کد خبر : 11961

لیست مدارس شاهد متوسطه اول پسرانه تهران – آدرس

سوال بسیاری از داوطلبان و والدین دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا گرفته مقاطع متوسطه یا همان دبیرستان این می باشند که لیست مدارس شاهد متوسطه اول پسرانه در هر منطقه تهران کجا می باشد؟ آنها مجاز به انتخاب کدام مدارس می باشند؟؟ لیست مدرسه های شاهد پسرانه  به تفکیک منطقه آنها در کجا قرار دارند؟؟ مدارس متوسطه  شاهددخترانه خوب باید چه امکاناتی داشته باشد؟؟ بهترین مدرسه شاهد متوسطه  در دوره اول متوسطه در تهران از نظر برنامه درسی یک ساله طول مدت سال تحصیلی چیست؟؟ کادر آموزشی چگونه و چه طور باشد بهتر می باشد؟؟ و یکی از دیگر از موضوعاتی که برای والدین مهم می باشد فاصله مدرسه با منازل آنها است؟ امکانات مدارس شاهد ابتدایی برای دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم یا همان دوران ابتدایی چگونه باشد؟؟ فرق بین مدرسه های عاددوره متوسطه  با مدارس شاهددر دوره متوسطه اول  در چیست؟؟ مزایای تحصیل در مدرسه های شاهد پسرانه د رمقطع متوسطه اول در چیست؟؟

تفاوت مدارس در امکانات آموزشی میزان شهریه و امکانات رفاهی و همچنین کلاس های فوق برنامه و داشتن آمار بالای قبولی فارغ التحصیلان در مدارس برتر و رشته های برتر کنکور و غیره می باشد.


همچنین یک مشاوره تلفنی می تواند انتخاب بهترین مدرسه در تهران و سایر شهرهای کشور بهترین روش برای انتخاب مدرسه است. امکان تماس و مشاوره انتخاب بهترین مدرسه با مناسب ترین شرایط و امکانات آموزشی و حتی نزدیک به محل سکونت برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم شده است.

همراهان و والدین دانش آموزان عزیز می توانند برای جواب همه سوال های خود با سامانه تلفنی تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و از آنها در مورد سوالات لیست مدارس نمونه دولتی دوره اول دخترانه خود بپرسید و همچنین راهنمایی های لازم را برای پیدا کردن و انواع مدارس متوسطه در مناطق مختلف تهران از طریق شماره های درج شده در سایت با آنها صحبت و مشاوره تحصیلی بگیرید.





سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

  تماس از 8 صبح تا 12 شب       

  حتی ایام تعطیل    




شرایط امتیاز بندی ثبت نام مدارس شاهد برای شرایط علمی

در ادامه این مطلب میخواهیم بپردازیم و توضیح دهیم در مورد نحوه امتیازبندی ثبت نام مدرسه های شاهد برای کسانی که دارای شرایط علمی هستند چگونه است.

نحوه امتیاز بندی ثبت نام مدارس شاهد برای شرایط علمی نیز به این صورت و شرح زیر می باشد:

دانش آموزان برای تحصیل در متوسطه اول و پایه ششم به هفتم فارسی در تمامی دروس سال قبل نمره توصیفی خیلی خوب و یا حداکثر نمره خوب در دو درس را داشته باشم.

برای دانش آموزان پایه هشتم حداقل معدل کسب نموده بایستی معدل 17 در امتحانات نوبت دوم و دارا بودن نمره 16 برای تمامی دروس امتحانات نوبت دوم

در پایه نهم حداقل معدل کسب نموده معدل17 بوده است  و همچنین  در تمامی دروس در امتحانات پایان ترم نمره 16 را کسب نموده باشند

برای دانش آموزان پایه دهم حداقل معدل 16 بوده و در نمره سالانه تصمیم در 14 می باشد.




علاقه مندان میتوانید برای داشتن هرگونه سوال در مورد لیست مدارس شاهد متوسطه اول پسرانه در سطح تهران با  سامانه تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.



به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی