کد خبر : 8872

قبولی های کنکور مدارس تیزهوشان 1402-1403

مطابق آمار، با بررسی قبولی های کنکور مدارس تیزهوشان 1402-1403 این نتیجه حاصل شده است که سمپادی ها و تیزهوشان آسانتر در کنکور قبول می شوند. در این مقاله می خوانید که به چه دلیل قبولی های کنکور مدارس تیزهوشان و سمپاد بیشتر است.

آمار قبولی های کنکور مدارس تیزهوشان 

آمار بالای قبولی های کنکور مدارس تیزهوشان 1402-1403 نشان می دهد که سمپادی ها آسانتر در کنکور قبولی می شوند. مدارس تیزهوشان تاکید بر این موضوع دارند که آزمون ها چه اهمیتی دارند و دارای چه اولویت هایی می باشند.

مطابق آمار قبولی های کنکور مدارس تیزهوشان، به طور تقریبی سالانه 80 درصد از قبولی های رشته های برتر نظیر رشته های پزشکی، پیراپزشکی و مهندسی، از مدارس خاص و غالبا از مدارس تیزهوشان یا سمپاد است. 


این موضوع نشان دهنده اهمیت تحصیل در مدارس تیزهوشان خواهد بود. برای دانش آموزان و والدین که کنکور را ورودی موفقیت های تحصیلی آینده دانش آموزان می دانند.

کیفیت بالای سطح آموزشی و امکانات رفاهی و آموزشی در مدارس تیزهوشان ، نسبت به مدارس عادی، باعث شکوفایی استعدادهای برتر در میان دانش اموزان می شود. مدارس تیزهوشان با بهره گیری از معلمان برتر و امکانات ویژه آموزشی بستری مناسب برای رشد و پیشرفت دانش آموزان فراهم می کنند. بدیهی است که قبولی در کنکور برای دانش آموزان تیزهوش مدارس سمپاد بسیار ساده تر خواهد بود.

 برای اطلاع از جدیدترین اخبار کنکور  کلیک کنید.

قبولی های کنکور مدارس تیزهوشان 98 - 99

علت قبولی های کنکور مدارس تیزهوشان 1402-1403

درصد قبولی های کنکور برای مدارس تیزهوشان به دلیل توانمندی دانش آموزان در حل مسائل پیچیده و سخت ، بسیار بالا می باشد. مدارس تیزهوشان برای پذیرش دانش آموزان مستعد اقدام به برگزاری آزمون های ورودی می کنند.

پیشنهاد می دهیم برای قبولی در آزمون های تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم، حتما از خدمات مراکز مشاوره تحصیلی حرفه ای و با سابقه استفاده کنید . به شما مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور را پیشنهاد می دهیم. این سامانه اولین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در ایران است که با داشتن کادری مجرب از کارشناسان به قبولی فرزندان شما در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و قبولی در کنکور کمک خواهد کرد.

جهت تماس با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

برای ثبت نام تیزهوشان اینجا کلیک کنید. 

قبولی های کنکور مدارس تیزهوشان 1402-1403 1


5/5 - (2 امتیاز)
منابع : ٬
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی