کد خبر : 4241

شرط معافیت از اعزام به سربازی در سال 1401

معافیت مشمولان از اعزام به سربازی اعلام شد. در این مقاله از شرط معافیت از اعزام به خدمت سربازی در سال 1401 مطلع می شوید. سازمان وظیفه عمومی توضیحات کامل ارائه نمود:

شرط معافیت از اعزام به خدمت سربازی در سال 1401

شرط معافیت از اعزام به خدمت سربازی در اردیبهشت 1401، از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا شرح داده شد. سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که کدام مشمولان معاف از رزم  به سربازی اعزام نمی‌شوند. تاخیر در اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزم صرفا شامل مبتلایان به بیماری های مزمن آسمی، قلبی و عروقی، خونی، گوارشی و عفونی می باشد.

اگر دچار بیماری های مذکور می باشید با توجه به شیوع بیماری کرونا و خطرات ناشی از انتقال این بیماری برای بیماران آسمی، قلبی و عروقی، خونی، گوارشی و عفونی حتمام برای معافیت از اعزام به خدمت سربازی اقدام نمایید.

شرط معافیت از اعزام به سربازی در اردیبهشت 99

سامانه نظام وظیفه برای معافیت از اعزام به خدمت در سال 1401 آماده خدمت رسانی به مشمولان عزیز می باشد. بر این اساس دیگر مشمولان،غیر معاف باید در موعد مقرر برای انجام خدمت سربازی به یگان‌های وظیفه عمومی ناجا مراجعه نمایند. در غیر این صورت مشمول غایب محسوب می شوند. رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در پادگان‌ها و مراکز آموزش نظامی نیروهای مسلح اعلام نمود، جای هیچگونه نگرانی بابت سلامتی سربازان وجود ندارد. نظارت جدی بر سلامتی این افراد و محیط‌ هایی که آنان حضور دارند، وجود دارد.

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی