کد خبر : 11437

لیست مدارس کارو دانش دخترانه تهران – آدرس

سوال بسیاری از داوطلبان  و والدین دانش آموزانی که در   مقطع دبیرستان و انتخاب رشته  این می باشند و به دنبال  لیست مدارس کارو دانش دخترانه  در هر منطقه تهران کجا می باشد. آنها مجاز به انتخاب کدام مدارس می باشند؟ لیست هنرستان ها  به تفکیک منطقه آنها در کجا قرار دارند؟؟ هنرستان  در شاخه کاردانش   خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟؟ بهترین هنرستان در   دوره دوم متوسطه در  تهران از نظر برنامه درسی یک ساله طول مدت سال تحصیلی چیست؟؟ کادر آموزشی چگونه و چه طور باشد بهتر می باشد؟؟ و یکی از دیگر از موضوعاتی که برای والدین مهم می باشد فاصله مدرسه با منازل آنها است؟ امکانات مدرسه های هنرستان در شاخه کاردانش   برای دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم  یا همان دوران دبیرستان  چگونه باشد؟؟  فرق بین  هنرستان  با مدرسه های عادی با دبیرستان غیرانتفاعی در  چیست؟؟ مزایای تحصیل در مدرسه های کاردانش و فنی حرفه ای چیست؟؟

همچنین یک مشاوره تلفنی می تواند  انتخاب بهترین مدرسه در تهران و سایر شهرهای کشور بهترین روش برای انتخاب مدرسه است. امکان تماس و مشاوره انتخاب بهترین مدرسه با مناسب ترین شرایط و امکانات آموزشی  و حتی  نزدیک به محل سکونت برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم شده است.

همراهان و والدین  د انش آموزان عزیز می توانند برای جواب همه سوال های خود با  سامانه تلفنی تحصیلی  صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها در مورد سوالات لیست هنرستان دخترانه   خود بپرسید و همچنین راهنمایی های لازم را برای پیدا کردن و انواع مدارس متوسطه  در مناطق مختلف تهران   از طریق شماره های درج شده در سایت با آنها صحبت و مشاوره تحصیلی  بگیرید.




سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از 8 صبح تا 12 شب

 حتی ایام تعطیل




تفاوت هنرستان فنی حرفه ای و کاردانش


در ادامه مطلب میپردازیم و توضیح میدهیم برای دانش آموزانی که علاقه مند و خواستار ثبت نام و تحصیل کردن در این نوع هنرستان ها می باشند و همچنین برای آنها سوال می باشد که فرق بین هنرستان های فنی و حرفه ای با شاخه کاردانش در چه چیز می باشد. آیا رشته های آنها باهم تفاوت دارد؟

رشته های فنی و حرفه ای نیز مانند رشته های نظری حائز اهمیت  هستند و از  بازار کار خوبی را در کشور دارا  هستند. دانش آموزان پایه نهم که در مرحله مهمی از زندگی خود یعنی انتخاب رشته هستند باید به طور کامل با همه رشته های شاخه نظری و فنی حرفه ای کاردانش  و سایر رشته های علوم مختلف آشنا بشوند تا بتوانند بهترین انتخاب را بر اساس علاقه مندی و استعداد های خود داشته باشند.معرفی رشته های مختلف به خصوص آشنایی دانش آموزان با رشته های فنی و حرفه وظیفه مدارس  می باشد.

شاخه رشته های  فنی و حرفه ای با شاخه کاردانش شباهت زیادی دارد اما تفاوت هایی نیز دارد. از جمله این تفاوت ها به شرح و به صورت زیر می باشد:

** شرایط ورود به شاخه فنی و حرفه ای از کاردانش دشوارتر است.

** دروس شاخه فنی و حرفه ای مشکل تر از کار دانش است.

** دروس عملی و ساعات کارگاهی شاخه کار دانش بیشتر از فنی و حرفه ای است.

** رشته های شاخه کار دانش متنوع تر از فنی و حرفه ای است.

** شرایط استخدام برای فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای بهتر است.

** ساعات حضور در مدرسه برای دانش آموزان فنی و حرفه ای بیشتر است.

** دانش آموزان فنی و حرفه ای برخی از دروس را که دانش آموزان کار دانش از گذراندن آن معاف هستند را می گذرانند.



دانش آموزان میتوانید برای داشتن هرگونه سوال در مورد لیست مدارس کارو دانش دخترانه در سطح تهران با  سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.



به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی