جهت مشاوره در زمینه ظرفیت پزشکی در کنکور سراسری و آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 21152

ظرفیت رشته پزشکی در کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳

ظرفیت رشته پزشکی در کنکور سراسری 99

در این مقاله از ظرفیت رشته پزشکی در کنکور سراسری در دانشگاه های دولتی و آزاد مطلع می شوید. رشته پزشکی از رشته های پرطرفدار علوم پزشکی در کنکور است. ظرفیت پذیرش رشته پزشکی دانشگا های دولتی و دانشگاه آزاد به صورت مجزا اعلام شده است.

در این صفحه علاوه بر ظرفیت پذیرش رشته پزشکی در کنکور سراسری، ظرفیت پذیرش در گروه علوم تجربی در دوره های روزانه، شبانه، محروم، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه ها و موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی ، پیام نور و دانشگاه آزاد نیز اعلام شده است.

در مجموع ، ظرفیت سه رشته پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ۸ هزار و ۴۱۹ نفر است. ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در این سه رشته حدود ۹۹۲ نفر می باشد.

ظرفیت پذیرش رشته پزشکی در کنکور سراسری

ظرفیت پذیرش رشته پزشکی در کنکور سراسری، در رشته تجربی و گروه علوم تجربی در دوره های روزانه، شبانه، محروم، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه ها و موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی ، پیام نور و دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

مهلت انتخاب رشته کنکور  (کلیک کنید)


  1. ظرفیت پذیرش کل در کنکور تجربی: ظرفیت پذیرش در دوره روزانه ۳۵ هزار و ۸۶۱ نفر است. ظرفیت دوره نوبت دوم (شبانه) ۲ هزار و ۸۷۱ نفر، ظرفیت محروم (زلزله زده، سیل زده و سایر مصوبات) ۲۶۳ نفر، ظرفیت دانشگاه فرهنگیان (ویژه داوطلبان آزاد) ۴ هزار و ۲۷۸ نفر، ظرفیت دانشگاهها و مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی ۷ هزار و ۴۳۳ نفر و ظرفیت دانشگاه پیام نور ۳ هزار و ۵۷۲ نفر است.
  2. ظرفیت پذیرش دانشگاه های علوم پزشکی در کنکور تجربی: در گروه علوم تجربی بخش عمده ای از ظرفیت به رشته ها و دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص دارد. ظرفیت کل رشته های علوم پزشکی ۲۷ هزار و ۵۴۴ نفر است که از این میان ۲۲ هزار و ۷۸۲ نفر ظرفیت دوره های روزانه علوم پزشکی و ۳ هزار و ۴۷۶ نفر ظرفیت دوره های شهریه پرداز علوم پزشکی است.
  3.  ظرفیت پذیرش رشته های پزشکی در کنکور : رشته پزشکی به عنوان یکی از پرطرفدار ترین رشته های کنکور در کنکور سراسری دارای ۵ هزار و ۸۶۱ نفر ظرفیت است که از این میان ۳ هزار و ۸۳۶ نفر ظرفیت دوره روزانه و ۱ هزار و ۱۹۴ ظرفیت دوره شهریه پرداز است. ظرفیت دانشگاه آزاد جدای از ظرفیت روزانه و شهریه پرداز ۶۵۱ نفر است.
ظرفیت رشته پزشکی در کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 1

ارقام مندرج در این صفحه، آخرین اطلاعات موجود در مورد ظرفیت رشته پزشکی در کنکور است، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از اطلاعات دقیق مطابق با آخرین تغییرات از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

 


****

برای مشاهده ظرفیت دندانپزشکی در کنکور تجربی 

ظرفیت رشته پزشکی در کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 2


****

برای مشاهده ظرفیت داروسازی در کنکور تجربی

ظرفیت رشته پزشکی در کنکور سراسری ۱۴۰۲-۱۴۰۳ 3

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

اگر بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در لیست قبول شدگان رشته پزشکی یا سایر رشته های مورد علاقه خود، قرار نگرفته اید. پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و ثبت نام در رشته های پزشکی بدون کنکور در دانشگاه های معتبر دولتی، از طریق خرید صندلی پزشکی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید:

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت پزشکی در کنکور سراسری و آزاد

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی