جهت مشاوره در زمینه لیست شرکت های ارائه دهنده امریه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 1145

لیست شرکت های ارائه دهنده امریه

لیست شرکت های ارائه دهنده امریه

لیست شرکت های ارائه دهنده امریه :

جدیدترین لیست شرکت های ارائه دهنده امریه سربازی در سال جدید

همنطور که می دانید امریه سربازی فرصتی مناسب برای مشمولانی است که فارغ التحصیل موسسات آموزش عالی هستند. جمع کثیری از متقاضیان سرباز امریه به دنبال لیست شرکت های ارائه دهنده امریه هستند. عده ای از مشمولان تصور می کنند امریه سربازی فقط مخصوص سربازان فوق لیسانس به بالاتر است. در حالی که این تفکر صحیح نیست. در اطلاعیه های سازمان های سرباز امریه گیر، همچنان شاهد اخذ امریه حتی با مدرک فوق دیپلم هستیم. در این مقاله لیست شرکت های ارائه دهنده امریه را برای شما آماده کرده ایم.





شرکت های دانش بنیان - خبرینو

امریه شرکت های دانش بنیان

بر اساس توافق نهاد ریاست جمهوری با ستاد کل نیروهای مسلح برخی از شرکت های دانش بنیان که با محوریت پژوهش می توانند جهت تکمیل ظرفیت نیروهای خود، از نیروهای نخبه بهرمند شوند. این نیروهای نخبه شامل سربازانی می شود که دارای تخصص بوده و می خواهند خدمت آسانتری نسبت به سرباز های داشته باشند. متاسفانه لیست شرکت های ارائه دهنده امریه از پیش تعریف شده ای برای شرکت های دانش بنیانی که سهمیه امریه سربازی دارند وجود ندارد.

چگونه از امریه شرکت های دانش بنیان مطلع شویم

با توجه به عدم وجود لیست شرکت های ارائه دهنده امریه از پیش تعرف شده برای امریه شرکت های دانش بنیان، متقاضیان باید از طریق اطلاعیه این شرکت ها از فرصت پذیرش امریه مطلع شوند. این کار مشکل به نظر می رسد زیرا معمولا متقاضیان باید در بازه زمانی خاصی برای امریه یک شرکت یا نهاد خاص اقدام کنند. لذا برای از دست ندادن فرصت پذیرش امریه به شما توصیه می کنیم با شماره ۷۰۷۰۳۰۲۵ ۰۲۱ تماس گرفته یا از لینک زیر اخبار و اطلاعیه های امریه نهاد و شرکت های دانش بنیان را پیگیری نمایید.





امریه وزارتخانه - خبرینو

پذیرش امریه سربازی در وزارتخانه ها

وزارتخانه ها در صدر لیست سازمان ها و ارگان های ارائه دهنده امریه از نظر هر سربازی است. خبر خوش برای متقاضیان امریه این است که تمامی وزارتخانه سهمیه جذب امریه سربازی را دارند. یکی از معروف ترین امریه های پذیرش سربازی در وزارت آموزش و پرورش و تحت عنوان امریه سرباز معلم است.

امریه وزارت نیرو

وزارت نیرو در بخش های آب و فاضلاب و … سهمیه پذیرش سرباز در قالب امریه را دارد. برابر با ابلاغیه وزارت نیرو، شما باید در رشته ها و گرایش های مرتبط با تخصص مورد نیاز شرکت های تابعه وزارت نیرو تحصیل کرده باشید. همچنین شما باید حداقل معدل تعریف شده را در دانشگاه کسب کرده باشید. جدول زیر شامل برخی از مراکز جذب سرباز امریه برای وزارت نیرو است.

شرکت سهامی سازمان آب منطقه‌ای شرکت آب و فاضلاب روستایی استان‌
شرکت آب و فاضلاب شهری شرکت سهامی برق منطقه‌ای
شرکت توزیع نیروی برق استان‌ شرکت آب منطقه‌ای
  • برای مشاهده معدل مورد نیاز این وزارتخانه برای پذیرش امریه و سایر اطلاعات تکمیلی به “چگونه از وزارت نیرو امریه بگیرم؟” مراجعه کنید.

امریه وزارت دفاع

وزارت دفاع برای بسیاری از نتقاضیان اخذ امریه جذاب می باشد. زیرا احتمال جذب در ان پس از اتمام امریه سربازی زیاد است. این وزارتخانه وظیفه مجهز ساختن نیروهای دفاعی برای مقابله با تهدیدات را بر عهده دارد. مشمولان سربازی با استفاده از امریه وزارت دفاع بدون رفتن به پادگان می توانند دوره خدمت سربازی را سپری کنند.

گام اول برای پذیرش امریه وزارت دفاع این است که باید با دانشگاه محل تحصیل تسویه حساب کنید و سپس از دانشگاه بخواهید تا نامه پایان تحصیل شما را به سازمان نظام وظیفه عمومی ارسال کند. برخی از مراکز جذب امریه سربازی وزارت دفاع را برای شما آماده کرده ایم.

صنایع هواپیماسازی ایران (شاهین شهر) صنایع اپتیک اصفهان (اصفهان)
صنایع الکترونیک شیراز ( شیراز)




امریه سربازی وزارت نفت

وزارت نفت جز ارگان هایی است که برای اخذ سرباز امریه اولیت های مشخصی را در نظر گرفته است. این اولیت بندی بر اساس دانشگاه محل تحصیل متقاضییان و هم چنین رشته هایی که برای این وزارتخانه کاربردی تر است لحاظ شده است. یکی دیگر از شروط مهم اخذ امریه در وزارت نفت، معدل متقاضیان است. بخشی از مراکزی که وابسته به وزارت نفت بوده و اقدام به پذیرش سرباز امریه می کنند به شرح زیر است.

شرکت سهامی پتروشیمی بیستون شرکت سهامی پتروشیمی رازی
شرکت سهامی عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام ـ خراسان ـ تبریز ـ ارومیه ـ امیرکبیر ـ بوعلی سینا ـ فجر ـ قن‌آوران
بین‌الملل ـ پارس ـ جم ـ مارون ـ زاگرس ـ دماوند ـ مبین ـ برزویه شرکت پالایش نفت اراک ، کرمانشاه، اصفهان، دروان ، تبریز، شیراز، تهران ، آبادان
شرکت سهامی بهره‌برداری نفت و گاز اروندان ( خرمشهر) دارای دفتر هماهنگی در تهران شرکت سهامی بازرگانی نفت ایران، نیکو
شرکت سهامی حفاری شمال (‌در نکاء مستقر است) دفتر هماهنگی در تهران شرکت سهامی رخ آوران فتون پتروشیمی
سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شرکت سهامی بازرگانی پتروشیمی انگلستان ـ سنگاپور
شرکت سهامی بازرگانی پتروشیمی منطقه آزاد دبی، امارات عربی شرکت بین‌آلمللی بازرگانی پتروشیمی شانگهای
شرکت سهامی بسپاران بندر امام شرکت سهامی کیمیا بندرامام
شرکت سهامی فرآورش بندر امام شرکت سهامی خوارزمی بندر امام
شرکت سهامی پتروشیمی شیراز شرکت سهامی پتروشیمی شهید تندگویان
شرکت سهامی پتروشیمی شهید تندگویان شرکت سهامی پتروشیمی خوزستان
شرکت گاز استان شرکت پالایش گاز بیدبلند ـ شهید هاشمی نژاد ـ خانگیران ـ ففجر ـ سرخون و قشم ـ پارس ـ پارسیان
شرکت سهامی بهره‌برداری نفت و گاز کازرون ـ گچساران ـ شرق ـ‌غرب ـ زاگرس ـ جنوب ـ آغاجاری ـ مارون ـ مسجد سلیمان شرکت سهامی پایانه‌های صادراتی مواد نفتی ( خارک) ( دارای دفتر هماهنگی در تهران)
شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی تور بیراه شرکت خدماتی سهامی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب ( اهواز)
شرکت خدماتی رفاهی و فرهنگی نفت ( اهواز) شرکت سهامی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (دارای دفتر هماهنگی در تهران)
شرکت سهامی نفت فلات قاره (دارای دفتر هماهنگی در تهران) شرکت سهامی نفت خزر (نکاء)
شرکت سهامی نفت مناطق مرکزی ایران (دارای دفتر هماهنگی در تهران) شرکت سهامی پترو پارس (واگذاری به بخش خصوصی)

امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

یکی از وزارتخانه هایی که در لیست سازمان ها و ارگان های ارائه دهنده امریه وجود دارد امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. معمولا متقاضیانی موفق به اخذ امریه وزارت ارتباطات می شوند که مدرک تحصیلی فوق لیساینس و دکترا دارند. معمولا افرادی موفق به اخذ امریه سربازی در این وزارتخانه می شوند که در یکی از حوزه های امنیت فضای سایبری، فناوری اطلاعات، سیستم یکپارچه نظارت، استارتاپ و … تبحر دارند.

شرکت سهامی مخابرات استان‌ شرکت مادر تخصصی پست جمهوری اسلامی ایران

امریه وزارت جهاد کشاورزی

امریه جهاد کشاورزی معمولا به متقضیانی تعلق می گیرد که در فارغ التحصیل در رشته های زیر مجموعه کشاورزی یا منابع طبیعی باشند. عده ای از مشمولین امریه جهاد کشاورزی را با نام طرح سرباز سازندگی می شناسند. برای اخذ امریه جهاد کشاورزی باید به اداره ترویج جهاد کشاورزی شهرستان محل زندگی خود مراجعه کرد.

با مراجعه به این اداره می توان اطلاعاتی در مورد سهمیه جذب و ماه های مورد نیاز به سرباز امریه اطلاعاتی کسب کرد. لازم به ذکر است مشمولانی که در رشته های مربتط بامهندسی کشاورزی، مهندسی منابع طبیعی و مهندسی تولیدات گیاهی تحصیلات داشته باشند دارای اولویت بالاتری نسبت به سایرین هستند. جدول زیر بیانگر بخشی از مراکز پذیرش امریه جهاد کشاورزی است.

شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی شرکت مادر تخصصی تولید محصولات کشاورزی، دامی و منابع
شرکت سهامی کشاورزی و دامپروری سفید رود شرکت سهامی کشت و صنعت شهید بهشتی
شرکت سهامی کشت و صنعت شهید رجایی شرکت سهام کشت و صنعت جیرفت
شرکت سهامی پرورش کرم ابریشم ایران شرکت سهامی کشت و صنعت و دامپروری مغان
شرکت سهامی بهره‌برداری و صنایع چوب فریم شرکت سهامی تکا چوب
شرکت سهامی جنگل شفارود

امریه وزارت فرهنگ و ارشاد

افراد علاقمند به امور فرهنگی با گرفتن امریه وزارت فرهنگ و ارشاد می توانند علاوه بر رشد و کسب تجربه در راستای اهداف شغلی خود خدمت سربازی را نیز به انجام برسانند. فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد برای آگاهی های عمومی در اغلب زمینه های فرهنگی و شکوفا شدن استعدادها و همچنین رشد و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی در بین جهانیان می باشد.

امریه وزارت نیرو

وزیر نیرو در راستای برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متقاضییان واجد شرایط را به صورت در قالب امریه پذیرش می کند.مانند سایر نهاد های امریه گیر وزارت نیرو نیز علاوه بر شرایط عمومی امریه سربازی، شرایط اختصاصی خود را برای متقاضییان دارد. وزارت نیرو مشمولان فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را پذیرش کند. شرط معدل امریه وزارت نیرو برای هر مقطع با دیگری متفاوت است. لازم به ذکر است امریه این سازمان در شرکت های تابعه زیر انجام می شود.

  • شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور
  • شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران
  • شرکت‌های مادر تخصصی توانیر و تولید نیروی برق حرارتی

امریه وزارت راه و شهرسازی

در ادامه معرفی لیست سازمان ها و ارگان های ارائه دهنده امریه نوبت به امریه وزارت راه می رسد. سهمیه پذیرش امریه وزارت راه و شهرسازی در شهر ها و استان های کشور متغیر است. برای امریه در این وزارتخانه باید حداقل مدرک تحصیلی لیسانس را داشته باشید.

همچنین رشته تحصیلی شما باید مرتبط با این وزارت راه و شهرسازی باشد. چناچه نسبت فامیلی درجه ۱ یا درجه ۲ با کارمندان این وزارتخانه دارید باید قید امریه در این نهاد را بزنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرط معدل و نحوه گرفتن امریه توصیه می کنیم از سیر تا پیاز امریه وزارت راه و شهرسازی را مطالعه کنید.

امریه وزارت اقتصاد و امور دارایی

از وظایف وزارت اقتصاد می توان به تنظیم سیاست های مالی و اقتصادی کشور اشاره کرد. این وزارتخانه برای کاهش هزینه های خود از فارغ التحصیلان مقطع ارشد و بالاتر سرباز امریه جذب می کند. برای پذیرش باید در یکی از رشته های اقتصاد، حسابداری، امور بانکی و … تحصیل کرده باشید. صلاحیت و تخصص شما توسط اداره کل مورد ارزیابی و گزینش قرارا می گیرد. برای اطلاعت بیشتر به نحوه پذیرش امریه از وزارت اقتصاد و دارایی مراجعه کنید.





امریه وزارت کار

از وظایف وزارت کار می توان به برنامه ریزی، سیاست گذاری، پایش و نظارت بر روابط کار اشاره کرد. بر اساس بند ۱۴۷ قانون اساسی این وزارتخانه در طرح سربازان تعاون یار از میان سربازان متخصص پذیرش امریه می گیرد. برای گرفتن امریه از وزارت کار باید دو الی سه ماه قبل از اعزام به خدمت خود اقدامات لازم را انجام دهید. شما در تعیین محل خدمت خود در وزارت کار هیچگونه اختیاری ندارید و محل خدمت شما توسط این وزارتخانه تعیین می شود.

امریه وزارت آموزش و پرورش

یکی از پر طرفدارترین امریه های سربازی، امریه ای است که سازمان آموزش و پروش ارائه می دهد. معمولا متقاضییان سرباز معلمی را با امریه آموزش و پرورش یکی می دانند در حالی که اینگونه نیست. امریه سرباز معلم جز زیرشاخه های امریه وزارت آموزش و پرورش است.

وزارت آموزش و پرورش متقاضییان امریه را در دو دسته سرباز امریه و نیروی اجرایی پذیرش می کند. هدف از این امریه تامین نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش برای مناطق محروم است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به “چگونه از آموزش و پرورش امریه سربازی بگیریم؟” مراجعه کنید.

امریه وزارت بهداشت (پیام آوران بهداشت)

فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی و همچنین کسانی که در رشته های وزارت بهداشت تحصیل کرده اند می توانند مدت خدمت سربازی خود را در وزارت بهداشت به عنوان امریه در وزارتخانه بهداشت سپری نمایند.

ردیف رشته مورد نیاز مدرک مورد نیاز
۱ پزشکی تخصصی دکترا
۲ پزشکی عمومی دکترا
۳ داروسازی دکترا
۴ دندانپزشکی دکترا
۵ پرستاری کارشناسی ارشد
۶ علوم آزمایشگاهی کارشناسی ارشد
۷ رادیولوژی کارشناسی ارشد
۸ تاق عمل کارشناسی ارشد
۹ سایر رشته های بهداشتی درمانی کارشناسی ارشد
۱۰ پرستاری کارشناسی
۱۱ رادیولوژی کارشناسی
۱۲ علوم آزمایشگاهی کارشناسی
۱۳ هوشبری کارشناسی
۱۴ فوریت های پزشکی کارشناسی
۱۵ اتاق عمل کارشناسی
۱۶ سایر رشته های بهداشتی درمانی کارشناسی
۱۷ فورت های پزشکی کاردانی
۱۸ رادیولوژی کاردانی
۱۹ بهداشت دهان و دندان کاردانی
۲۰ اتاق عمل کاردانی
۲۱ علوم آزمایشگاهی کاردانی
۲۲ بهیاری دیپلم

تامین خوابگاه و هزینه های مسکن مطابق برای سربازانی که بومی آن منطقه نباشند بر عهده وزارتخانه می باشد. سرباز امریه وزارت بهداشت بابت یک شیف کاری، همانند سایر سربازان نیروهای مسلح از حقوق مصوب سربازی بهره مند می شوند.

وزارت بهداشت برای متقاضضیان امریه اولویت هایی در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر در مورد اولویت ها، مدارک و مراحل پذیرش به “آنچه باید در مورد طرح پیام آوران بهداشت بدانید” مراجعه کنید.





امریه دانشگاه - خبریو

پذیرش امریه سربازی در سازمان ها، دانشگاه ها و …

امریه ستاد اجرایی فرمان امام

ستاد اجرایی فرمان امام سالانه مشمولان متقاضی امریه را در دو حوزه مدیریتی و تخصصی جذب می کند. سهمیه امریه ستاد اجرایی فرمان و رشته های مورد نیاز این ستاد ساله مشخص می شود. برای اطلاعات تکمیلی می توانید به صفحه امریه ستاد اجرایی فرمان امام مراجعه کنید.

امریه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

پیش از هر گونه اقدامی برای گرفتن امریه قرارگاه سازندگی خاتم، توصیه می کنیم ابتدا اطلاعات بیشتری در مورد این قرارگاه بدست آورید. این قرارگاه زیر مجموعه سپاه است که با هدف با هدف آب رسانی، نیرو و راه سازی و غیره تشکیل شد. مشمولان متقاضی باید دارای سابقه بسیج و فارغ التحصیل مقاطع دانشگاه های سراسر کشور باشند.

  • باران مشاوره رشته ها و معدل مورد نیاز برای امریه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را برای شما در صفحه ای جداگانه منتشر کرده است.

امریه سپاه

منظور ما از امریه سپاه در واقع انجام خدمت سربازی در این ارگان است. بسیار از مشمولان تصور می کنند با پذیرش گرفتن از سپاه خدمت آسان تری را خواهند داشت. بدین منظور می خواهیم اطلاعی در مورد نحوه انجام سربازی در این ارگان به شما بدهیم. پذیرش گرفتن از سپاه از طریق یکی از دو روش زیر صورت می گیرد.

  1. در روش اول با توجه به سهمیه ای که سپاه دارد سازمان نظام وظیفه سربازان را تقسیم می کند و به صورت کاملا تصادفی ممکن است خدمت سربازی شما در سپاه بیفتد.
  2. در روش دوم شما به یکی از مراکز سپاه مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام می دهید




آستان مقدس - خبرینو

امریه آستان قدس

سیاری از مشمولان متقاضی امریه این آرزو را در سر می پرورانند که بتوانند در جوار بارگاه امام رضا(ع) به خدمت سربازی مشغول شوند. آستان قدس رضوی سازمانی در شهر مقدس مشهد است که زیر نظر متولی حرم اداره می‌شود. آستان قدس رضوی در لغت به معنی بارگاه پاک و مطهر امام رضا(ع) می باشد. مشمولانی که متقاضی خدمت در آستان قدس رضوی هستند نیز باید شرایط امریه آستان قدس رضوی را دارا باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به شرایط پذیرش امریه آستان قدس مراجعه کنید.

امریه سربازی سازمان ملی استاندارد

بر اساس دستورالعمل ابلاغی فرماندهی کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح سازمان ملی استاندارد می تواند برای تامین بخشی از نیروی متخصص خود اقدام به پذیرش امریه نماید. جذب نیروی امریه سازمان ملی استاندارد بر اساس نیاز این سازمان به تخصص های مربوطه می باشد. شما می توانید شرایط امریه سازمان ملی استاندارد را مطالعه کنید. شاید بتوانید از این سازمان پذیرش بگیرید.

امریه سربازی سازمان انرژی اتمی

همانطور که گفتیم علاوه بر وزارتخانه های دولتی، سازمان ها نیز می توانند از سربازان امریه با توجه به نیازشان استفاده کنند. سازمان انرژی اتمی یکی دیگر سازمان های امریه گیر است. معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان نرژی اتمی مسئولیت گزینش و جذب نیروی امریه را بر عهده دارد. مشمولان متقاضی انجام سربازی در سازمان انرژی اتمی باید مدارک مورد نیاز این سازمان را تکمیل و پس از تهیه مدارک مورد نیاز نسبت به پذیرش اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز امریه انرژی اتمی از طریق این لینک قابل دسترسی است.

امریه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

امریه سازمان میراث فرهنگی به دو صورت “فعالیت در واحدهای سازمان” و “فعالیت در یگان حفاظتی” انجام می شود. مشمولان متقاضی امریه سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی با توجه به نوع درخواست امریه خود در هر یک از دو دسته (امریه در داخل سازمان و امریه در یگان حفاظت سازمان)، باید شرایط لازم آن امریه را داشته باشند.

شرکت سهامی عمران شهر معاونت صنایع دستی
شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی پژوهشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • برای اطلاع از این شرایط و نحوه اولویت بندی می توانید با مشاوران مرکز تماس گرفته یا اطلاعات تکمیلی را درصفحه امریه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دنبال کنید.

امریه صدا و سیما

صدا و سیما به توجه به نیاز خود نیروی متخصص را تحت عنوان سرباز امریه جذب می کند. مشمولان متقاضی امریه صدا و سیما باید فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی روزانه باشند. یکی از نکات مهم برای گرفتن امریه این است که قبل از اعزام به خدمت برای پذیرش امریه اقدام کنید. همچنین این سازمان تعهدی در ارتباط با استخدام سربازان امریه بعد از دوره سربازی ندارد. سن متقاضی در امریه صدا و سیما مهم است.


به این مقاله امتیاز دهید
منابع : ناموجود

جهت مشاوره در زمینه لیست شرکت های ارائه دهنده امریه

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی