می باشد که با همکاری پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، به دانش آموزان و فرهنگیان کل کشور خدمت می کند. در واقع این سایت، یک سامانه و پرتال مرکزی است که ورودی تمامی سایت های خدمات الکترونیک آموزش و پرورش می باشد. به این ترتیب آموزش و پرورش، امکان دسترسی ساده به تمام سایت های خدماتی برای دانش آموزان و فرهنگیان را از طریق یک سایت به نام مای مدیو فراهم کرده است. در این مطلب که راهنمای سایت مای مدیو مدارس است، به معرفی امکانات و خدمات سامانه مای مدیو و خدمات مای مدیو پرداخته ایم:

به این معنی که وقتی دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان وارد سایت مای مدیو دات آی آر شوند، می توانند روی سایت های خدماتی مورد نظر خود، مانند سایت کارنامه دانش آموزی، ثبت نام سنجش پیش دبستانی، سایت فیش حقوقی فرهنگیان، سایت دریافت کارت شناسایی فرهنگیان، کلیک کرده و از خدمات مورد نیاز خود استفاده کنند.


ورود به سایت مای مدیو دانش آموزی

برای ورود به سایت مای مدیو که سامانه جدید آموزش و پرورشکه سایت اصلی است، می توانید ابتدا فیلتر شکن خود را خاموش کرده، سپس روی لینک زیر کلیک کنید:

سامانه مای مدیو دات آی آر

مای مدیو یا همان مای مدیو فرهنگیان، دانش آموزان و آموزش و پروش، با هدف خدمات رسانی الکترونیک به فرهنگیان سراسر کشور و دانش آموزان تمامی پایه ها و مقاطع راه اندازی شده است. سامانه مای مدیو دات آی آر (My.medu.ir) پل ارتباطی میان تمامی سامانه های آموزش و پروش است.

به این معنی که تمام خدمات اینترنتی مرتبط با آموزش و پرورش کل استانها، از طریق ورود به سایت مای مدیو my medu ir در دسترس است. برای اینکه وارد مای مدیو دات ای آر شوید، لازم است نقش خود را به عنوان دانش آموز، والدین دانش آموز و یا فرهنگی، مشخص کنید. فرهنگیان گرامی توجه داشته باشند که سایت فیش مدیو برای دریافت فیش حقوقی همان سایت و مای مدیو دات آی آر است.

دانش آموزان و فرهنگیان کل کشور، با ورود به این سایت می توانند، فیش حقوقی دریافت کنند، کارنامه دانش آموزی دریافت کنند. در جشنواره های دانش آموزی ثبت نام نمایند، ثبت سنجش دبستانی و پیش دبستانی انجام دهند و … .

در واقع، مای مدیو آموزش و پرورش یک سایت مرکزی است که سایت های مختلف خدمات الکترونیک آموزش و پروش از طریق آن در دسترس است. این سامانه، دسترسی به خدمات الکترونیک برای فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا را ساده تر کرده است.


نحوه ورود به سامانه مای مدیو دانش آموزی

دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش آموزان، کاربران سایت مای مدیو هستند. نحوه ورود به سایت مای مدیو و امکانات این سایت، برای فرهنگیان، معلمان و والدین، متفاوت است. به همین منظور در این مقاله آموزش نحوه ورود به سامانه مای مدیو دات آی ار را برای تمام گروه ها، به صورت تصویری شرح داده ایم:


my.medu.ir

دانش آموزان کلیه پایه و مقاطع مدارس کشور نیز با مراجعه به سایت مای مدیو کارنامه، که به عنوان پادا مدیو هم در میان دانش آموزان شناخته می شود، می توانند کارنامه خود را دریافت کنند. همچنین می توانند ثبت نام سنجش بدو ورود انجام دهند، برای شرکت در جشنواره های دانش آموزی ثبت نام کنند و کلیه خدماتی که دانش آموزان تاکنون به صورت آنلاین از طریق سایت های مختلف انجام می داده اند، هم اکنون از طریق مای مدیو به نشانی my.medu.ir  انجام می شود. سایت مای مدیو، درگاهی برای ورود به تمام خدمات  الکترونیک آموزش و پرورش است. آموزش نحوه ورود به سایت مای مدیو برای دانش آموزان به ترتیب زیر است:

•رمزعبور دانش آموزان اتباع تاریخ تولد به صورت عددی و هشت رقمی می باشد (مثلا 13801105)

•ورود دانش آموزان ایرانی با کدملی و رمزعبور قبلی می باشد.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش




نحوه ورود به سامانه مای مدیو



پنل کاربری مای مدیو



امکانات سایت مای مدیو


نحوه ورود به سایت مای مدیو برای فرهنگیان

در این قسمت آموزش نحوه ورود به سایت مای مدیو را برای معلمان، مدیران و معاونان مدارس، مشاهده می کنید. با ورود به مای مدیو، امکان دسترسی به خدماتی نظیر دریافت فیش حقوقی و رتبه بندی فرهنگیان را خواهید داشت:

خدمات سایت مای مدیو فرهنگیان

آموزش نحوه ورود به سایت مای مدیو برای فرهنگیان به ترتیب مراحل زیر است:

1- در مرورگر خود، آدرس مای مدیو به نشانی my.medu.ir را سرچ کرده و در صفحه اول، برای ورود، نقش خود را به عنوان فرهنگی انتخاب کنید:

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

ورود به سایت مای مدیو 1 فرهنگیانی که هنوز احراز هویت انجام نداده اند، لازم است از طریق درگاه دولت وارد شوند (برای مشاهده راهنمای تصویری ورود به مای مدیو از طریق درگاه دولت اینجا کلیک کنید). بعد از احراز هویت، برای ورود مجدد به مای مدیو می توانند نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و مطابق مراحل زیر اقدام نمایند.


2- بعد از ورود به پنل کاربری خود در سایت مای مدیو دات آی آر، می توانید از امکانات این سایت استفاده کنید. نحوه استفاده از این امکانات به شرح زیر است:

میز کار مای مدیو



my medu panel


فیلم نحوه اعتراض به رتبه بندی معلمان در مای مدیو



نحوه ورود به سایت مای مدیو برای والدین

برای ورود به سایت مای مدیو دانش آموزی به نشانی my.medu.ir می توانید به ترتیب مراحل زیر اقدام کنید. اگر برای استفاده از خدمات مای مدیو آموزش و پرورش نیاز به کسب راهنمایی تلفنی دارید، می توانید با شماره تلفن مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

1- گام اول : برای ورود به مای مدیو دات آی آر، نشانی مای مدیو my.medu.ir را در مروگر خود جستجو کنید. تا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید. در این قسمت لازم است نقش خود را انتخاب کنید.


2-گام دوم: با کلیک روی انتخاب نقش، یکی از گزینه های (فرهنگی، دانش آموز، والدین و سایر) را انتخاب کنید.

مای مدیو برای والدین 1



3- گام سوم: به طور مثال به عنوان والدین وارد می شوید، بنابراین، عبارت والدین را انتخاب می کنید و روی ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف کلیک کنید.

مای مدیو برای والدین 2


4-گام چهارم: در این مرحله وارد پنجره خدمات دولت هوشمند می شوید. می توانید با رمز یکبار مصرف، وارد مای مدیو دات آی آر شوید. برای اینکار لازم است شماره موبایل خود را که حتما به نام خودتان ثبت شده است، وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد نمایید.

مای مدیو برای والدین 3

5-گام پنجم: یک پیامک با اسم MGOV برای شما ارسال می شود که حاوی کد تایید پنجره خدمات دولت هوشمند است. در این پیامک از شما خواسته می شود که این کد را در اختیار دیگران نگذارید.

مای مدیو برای والدین 4


6-گام ششم:در این مرحله، به سادگی وارد پروفایل my medu خود شده اید. پروفایل شما در مای مدیو دات آی آر، امکانات متعددی را در اختیارتان می گذارد. نظیر امکان استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، سنجش بدو ورود دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، ورود به سازمان آموزش و پرورش استثنایی و …

مای مدیو برای والدین 5



7-گام هفتم: اگر به عنوان والدین، هنوز فرزند خود را به عنوان دانش آموز در سامانه مای مدیو ثبت نام نکرده اید، در این قسمت می توانید به سادگی با کلیک روی عبارت اضافه کردن دانش آموز این اقدام را انجا دهید.

مای مدیو برای والدین 6



8-گام هشتم:

مای مدیو برای والدین 7

تماس با مشاور

راهنمای تلفنی ورود به سایت my.medu.ir دانش آموزی

با توجه به اینکه مای مدیو my medu.ir یک سامانه جدید است و آموزش و پرورش امکانات متعددی را از طریق آن در اختیار فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای دانش آموز قرار داده است؛ بسیاری از کاربران برای استفاده از خدمات این سامانه با سوال و ابهام روبرو هستند.

اگر در زمینه نحوه ورود به سایت مای مدیو و استفاده از خدمات این سامانه، نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارید، می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاور تحصیلی تلفنی، راهنما و پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

4.3/5 - (19 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه استفاده از خدمات سایت مای مدیو

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرزین شهنازی یکشنبه , 24 دسامبر 2023 - 19:02

عالی

ناشناس چهارشنبه , 29 نوامبر 2023 - 20:20

خیلی برنامه خوبی است

نصب اپ دانش آموزی