جهت مشاوره در زمینه فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی 1402-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 20506

فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی 1402-1403

فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی

ثبت نام و فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی برای سال تحصیلی 1402-1403 انجام می شود. اینترنت رایگان دانشجویی در دسترس است. با تامین اعتبارات لازم بسته های رایگان دانشجویان فعال شد. با هماهنگی وزارت ارتباطات، اهدای اینترنت رایگان برای دانشجویان و اساتید در نظر گرفته شد. تقریباً 26 درصد از جمعیت اساتید اینترنت رایگان دریافت کرده اند، اما هنوز آماری از دانشجویانی که اینترنت رایگان دریافت کرده اند ارائه نشده است.

تکلیف بسته اینترنت رایگان دانشجویان مشخص شد.

فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی سال تحصیلی 1402-1403

فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی سال تحصیلی 1402-1403 انجام می شود. وزیر علوم از هماهنگی با وزارت ارتباطات برای تامین اینترنت ارزان یا رایگان برای دانشجویان در نیمسال جاری تحصیلی خبر می دهد.

بسته‌های هدیه به‌زودی و پس از طی مراحل فنی در حساب کاربری افرادی که ثبت‌نام آن‌ها به صورت موفق انجام شده، فعال خواهد شد.


 ثبت اعتراض برای اینترنت رایگان دانشجویی

  • 🔹در صورتی که اطلاعات کدملی شما در سامانه ثبت نشده است، جهت پیگیری موضوع می‌توانید اطلاعات تکمیلی خود را در لینک زیر وارد کرده تا جهت بررسی و اخذ تاییدیه، به نهاد متولی ارسال شود. امکان ثبت اعتراض، صرفا یک‌بار وجود دارد.

🖌️ اگر دانشجوی ورودی جدید هستید و کد ملی‌ شما در سامانه ثبت نشده  است و امکان ثبت نام ندارید، می‌توانید درخواست اعتراض خود را ثبت کنید.

  • همچنین برای کلیه افرادی که نسبت به ثبت اعتراض در سامانه اقدام کرده‌اند، پس از انجام فرایند اخذ تأیید نهادهای متولی و طی مراحل فنی مرتبط، بسته هدیه اینترنت رایگان اختصاص خواهد یافت.

 اینترنت رایگان و بسته‌های هدیه برای دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه:


نتایح اعتراض به اینترنت رایگان دانشجویی

‌‌💠 اینترنت رایگان دانشجویی برای افرادی که ثبت اعتراض کرده بودند، در حال فعال شدن است.

🔹بسته‌ اینترنت رایگان برای دانشجویان ورودی جدید، اتباع و سایر افرادی که اعتراض ثبت کرده بودند، در حال فعال‌سازی است.

🔹پیامک فعال‌سازی بسته‌ اینترنت رایگان دانشجویی برای برخی افراد ارسال نشده است. باید خودتان از طریق کدهای دستوری زیر یا اپلیکیشن‌ اپراتور خود، بسته‌های فعال را چک کنید.

کدهای دستوری بسته های اینترنت دانشجویی

کدهای دستوری بسته های اینترنت دانشجویی برای اطلاع از بسته‌های فعال اینترنت برای اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به شرح زیر است:

🔵 همراه اول
*100*10#

🟡 ایرانسل
*555*1*4#

🟣 رایتل
*144#

🔸ثبت نام اینترنت رایگان ۳۰ گیگ ۶ ماهه 

  • 🔹بسته هدیه با حجم ۳۰ گیگابایت و برای بازه زمانی شش ماهه پیش‌بینی شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری مربوط به تلفن همراه یا ثابت شما منظور می‌گردد.
  • 🔹امکان فعال‌سازی بسته هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان یا بر روی تلفن ثابت (ADSL) وجود دارد.

سایت ثبت نام اینترنت رایگان وزارت ارتباطات

فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی 1402-1403 1

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اخیرا اینترنت رایگان برای همه دانشجویان کشور هنگام استفاده از سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها، فعال شده بود. اما با اختصاص بسته رایگان جدید نیازی به رایگان بودن سایت های دانشگاهی وجود ندارد:



ارائه اینترنت رایگان برای دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه‌ها، معلمان و دانشجویان در آغاز سال جدید تحصیلی خبر داد.

وزیر ارتباطات اعلام کرد:

  • 🔹تمام قد در کنار نظام تعلیم و تربیت کشور هستیم.
  • 🔹بسته های اینترنت رایگان برای معلمان، اساتید دانشگاه ها و دانشجویان در نظرگرفته شده است.
  • 💠 بسته اینترنت رایگان ۳۰ گیگابایتی شش ماهه برای دانشجویان
  • 🔹تا پایان این هفته، بسته‌های اینترنت رایگان در اختیار استادان، معلمان و دانشجویان قرار خواهد گرفت.
  • 🔹بسته رایگان شش ماهه ۶۰ گیگابایتی در اختیار اساتید حوزه و دانشگاه، بسته ۴۰ گیگابایتی در اختیار معلمان و بسته ۳۰ گیگابایتی در اختیار دانشجویان و طلاب قرار می‌گیرد.

اینترنت رایگان برای دانشجویان سراسر کشور

  • این خدمت شامل دانشجویان مراکز دانشگاهی و حوزوی در تمامی مقاطع می‌باشد
  • در صورت هرگونه سوءاستفاده، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حق محدود کردن این خدمت را خواهد داشت
  • فعال‌سازی بسته های اینترنتی منوط به طی مراحل قانونی مربوط به تایید اطلاعات می‌باشد
  • در این طرح امکان فعال سازی بسته هدیه اینترنتی توسط اپراتورهای همراه و ثابت فراهم شده است. لذا جهت احراز هویت دانشجویان و طلاب گرامی، درج شماره تلفن همراه تحت مالکیت کد ملی اظهار شده در مراحل ثبت نام، الزامی می‌باشد.
  • هر کدملی صرفا یک مرتبه حق ثبت‌نام در سامانه را دارد. لذا در انتخاب اپراتور و درج شماره تلفن همراه دقت نمایید. پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، به هیچ وجه امکان تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت
  • در صورتی که به‌دلیل عدم وجود اطلاعات پایه‌ای، ثبت نام با موفقیت انجام نشود، در آخرین مرحله ثبت نام، امکان ثبت اعتراض در سامانه پیش بینی شده است. بدیهی است جهت اخذ تایید، اعتراضات به صورت دوره ای در اختیار مراجع ذی ربط (وزارت عتف، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز حوزوی) قرار می گیرد و شایسته است که ذی نفعان، موضوع را از سازمان‌های مذکور پیگیری نمایند.
  • دانشجویان می‌توانند به سایت ICTGIFT.IR مراجعه و برای دریافت بسته ثبت نام کنند. و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند. کارشناسان سامانه صدای مشاور مراحل ثبت نام را برای دانشجویان انجام می دهند.

ورود به سایت ثبت نام هدایای وزارت ارتباطات

فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی 1402-1403 2

روسای دانشگاه‌ها، فهرست اسامی را به لیست اضافه کنند

از روسای دانشگاه‌های سراسر کشور می‌خواهیم اگر اسمشان در فهرست نیست اسامی را وارد کنند تا دانشجویان متقبل پرداخت وجهی برای حوزه آموزش نشوند و بتوانند از تسهیلاتی که برایشان فراهم شده است استفاده کنند. با فراگیری این موضوع، کل آموزش مجازی در کشور برای دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی، پیام نور و علوم پزشکی رایگان خواهد بود و می‌توانند از این تسهیلات ویژه استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: البته ما بسته ویژه‌ای هم برای دانشگاه‌ها در نظر داریم که شامل اتصال آن‌ها به فیبر نوری و تهیه زیرساخت‌های لازم است که صبح امروز در جلسه‌ای این موضوع را پیگیری کردیم و شرکت مخابرات ایران تا هفته آینده جزئیات آن را اعلام خواهد کرد و تلاش خواهد شد، نیازمندی‌های دانشگاه‌ها برای این سامانه‌های آموزشی فراهم شود. با این چارچوب بسته حمایتی دولت در بحث آموزش مجازی برای دانشجویان و دانش آموزان کامل می‌شود.

آذری جهرمی درباره حوزه‌های علمیه هم گفت: طلاب تماس‌های زیادی با وزارت ارتباطات داشته‌اند و ما مکاتبه‌ای با آقای اعرافی داشتیم و درخواست کرده‌ایم که اطلاعات را به ما بدهند و همان تسهیلاتی که برای دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است، برای اساتید حوزه‌های علمیه و طلاب نیز لحاظ خواهیم کرد.

وی افزود: سامانه‌ای که امروز در سایت وزارت ارتباطات باز شد، قابلیت ثبت سامانه‌های آموزش مجازی حوزه‌های علمیه را هم دارد که رایگان است و در خصوص اساتید حوزه هم متناسب با همان ساختاری که برای اساتید دانشگاه در نظر گرفتیم بسته‌های ویژه‌ای داریم که به محض دریافت اطلاعات از حوزه‌های علمیه، اقدامات لازم خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور علام کرده است که تا پایان مهرماه نتیجه پذیرش دانشجویان جدیدالورود را اعلام کنند. طبیعی است بعد از اعلام نتایج و در عرض چند روز دانشجویان ثبت‌نام خواهند شد و دانشگاه‌هایی که ترم را شروع کردند می ‌توانند آموزش این دانشجویان را شروع کنند.

 دانشگاه‌ها برنامه‌های را تنظیم می‌کنند که هم داوطلبان انتخاب رشته به صورت تور مجازی با این مراکز آشنا کنند. وزیر علوم در خصوص نحوه آموزش واحدهای عملی دانشجویان اعلام کرد، این واحدها در طول ترم با تقسیم زمان و توزیع دانشجویان در گروه‌های کوچک و محدودی که بتوانند برای دانشجویان غیر بومی سرویس اسکان تعریف کنند ارائه خواهند شد.

وزیر ارتباطات قول داده اینترنت دانشجویان را تامین کند البته خواست ما اینترنت رایگان است. در این زمینه اقدامات اولیه انجام شده است و امیدواریم این نوع دسترسی به اینترنت همین روزها محقق شود تا صرفا ارتباط دانشگاه و دانشجو تسهیل شود.

برای اطلاع از زمان و نحوه فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان با توجه به جدیدترین اطلاعات منتشر شده در این خصوص، راهنمای شما برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویی و بسته های تخفیفی ویژه دانشجویان خواهند بود:

فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی 1402-1403 3

سامانه صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

3.6/5 - (10 امتیاز)
منابع :

جهت مشاوره در زمینه فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی 1402-1403

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 116 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Parisa چهارشنبه , 22 سپتامبر 2021 - 12:23

سلام ثبت‌ نام برای ترم مهر کی شروع می‌شود؟؟؟؟

پاسخ مشاور پنج‌شنبه , 23 سپتامبر 2021 - 10:12

سلام دوست محترم منتظر اطلاعیه های بعدی باشید

دانشجو شنبه , 18 سپتامبر 2021 - 20:26

سلام دوستان
بسته رایگان دانشجویی میدن؟؟ کی؟. ممنونم

پاسخ مشاور یکشنبه , 19 سپتامبر 2021 - 10:26

سلام دوست محترم پیگیر اطلاعیه های بعدی باشید

پاسخ مشاور یکشنبه , 19 سپتامبر 2021 - 10:27

سلام دوست محترم پیگیر اخبار اطلاعیه های بعدی باشید

فاطمه دوشنبه , 13 سپتامبر 2021 - 10:25

سلام. الان در حال حاضر آیا اینترنت دانشجویی برای ترم مهر 1400 فعال شده است؟؟؟؟ در سایت ictgifts نوشته که مهلت ثبت نام تمام شده است. قضیه چیه؟ چه زمانی ثبت نام کردند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ مشاور دوشنبه , 13 سپتامبر 2021 - 16:11

سلام دوست محترم برای ترم جدید چیزی اعلام نشده است

زهرا چهارشنبه , 25 آگوست 2021 - 19:21

سلام وقت بخیر این خبر برای سری دوم نت دادنه؟اونایی که نگرفتن تکلیف چیه

پاسخ مشاور یکشنبه , 29 آگوست 2021 - 11:24

سلام دوست محترم برای ترم مهر هنوز اطلاعیه نیامده

زهرازیدابادی سه‌شنبه , 17 آگوست 2021 - 13:32

باعرض سلام وخسته نباشید
من اینترنتم تموم شده میشه تمدیدکنید..من تلفن ثابت ندارم ک بخام تماس بگیرم بسته های تماسی هم ک خودتون معرفی کردیدخیلی قیمتش بالاست(خودتون میدونید ک مادانشجوهستیم واین هزینه هابراماخیلی سنگینه) میشه شماره ای دیگ بدبن ک بتونیم راحت تماس بگیریم.باتشکر

پاسخ مشاور شنبه , 21 آگوست 2021 - 14:17

سلام دوست محترم ترم بعد

سراکبری سه‌شنبه , 13 آوریل 2021 - 11:46

سلام ..چرا تمدید نمیشه ثبتنام اینترنت دانشجویی … ؟؟؟؟؟

زینب سیستانی قلعه سرخی یکشنبه , 11 آوریل 2021 - 16:49

با سلام زینب سیستانی هستم ورودی سال ۹۹ .۶۰گیگ اینترنت معلمی برای من فعال نشده ممنون میشم اگه پیگیری کنید .

میترا سه‌شنبه , 6 آوریل 2021 - 13:31

برای من تازه فعال شده

ع دوشنبه , 5 آوریل 2021 - 13:58

از ترسشون ن پیام دادن که با خبر کنن .ن تمدید اگه واقا ب فکر دانشجو هستیت تمدید کنید .

آذر جمعه , 2 آوریل 2021 - 20:30

فعال سازی اینترنت رایگان دانشجویی

میترا دوشنبه , 15 مارس 2021 - 21:21

سلام ببخشیدمن سیمکارتی بنام خودم نداشتم برااینک مهلت تموم نشه همون سیمی ک داشتم بنام مادرم بودم باکدملی خودم ثبت کردم هنوز برام فعال نشده چیکارباید بکنم؟توروخداکمکم کنین

Fatemeh سه‌شنبه , 9 مارس 2021 - 23:39

لطفا به دانش اموزای کانون هم اینترنت بدین کلی اینترنت صرف میکنیم ولی چون دانشجو نیستیم نمیتونیم از این اینترنتا استفاده کنیم کانون زبان رو هم در نظر بگیرین لطفا

رضا سلیمی یکشنبه , 28 فوریه 2021 - 16:29

من با کد ملی و شماره داشجوئی ثبت نام کردم ولی پیام داد که دانشجو نیستم.
از قسمت شکایات هم اعتراض کردم ولی کسی جوابی نداد. باید چه کنم؟

Amirhossein جمعه , 26 فوریه 2021 - 17:42

من زدم قبول کرد

حدیث فولادی پنج‌شنبه , 25 فوریه 2021 - 21:41

اینترنت واسم فعال شده ولی فقط درون شبکه میتونم استفاده کنم رسیدگی کنید لطفا‌.

اسلامی پنج‌شنبه , 25 فوریه 2021 - 21:04

چطور بفهمیم که اینرنت رایگان دانشجویی فعال شده؟ اسلامی

امین پنج‌شنبه , 25 فوریه 2021 - 20:30

من ثبت نام کردم اینترنت ۶۰ گیگ منم اومده ایا کد داره یا اینترنت داخلی هستش متشکرم میشم راهنمای کنید

سودا یکشنبه , 7 مارس 2021 - 10:32

باسلام.من هدیه دانشجویی را دریافت نکردم.دانشجوی دکتری هستم و نیاز شدید به اینترنت دارم. درخواست دارم که تمدید کنید.متشکرم

امین پنج‌شنبه , 25 فوریه 2021 - 20:26

من ثبت نام کردم اینترنت من اومده چطور کار میکنه

eli سه‌شنبه , 23 فوریه 2021 - 11:15

من موقع ثبت نام بجای گزینه همراه گزینه ADSL رو زدم و فعلا فعال نشده؛چطور میتونم تغییرش بدم؟؟

امیر مهدی پنج‌شنبه , 18 فوریه 2021 - 19:04

آیا برای دانش آموزان نیز در دسترس است

د ح سه‌شنبه , 16 فوریه 2021 - 17:47

با سلام و عرض ادب.
شماره تلفن ثابت نت ADSL هم باید به نام دانشجو باشد؟ من نت ثابت دارم ولی به اسم خودم نیست. میتونم با این نت ثبت نام نت دانشجوپی کنم؟
با تشکر.

Z.... یکشنبه , 14 فوریه 2021 - 19:21

من دانشجوی وورودی جدید هستم برای ثبتنام اینترنت رایگان هم اقدام کردم ولی هنوز نتیجه نیومده .میخواستم بدونم کی برام فعال میشه؟

الهام بابایی شنبه , 13 فوریه 2021 - 20:47

خیلی ممنون بابت تدبیر شما برای ما دانشجویان که به فکر ما هستید

فردبن یکشنبه , 8 نوامبر 2020 - 20:25

سلام چرا برای دانشجویان جدید الورود که آبان ماه ثبت نام کرده اند اینترنت رایگان در نظر گرفته نشده است؟؟

سودا دوشنبه , 5 اکتبر 2020 - 20:10

من دانشجوهستم هزینه اینترنت زیاد هس لطفا اینترنت دانشجورا رایگان کنید گناه ماچیه؟؟اینترنت رایگان میخواهم

اسماعیلی سه‌شنبه , 29 سپتامبر 2020 - 13:19

لطفا شماره ای بدید ک بشه با تلفن همراه هم تماس گرفت..ما تلفن ثابت نداریم🙏🏻🙏🏻

پاسخ مشاور پنج‌شنبه , 1 اکتبر 2020 - 12:56

سلام لطفا برای خرید بسته تماس لینک زیر را انتخاب کنید، کارشناسان سامانه با شما تماس میگیرند و پاسخگوی سوالات شما خواهند بود:
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید:
خرید بسته تماس (کلیک کنید)

نبی سه‌شنبه , 17 نوامبر 2020 - 12:04

سلام. من آبان ماه قبول شدم ولی اینترنتم آزاد هس دانشگاه تفرش دولتی 09188028522

نصب اپ دانش آموزی