کد خبر : 10891

لیست مدارس متوسطه دوم پسرانه تهران – آدرس

یکی از درگیری های ذهن خانواده  ها و والدین داشن آموزان این میباشد که وقتی پسر یا دختر انها به سن مقطع دبیرستان  رسیدند  این است که بهترین مدرسه مقطع متوسطه دبیرستان  باید چگونه باشد؟؟ شیوه تدریس کلاس اول دبیرستان   در مدرسه های متوسطه دوره دوم دخترانه  برای دخترها  چگونه باشد بهتر است؟؟ مدارس متوسطه دولتی بهتر است یا مدرسه های متوسطه مقطع  دبیرستان غیرانتفاعی؟؟ فرق بین  مدرسه های عادی با مدارس تیزهوشان  چیست؟؟ برای دریافت همه این سوال ها میتوانید با مشاورهای ما در سامانه تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها راهنمایی های لازم و کمک را در مورد لیست مدارس متوسطه  دوره دوم پسرانه  در سطح  مختلف تهران را دریافت کنید.



سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور

 تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

تماس از 8 صبح تا 12 شب

            حتی ایام تعطیل          




معرفی و مزایای معایب  مدارس تیزهوشان 

معاونت پرورش استعدادهای درخشان یا (سمپاد) یکی از معاونت‌های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان است. پیش از این در  سازمان جداگانه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نام داشت که به اختصار سمپاد گفته می‌شد. این معاونت نهادی است که بر امور تحصیلی دانش‌آموزان مستعد و با بهره هوشی بالا نظارت می‌کند. اما در زبان عمومی و بین دانش آموزان به مؤسسه تیزهوشان معروف است. این سازمان دارای مدرسه‌های راهنمایی و  دبیرستان و پیش دانشگاهی دخترانه و پسرانه در شهرهای پرجمعیت‌تر است. سمپاد دانش‌آموزان خود را در دو مقطع راهنمائی و دبیرستان از طریق آزمون‌های سراسری که عمدتاً مبتنی بر ارزیابی هوش و  دانش ریاضیات و علوم است انتخاب می‌کند. گزینش در مدارس سمپاد بر اساس آزمون و در دو مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.


شیوه اداره مدارس تیزهوشان:

مدارس تیزهوشان در کنار تمام تفاوت هایی که با مدارس عادی و غیر انتفاعی دارند و  یک تفاوت دیگر را نیز دارا هستند. این مدارس به صورت متمرکز اداره شده است  و زیر نظر مستقیم سازمان آموزش و پرورش کشور نیستند. در حقیقت این سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است که وظیفه مدیریت مدارس سمپاد را در سرتاسر کشور بر عهده دارد. کادر مدیریتی و آموزشی این مدارس نیز از بین دبیران و اساتید برجسته دانشگاه ها انتخاب می شوند.


مزایای مدارس تیزهوشان

 در این مدارس به دانش آموزان با توانایی و هوش بالاتر توجه بیشتری می شود.

 از هدر رفتن استعداد های درخشان دانش آموزان تا حدی جلوگیری می شود.

 این مدارس در شکوفا شدن استعدادها و خلاقیت های بسیار موثر هستند.

 دانش آموزان هر کشوری دارای سطح فکری و توانایی ذهنی متفاوتی هستند.



دانش آموزان و والدین میتوانند برای داشتن هرگونه سوال  در مورد لیست مدارس متوسطه دوم  پسرانه با مشاورهای ما در سامانه تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی