جهت مشاوره در زمینه فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 22884

فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی

فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی

فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی

اگر بیش تر یک فرزند دانش آموز و تنها یک گوشی موبایل برای ورود به برنامه شاد دارید، فیلم آموزشی ساخت دو برنامه شاد مجزا روی یک گوشی را مشاهده کنید. اگر در انجام مراحل با مشکل یا ابهام روبرو شده اید، میتوانید از طریق شماره تلفن های مندرج در این صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه راهنمای شما برای رفع مشکلات برنامه شاد می باشند:


فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا با یک گوشی موبایل

فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا با یک گوشی موبایل، برای دو دانش آموز و حتی بیشتر، به شما این امکان را می دهد که با دو احراز هویت مجزا برای دو شخص ، به طور هم زمان دو برنامه شاد روی یک گوشی موبایل داشته باشید.

پیش از نصب دو برنامه شاد نیاز به دانلود برنامه Clone app خواهید داشت. این برنامه محدودیت نصب اپلیکیشن روی گوشی را از بین می برد می توانید روی یک گوشی چندین برنامه شاد نصب کنید. با استفاده از این نرم افزار میتوانید هر برنامه ای نظیر اینستاگرام، واتساپ و … را نیز چندین بار روی گوشی موبایل خود نصب کنید. مثلا با چند سیم کارت چند واتساپ داشته باشید و یا برای دو دانش اموز روی یک گوشی دو نرم افزار شاد نصب کنید. با این روش نیاز به چند گوشی موبایل نخواهید داشت.

بنابراین با نرم افزار Clone app میانبر هر اپلیکیشنی از جمله اپلیکیشن شاد را روی گوشی همراه خود نصب کنید. این امکان برای گوشی اندروید و آیفون قابل اجرا می باشد. میتوانید به سادگی نرم افزار برنامه شاد را برای فرزندان خود بر روی یک گوشی موبایل استفاده کنید.

فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد روی یک موبایل به زبان یکی از معلمان مدارس :


فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی 1

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد 

احراز هویت در برنامه شاد با نسخه تحت وب

فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی 2

راهنمای تلفنی برای رفع مشکلات برنامه شاد

اگر در استفاده از امکانات جدید برنامه شاد مدارس با سوال یا مشکلی روبرو شده اید، میتوانید با تلفن پشتیبانی شبکه شاد و یا با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان این سامانه هر روز حتی در ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان می باشند:

فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی 3 فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی 4 برای نصب برنامه شاد روی کامپیوتر و لپ تاپ (کلیک کنید.)

فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی 3فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی 4 نصب نسخه وب اپلیکیشن شاد (کلیک کنید)

فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی 3 فیلم آموزش ساخت دو برنامه شاد مجزا بر روی یک گوشی 4 نصب برنامه شاد برای آیفون ios (کلیک کنید)


به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی