جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 46908

شهریه مدارس غیر دولتی و مشارکت مردمی 1402-1403

شهریه مدارس غیر دولتی و مشارکت مردمی در سال 1401
شهریه مدارس غیر دولتی و مشارکت مردمی در سال 1402-1403 به اطلاع می رسد. شهریه مدارس غیردولتی از مرز ۴ میلیون تومان تا ۳۵ میلیون تومان گذشت است، برای مشاهده مبلغ شهریه مدارس نمونه دولتی شهر خود، لازم است به سایت استعلام شهریه نمونه دولتی مراجعه کنید. در همین صفحه لینک ورود به این سایت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش به طور رسمی تمام جزئیات مربوط به میزان شهریه مدارس غیردولتی و مشارکت مردمی را شرح داد:

شهریه مدارس غیردولتی و مشارکت مردمی 1402-1403

شهریه مدارس غیردولتی و مشارکت مردمی 5 تا 48 میلیون تومان است. جزئیات آخرین خبر شهریه مدارس نمونه دولتی به نقل از رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است. 

  • وی گفت، در حال حاضر شهریه ثابت مدارس غیردولتی در حال بارگذاری روی سامانه مدارس است و مسؤولان مدارس غیردولتی موظف هستند که میزان شهریه را در معرض دید خانواده‌ها در مدرسه قرار دهند.
  • شهریه ثابت مدارس غیردولتی حداقل 5 میلیون تومان و حداکثر 48 میلیون تومان است. شهریه ثابت بر اساس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس و ساختار فضا و تجهیزات و نیروی انسانی مشخص می‌شود. ‌
  • در مدارس غیردولتی سه هزینه وجود دارد که شامل شهریه ثابت، شهریه فوق برنامه و هزینه‌های متفرقه مثل لباس فرم، غذا و ایاب و ذهاب است که ما شهریه ثابت را اعلام کردیم اما شهریه فوق برنامه و متفرقه جداست.
  • شهریه فوق برنامه تا ۳۸ درصد شهریه ثابت می‌تواند تعیین شود که باید حتما به تصویب شورای نظارت منطقه و استان برسد و همچنین اخذ آن بعد از شروع سال تحصیلی است؛ هزینه‌های متفرقه نیز با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مدرسه تعیین می‌شود.

بیشتر بدانید:

شرایط انتقال دانش آموزان نمونه دولتی



سایت استعلام شهریه مدارس نمونه دولتی 1402-1403

شما ساکن کدام شهر هستید، آیا می خواهید شهریه مدرسه نمونه دولتی استان یا شهر خود را بدانید، برای استعلام میزان شهریه مدارس نمونه دولتی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

اخبار شهریه مدارس غیردولتی و مشارکت مردمی

طبق آخرین اخبار، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از اعلام شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و سقف و کف شهریه دریافتی مصوب در سه دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم را اعلام کرد. مبلغ دقیق شهریه مدرسه نمونه دولتی استان خود را می توانید از طریق سایت استعلام شهریه مدارس نمونه دولتی مشاهده کنید.

«شهریه» مدارس غیردولتی اعلام شد/ 5 تا ۳۵ میلیون تومان شهریه “ثابت” است. 

  1. رئیس سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گفت: شهریه مصوب مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده در سامانه mosharekatha.ir قرار گرفته است.
  2. شهریه اعلام شده در سامانه شهریه ثابت است و مدارس می‌توانند ۳۸ درصد از این شهریه را نیز به عنوان شهریه فوق برنامه دریافت کنند.هزینه سرویس و غذا و لباس دانش آموزان جزء شهریه محسوب نمی‌شود و به عهده اولیاست.
  3. وی گفت: حداکثر شهریه ثابت در مقطع ابتدایی ۲۵ میلیون تومان، در مقطع متوسطه اول ۳۳ میلیون تومان و در مقطع متوسطه دوم ۳۵ میلیون تومان است ،مدارس اجازه دریافت مبلغ بیش از نرخ مصوب شده را برای شهریه ثابت ندارند.
  4. محمود زاده گفت:خانواده‌هایی که بیش از نرخ مصوب پرداخت کردند می‌توانند شکایات خود را به سامانه مشارکت‌ها دات آی آر اعلام کنند و شهریه اضافه دریافت شده باید به خانواده‌ها بازگشت داده شود.بیش از ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز شهریه امسال مربوط به کیفیت آموزش و پرورش در هر مدرسه است.
  5. رئیس سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گفت: شهریه مصوب مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده در سامانه mosharekatha.ir قرار گرفته است.
به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی