جهت مشاوره در زمینه دریافت تلفنی اعلام نتایج تیزهوشان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 34148

دریافت تلفنی اعلام نتایج تیزهوشان

شماره تلفن اعلام نتایج تیزهوشان

امکان دریافت تلفنی اعلام نتایج تیزهوشان برای کل شهرها و استان های کشور برای داطلبان عزیز مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم فراهم شده است. شما عزیزان به سادگی از طریق تماس تلفنی می توانید از اعلام نتایج تیزهوشان مطلع شوید:

دریافت تلفنی اعلام نتایج تیزهوشان 1


دریافت تلفنی اعلام نتایج تیزهوشان

دریافت تلفنی اعلام نتایج تیزهوشان این امکان را به داوطلبان می دهد که به سادگی از نتایج آزمون استعدادهای درخشان مطلع شوند. اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم و نهم از طریق سایت اعلام نتایج تیزهوشان انجام می شود. اما با توجه به اینکه اغلب دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی برای مشاهده نتایج آزمون ورودی تیزهوشان با مشکلات متعدد و ابهام روبرو می شوند، جهت سهولت و رفاه حال شما عزیزان امکان دریافت نتایج آزمون ورودی تیزهشان ششم به هفتم و نهم به دهم فراهم شده است. 

کلیه دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان ششم و نهم شهرها و استان های کشور می توانند از طریق تماس با شماره تلفن اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از نتایج قبولی و عدم قبولی خود مطلع شوند. علاوه براین قبول شدگان از طریق تماس تلفنی می توانند از مدارک لازم برای ثبت نهایی و تشکیل پرونده مطلع شوند. داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان قبول نشده اند نیز می توانند درصورت تمایل، با تماس تلفنی اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان، ثبت و پیگیری نمایند:

دریافت تلفنی اعلام نتایج تیزهوشان 2 ** تماس از سراسر کشور و از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل امکانپذیر است. کارشناسان سامانه صدای مشاور از طریق سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، داوطلبان را از نتایج آزمون مطلع می کنند.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور



به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه دریافت تلفنی اعلام نتایج تیزهوشان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی