کد خبر : 10849

لیست مدارس متوسطه اول پسرانه تهران – آدرس

یکی از درگیری های ذهن خانواده  ها و والدین داشن آموزان این میباشد که وقتی پسر یا دختر انها به سن مقطع راهنمایی  رسیدند  این است که بهترین مدرسه مقطع متوسطه باید چگونه باشد؟؟ شیوه تدریس کلاس اول راهنمایی  در مدرسه های متوسطه دوره اول دخترانه  برای دخترها  چگونه باشد بهتر است؟؟ مدارس متوسطه دولتی بهتر است یا مدرسه های متوسطه مقطع راهنمایی  غیرانتفاعی؟؟ فرق بین  مدرسه های عادی با مدارس هوشمند چیست؟؟ مدارس هوشمند چگونه مدارسی هستند؟؟ شیوه تدریس مدارس هوشمند چگونه می باشد؟؟ برای دریافت همه این سوال ها میتوانید با مشاورهای ما در سامانه تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها راهنمایی های لازم و کمک را در مورد لیست مدارس متوسطه  دوره اول پسرانه در سطح  مختلف تهران را دریافت کنید.




سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور

 تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

  تماس از 8 صبح تا 12 شب

        حتی ایام تعطیل         


اهمیت دوره  اول متوسطه:

باید بگوییم دورهٔ متوسطه از دوره‌هاى مهم و  حساس و مؤثر در زندگى فردى و اجتماعى آدمى است. دوره‌اى است که به سبب وضع زيستی و  اجتماعى و روانى دانش‌آموزان آن با ساير دوره‌هاى تحصيلى مشترکات و مميزاتى دارد و داراى طيف وسيعى است که دوران نوجوانى را در بر مى‌گيرد و در انتهاى طيف به دنياى جوانى مى‌رسد.

در دوره  اول  متوسطه و  قسمت اعظم استعدادهاى اختصاصى نوجوان و جوان بروز مى‌کند و  قدرت يادگيرى آنان به حد اعلاء خود مى‌رسد و  کنجکاوى آنان جهت معينى مى‌يابد و مسائل جديد زندگى نظير انتخاب رشته و  انتخاب حرفه و شغل اداره خانواده و گرايش به مرام و مسلک و  ذهن آنان را به خود مشغول مى‌دارد و به مرحلهٔ ادراک ارزش‌هاى اجتماعی  اقتصادى و معنوى مى‌رسند و همچنین  از اين‌رو اين دوره در نظام‌هاى تعليم و تربيت کشورهاى مختلف جهان اهميت زيادى دارد.


ویژگی های مدرسه هوشمند چیست؟

در ادامه خواهیم پرداخت به ویژگی های مدرسه های هوشمند و به طور کلی معرفی مدارس هوشمند و نحوه تدریس در این مدرسه نیز چگونه می باشد را ارائه دهیم.

مدرسه هوشمندچیست؟؟

مدرسه هوشمند مدرسه ای است كه كنترل و مدیریت آن مبتنی بر فناوری رایانه ای و شبكه ای انجام می شود و محتوای اكثر دروس آن الكترونیكی و سیستم ارزشیابی و نظارت آن هوشمند است.در این مدارس هوشمند كامپیوتر جایگزین تخته سیاه و سی دی جای دفتر مشق را می گیرد. دانش آموزان می توانند از طریق اینترنت اطلاعات بسیاری درباره هر موضوع كه بخواهند بدست آورند. در این سیستم، معلم و شاگرد هر دو تولید محتوای الكترونیكی و درس را به صورت سی دی ارائه می كنند.

در مدارس هوشمند آموزش منحصر به معلم نیست بلكه یاددهی و یادگیری كاملاً تعاملی است و دانش آموزان نقش اساسی در آموختن مباحث علمی دارند.
در مدارس هوشمند   دبیران و معلمان  با استفاده از محتوای درسی الكترونیكی موجب تفهیم بهتر مطالب درس و صرفه جویی در وقت می شوند و دانش آموزان هم این فرصت را دارند كه توانایی و قابلیت های خود را آشكار و به تولید محتوا بپردازند.


ویژگی های مدرسه هوشمند از ابعاد مختلف

  • مدل مفهومی
  • از بعد یاددهی و یادگیری
  • مدل و محیط ارتباطی
  • بعد زیر ساخت فناوری


دانش آموزان و والدین میتوانند برای داشتن هرگونه سوال  در مورد لیست مدارس متوسطه اول پسرانه با مشاورهای ما در سامانه تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید.


به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی