کد خبر : 4586

شرایط و مدارک لازم امریه شرکت سهامی برق منطقه ای 99

در این مقاله میخواهیم توضیح مختصری در مورد شرایط و مدارک لازم امریه شرکت سهامی برق در سال 99 برای مشمولان و سربازان عزیز ارائه دهیم.


مطالب سایت ما را دنبال کنید…


 امریه اداره برق چگونه می باشد و چیست ؟ چه افراد  و گروهی می توانند و  با چه شرایطی می توانند از این طرح خدمت سربازی نیز  استفاده کنند ؟؟ مشمولان خدمت امریه باید چه مدرک تحصیلی را نیز  داشته باشند ؟؟ این ها از سوالات مهمی است که ذهن بسیاری از مشمولان خدمت سربازی را که می خواهند امریه اداره شرکت  برق را  بگیرند مشغول کرده است . این امریه نیز مانند امریه شرکت های دانش بنیان و امریه سربازی دارای اصول و شرایط خاص خود  نیز می باشندو  همانطور که برای گرفتن امریه خدمت سربازی باید مشمول غیبت نداشته باشد و  افراد مشمولی که می خواهند امریه  شرکت اداره برق بگیرند نیز به هیچ وجه نباید دفترچه اعزام به خدمت آنان مهر غیبت خورده باشد.


شرایط و مدارک لازم امریه شرکت سهامی برق منطقه ای 99 1


شرایط و مدارک لازم امریه شرکت سهامی برق: شرکت اداره برق برای آنکه بتواند به آسانی و با پرداخت هزینه های کمتر و بهره وری بیشتر به اهداف خود که همان رساندن برق به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است برسد از دانش آموختگان در مقاطع مختلف تحصیلی مانند: کارشناسی و  کارشناسی ارشد و دکتری  نیز استفاده می کند. یکی از راه هایی که در نظر گرفته است طرح امریه اداره برق می باشد. امریه خدمت سربازی  یکی از مواردی است که افراد مشمول از طریق آن می خواهند از رفتن به خدمت سربازی خود را برهانند و همچنین درگیر کارهای نظامی نیز نشوند.


شرایط پذیرش  امریه اداره برق

شرایط  پذیرش در امریه اداره برق برای آن دسته از مشمولان و سربازانی  که می خواهند خدمت سربازی خود را در شرکت و اداره برق نیز سپری کنند به صورت زیر نیز می باشد:

*داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های تحصیلی مرتبط با فعالیت های  اداره برق

*معدل در دانشگاه های دولتی برای مقطع کارشناسی حداقل  14

*در مقطع کارشناسی ارشد 15  و در مقطع دکتری 16  می باشد.

* معدل در سایر دانشگاه های مانند  غیر انتفاعی و پیام نور و دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی  حداقل 15 و  در مقطع کارشناسی ارشد  نمره 16  و در مقطع دکتری17 نیز  می باشد.

همچنین  مهم ترین شرایط امریه اداره برق که برای گرفتن تمامی معافیت ها وامریه سربازی به شمار میاید این است که مشمول غیبت نخورده باشد تا بتواند از این طرح امریه استفاده کند.

مشمولان برای آنکه به خدمت سربازی نروند، اقدام به گرفتن معافیت ها و امریه ها می کنند تا سربازی را به بهترین شکل ممکن و راحت ترین شکل سپری کنند و در این راه جستجوهای زیادی می کنند تا از انواع آنها نیز  استفاده کنند.


مدارک پذیرش  امریه اداره برق

مدارک مورد لازم پذیرش امریه شرکت توزیع برق به شرح زیر نیز می باشد:

  • تصویر برگه اعزام به خدمت
  • تصویر تمام صفحات شناسنامه عکس دار
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی و معدل
  • عکس 4 * 3
  • آدرس محل سکونت و شماره تماس


سامانه صدای مشاور

    

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی