کد خبر : 8550

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403

در این مقاله از شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403 مطلع می شوید. شهریه مدرسه نمونه دولتی برای دوره های مختلف متفاوت است. مدرسه های نمونه دولتی از جمله مدارس برتر محسوب می شوند و ورود به این مدارس، مشروط به قبولی در آزمون و با پرداخت شهریه در مدارس نمونه دولتی همراه است. رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی ، شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد؛ در ادامه توضیحات بیشتر ارائه کرده ایم:

میزان شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403

دانش آموزان و والدین می توانند با اطلاع از میزان شهریه مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی 1402-1403 ، برای انتخاب مدرسه برتر با شهریه مناسب اقدام کنند. مدارس نمونه دولتی نیز مانند مدارس تیزهوشان دارای آزمون ورودی و مشروط به پرداخت شهریه می باشند.

به دلیل کیفیت بالای آموزشی و خدمات رفاهی ارائه شده در مدارس نمونه دولتی، این مدارس از جمله مدارس برتر و پرطرفدار محسوب می شود. هزینه تحصیل در این مدارس شامل هزینه ثبت نام در آزمون مطابق با دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی است. هزینه تحصیل نیز تحت عنوان شهریه مدارس نمونه دولتی دریافت می شود.

والدین عزیز توجه داشته باشند که میزان شهریه مدارس نمونه دولتی در هر منطقه و استان و با توجه به امکانات آموزشی متفاوت است. شهریه مدرسه نمونه دولتی هر سال افزایش دارد. میزان افزایش شهریه مدرسه های نمونه دولتی سالیانه حدود 10 الی 15 درصد است.تعیین مقدار شهریه مصوب مدراس نمونه دولتی از سوی آموزش و پرورش انجام می شود.


بیشتر بخوانید:

زمان ثبت نام نمونه دولتی


شهریه مدارس نمونه دولتی 99

شهریه مدارس نمونه دولتی 

مقدار شهریه مدارس نمونه دولتی به صورت حدودی و نسبی در این مقاله اطلاع رسانی شده است. با توجه به اینکه مقدار شهریه در مدارس و استان های مختلف متفاوت است، می توانید برای اطلاع از میزان شهریه مدرسه نمونه دولتی مورد نظر خود در سال تحصیلی 1402-1403 با شماره تلفن های مندرج در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

حدود شهریه مدارس نمونه دولتی
مقطع حداقل شهریه  حداکثر شهریه   ساعات آموزش
دوره اول توسطه 5 میلیون تومان 48 میلیون تومان ۳۸ ساعت درسی
دوره دوم متوسطه 5 میلیون تومان 48 میلیون تومان ۴۲ ساعت درسی

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403 1 نحوه پرداخت شهریه مدارس نمونه دولتی معمولا به صورت نقد/چک/ اقساط ماهیانه است. نحوه دریافت شهریه بستگی به قوانین هر مدرسه نمونه دولتی دارد.

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403 1 نحوه پرداخت شهریه مدارس نمونه دولتی معمولا به صورت نقد/چک/ اقساط ماهیانه است. نحوه دریافت شهریه بستگی به قوانین هر مدرسه نمونه دولتی دارد.

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403 1 ۳۸ درصد شهریه می‌تواند با مجوز به عنوان شهریه فوق برنامه اخذ شود.

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403 1 شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس غیردولتی روی سایت مشارکت‌ها بارگذاری شده است. برای مشاهده شهریه مدارس نمونه دولتی شهر و استان خود، می توانید وارد سایت مشارکت ها شوید:

ورود به سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی (کلیک کنید)

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403 1در شهریه مدارس غیردولتی، شهریه ثابت و شهریه فوق برنامه به صورت جداگانه اعلام می‌شود؛ حداکثر ساعات اوقات فراغت در دوره ابتدایی ۶ ساعت، در دوره متوسطه اول ۸ ساعت، در دوره متوسطه دوم ۷ ساعت و هنرستان‌ها ۲ تا ۵ ساعت است.

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403 1 امسال هیچ معلمی با تحصیلات غیرمرتبط در مدارس غیردولتی تدریس نخواهد کرد و ۳۶۰ ساعت دوره آموزشی برای معلمان مدارس غیردولتی پیش‌بینی کرده‌ایم و این آموزش‌ها در شهریه مدارس غیردولتی تاثیرگذار است.

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403 1 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: شهریه مدارس غیردولتی از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان است؛ این شهریه متناسب با هر دوره تحصیلی، برنامه آموزشی و هر مدرسه است.


بیشتر بخوانید:

شرایط ثبت نام نمونه دولتی


شما ساکن کدام شهر هستید، آیا می خواهید شهریه مدرسه نمونه دولتی استان یا شهر خود را بدانید، برای استعلام میزان شهریه مدارس نمونه دولتی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

مشاوره قبولی در مدارس نمونه دولتی
برای مشاوره قبولی در مدارس نمونه دولتی ، نحوه ثبت نام در آزمون، دریافت نمونه سوالات پرتکرار آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، دریافت کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری آزمون مدرسه نمونه دولتی استان خود و …. می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور تماس بگیرید:

شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403 9

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613


اخبارشهریه مدارس نمونه دولتی
  • رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی ، شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد.؛ احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، امروز در نشست خبری که امروز در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش‌‌آموز، اظهار کرد: اگر قرار است دانش‌آموز در تراز جمهوری اسلامی تربیت شود و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا شود، با همکاری، همیاری و هم‌افزایی مدارس، خانواده‌ها، رسانه‌ها و اجتماع صورت می‌پذیرد.
  • وی با بیان اینکه بارگذاری شهریه مدارس غیردولتی از ۳۱ خرداد آغاز شد،  ادامه داد: به تدریج از ۳۱ خرداد، شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس غیردولتی روی سایت مشارکت‌ها بارگذاری شده است.
  • محمودزاده با بیان اینکه الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی در شورای نظارت مرکزی تصویب و به مدارس ابلاغ می‌شود، افزود: در شهریه مدارس غیردولتی، شهریه ثابت و شهریه فوق برنامه به صورت جداگانه اعلام می‌شود؛ حداکثر ساعات اوقات فراغت در دوره ابتدایی ۶ ساعت، در دوره متوسطه اول ۸ ساعت، در دوره متوسطه دوم ۷ ساعت و هنرستان‌ها ۲ تا ۵ ساعت است.
  • وی با تأکید بر اینکه امسال هیچ معلمی با تحصیلات غیرمرتبط در مدارس غیردولتی تدریس نخواهد کرد، گفت: ۳۶۰ ساعت دوره آموزشی برای معلمان مدارس غیردولتی پیش‌بینی کرده‌ایم و این آموزش‌ها در شهریه مدارس غیردولتی تاثیرگذار است.
  • رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه ۷ ماه بررسی کارشناسی برای تصویب  الگوی شهریه مدارس غیردولتی صورت گرفته است، گفت: این الگو دارای شاخص‌های متعددی اعم از وضعیت نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و برنامه‌های آموزشی است.
  • وی به شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: شهریه مدارس غیردولتی از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان است؛ این شهریه متناسب با هر دوره تحصیلی، برنامه آموزشی و هر مدرسه است و تا ۳۸ درصد شهریه می‌تواند با مجوز به عنوان شهریه فوق برنامه اخذ شود.
  • وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی از اول مهر است و شامل شهریه فعالیت‌های تابستانی امسال نمی‌شود، اظهار کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنم شهریه مدارس غیردولتی را در سامانه مشارکت‌ها مشاهده کنند و همچنین شهریه مدرسه با م‍ُهر اداره آموزش و پرورش در تابلوی اعلانات مدرسه نصب می‌شود؛ نکته دیگر اینکه یک نسخه الکترونیکی از قرارداد شهریه منعقد شده بین مؤسس و والدین در اختیار والدین قرار می‌گیرد.
  • محمودزاده با اشاره به اینکه مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها باید نظارت جدی و گسترده بر فعالیت مدارس غیردولتی داشته باشند، افزود: مدارس غیردولتی فاقد ابلاغ شهریه امکان ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا را ندارند و باید سریعاً اقدام کنند.
  • وی تصریح کرد: مدارس غیردولتی که هنوز شهریه‌شان را اعلام نکردند، یک هفته کاری از امروز اجازه داده می‌شود تا شهریه را بارگذاری کنند وگرنه شهریه برای آنها همان شهریه سال گذشته‌شان لحاظ می‌شود.
  • معاون وزیر آموزش و پرورش درباره آموزش زبان در مدارس غیردولتی بیان کرد: زبان در مدارس غیردولتی دو نوع است؛ یک نوع آموزش زبان خارجی است که در کتاب درسی است و اقدامات تقویتی و مکمل آن، فعالیت مدرسه‌ای است ولی اگر آموزش یک زبان است باید با هماهنگی یک آموزشگاه باشد.
  • وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تمام مدارس غیردولتی شناسنامه‌دار شوند، افزود: با همکاری معاونان تخصصی آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و دانشگاه فرهنگیان دوره ۳۶۰ ساعته برای معلمان مدارس غیردولتی پیش‌بینی کرده‌ایم که منجر به کارت صلاحیت حرفه‌ای معلمان خواهد شد.
2.4/5 - (10 امتیاز)
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 2 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نجمه رئیسی سه‌شنبه , 12 جولای 2022 - 13:21

سلام جواب مدارس نمونه دولتی کی اعلام می شود و الان یک گزینه در سایت اضافه شده است آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی این چیه دقیقاً

محمد مهدی پنج‌شنبه , 15 آوریل 2021 - 1:07

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم مثلا شهریه ی یک استان چهار میلیون هستش ،باید این مبلغ رو هر ماه داد؟؟
و سوال دیگم این بود که اگر کسی تو مدارس نمونه دولتی یا تیزهوشان قبول شد ونتونست شهریه رو پرداخت کنه چی ؟

نصب اپ دانش آموزی