کد خبر : 5101

علت ممنوع الخروج شدن مشمولان خدمت سربازی

علت ممنوع الخروج شدن مشمولان خدمت سربازی ، عدم بازگشت در موعد مقرر به کشور است. مشمولان حسب مورد ضبط وثیقه و ممنوع الخروج می شوند.


ممنوع الخروج شدن مشمولان خدمت سربازی

علت ممنوع الخروج شدن مشمولان خدمت سربازی این است که عده ای از مشمولان خدمت وظیفه عمومی که با صدور مجوز به خارج از کشور سفر کرده‌اند، در موعد مقرر به کشور بازنگشته اند. این عمل برای این گروه از مشمولان خدمت نظام وظیفه دارای عواقبی است.

مطابق قوانین موجود نظام وظیفه عمومی برای سربازی و خدمت وظیفه عمومی، آن دسته از مشمولانی که با صدور مجوز به خارج از کشور سفر کرده‌اند و در موعد مقرر به کشور بازنگشته‌اند، برحسب مورد، وثیقه شان ضبط می شود و ممنوع الخروج خواهند شد. در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در این زمینه می توانید جهت مشاوره با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید:



تاریخ اعزام به خدمت سربازی پیش از این، در تاریخ 19 هر ماه اعزام به خدمت سربازی انجام می شود ولی قرار شد دیگر در تاریخ ۱۹ هر ماه اعزامی نداشته باشیم.


علت ممنوع الخروج شدن مشمولان خدمت سربازی 99

برای مشاهده اخبار نظام وظیفه کلیک کنید.

مشاوره نحوه پس گرفتن وثیقه سربازی

سوالی که مطرح است این است که نحوه پس گرفتن وثیقه خروج از کشور پس از بازگشت چگونه است. مشمولانی که پس از ورود به کشور ، در مدت محدودی ورودشان را ثبت نکرده و برای ارائه مدارک به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نکرده اند، وثیقه شان به نفع دولت ضبط می شود. ممنوع الخروجی این سربازان به مدت 6 ماه الی یک سال خواهد بود. حتی در مواردی ممکن است به مراجع قضایی ارجاع داده شود. برای مشاوره در زمینه امکان پس گرفتن وثیقه سربازی، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.



2/5 - (1 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی