کد خبر : 4438

شرایط و مدارک امریه اداره اوقاف 1401-1402

در این مقاله میخواهیم بپردازیم و توضیح دهیم در مورد شرایط و مدارک امریه اداره اوقاف در سال 1401-1402 چه شرایطی را باید مشمولان داشته باشند.

امریه اداره  و سازمان اوقاف یکی از موارد امریه سربازی نیز  می باشد که بسیاری از مشمولان خدمت سربازی به دنبال کسب  رفتن در این سازمان نیز می باشند. مشمولان خدمت وظیفه ی عمومی با اخذ این نوع  امریه سربازی نیز  می توانند دو سال دوره خدمت خود را در این اداره و سازمان  و به عنوان سرباز امریه نیز  بگذرانند و از بسیاری دردسرها و سختی های سربازی معاف شوند. به همین دلیل است که مشمولان  و سربازان زیادی سعی می کنند  که امریه خدمت سربازی  را در این سازمان نیز دریافت کنند. به این ترتیب سازمان ها و ادرات دولتی نیز کمبود نیروی خود را با مشمولان خدمت سربازی پر می کنند. اما دریافت امریه  سربازی برای هر ارگان و اداره ای و سازمانی نیز دارای  شرایط به خصوص خود را دارد. این موضوع درباره ی اداره ی اوقاف نیز صدق نیز  می کند. افرادی که تمایل دارند امریه اداره اوقاف را  اخذ کنند و  بایستی از این شرایط و همچنین مراحل مختلف دریافت امریه نیز  آگاه و باخبر  شوند.



سامانه صدای مشاور  

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 901401-1402071613

تماس از 8 صبح تا 12شب              

     حتی ایام تعطیل         



شرایط و مدارک امریه اداره اوقاف 1401-1402 1



مراحل پذیرش امریه سربازی  اداره اوقاف

مراحل پذیرش امریه سربازی  اداره اوقاف از گام های مختلفی تشکیل شده است که مشمولان و سربازان  باید از آن اطلاع داشته باشند. وقتی فردی متوجه شود که واجد شرایط اخذ امریه از اداره ی اوقاف است باید چکار کند؟ و به کجا  باید مراجعه کند؟؟ مشمولان در قدم اول باید به کارگزینی اداره اوقاف و امور خیریه مراجعه کنند و درخواست خود را اعلام کند همچنین از تاریخ امریه گیری این سازمان آگاه شوند. سپس تاریخ اعزام خود را با آن تاریخ تنظیم کنند. لازم به ذکر است که مشمولان تنها شش ماه بعد از فارغ التحصیلی خود فرصت دارند مدارک خود را برای اعزام  به سازمان وظیفه بفرستند در غیر این صورت به عنوان مشمول غایب در نظر گرفته می شوند. تقریبا یک ماه بعد از ارسال این مدارک برگ سبز که تاریخ اعزام مشمول بر روی آن درج شده به دست مشمول و سرباز نیز  می رسد.

همچنین مشمول باید برگه اعزام خود را هر چه سریع تر به اداره اوقاف تحویل دهد. لذا این اقدامات باید چند ماه زودتر انجام شود. از دیگر مراحل پذیرش امریه اداره اوقاف این است که وقتی مشمول برگه اعزام را دریافت کرد باید آن را هر چه سریعتر به اداره و سازمان  اوقاف ارائه دهد.


مدارک امریه سربازی  اداره اوقاف

مدارک امریه اداره اوقاف و تهیه این مدارک موضوع مهمی است که مشمولان باید در نظر داشته باشند.

کپی و اصل کارت ملی

عکس  4 * 3

مشخصات فردی

همچنین  علاوه براین موارد که در بالا ذکر شده است  افرادی که مددجوی کمیته ی امداد و یا بهزیستی باشند باید معرفی نامه این سازمان ها را ارئه دهند.همچنین ارائه ی معرفی نامه بنیاد شهید، برای مشمولانی که خانواده شهدا، ایثارگران هستند الزامی است. اما از مهم ترین موضوعات مربوط به مدارک امریه اداره اوقاف مدرک تحصیلی مشمولان می باشد.


بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی

مدت خدمت سربازی در سال 1401 چند ماه است

ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 


شرایط و مدارک امریه اداره اوقاف 1401-1402 2




به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی