جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست نقل و انتقال دانش آموزان مدارس تیزهوشان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 30503

شرایط نقل و انتقال دانش آموزان مدارس تیزهوشان 1402-1403

شرایط نقل و انتقال دانش آموزان مدارس تیزهوشان 1400-1401

در این مقاله از شرایط جدید نقل و انتقال دانش آموزان مدارس تیزهوشان 1402-1403 مطلع می شوید. شرایط جدید نقل وانتقال به شرح زیر از طریق دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم اعلام شد. متقاضیان می توانند بعد از مطالعه شرایط و ضوابط انتقالی مدارس تیزهوشان، جهت اقدام به دریافت انتقالی و مشاوره در این خصوص با شماره تلفن های انتهای این صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان سامانه صدای مشاور راهنمای شما عزیزان در سراسر کشور هستند:

نقل و انتقال سمپاد

نقل و انتقال در مای مدیو

نحوه انتقال دانش آموز از یک مدرسه به مدرسه دیگر

شرایط نقل و انتقالی مدارس تیزهوشان در سال 1402-1403

شرایط جدید برای ثبت درخواست نقل و انتقالی مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان در سال 1402-1403 به شرح زیر است واجدین شرایط می توانند برای دریافت انتقالی در مدارس تیزهوشان اقدام نمایند:

1 -داوطلبانى که پس از زمان ثبت نام یا بعد از پذیرش، به هر دلیل تصمیم مى گیرند در سال تحصیلى 1402-1403 ، در شهرستانى غیر از شهرستان محل سکونت فعلى اقامت کنند، تنها در صورت پذیرش در یکى از مدارس انتخاب شده خود در شهرستان مبدأ و دارا بودن امتیاز پذیرش مدرسۀ مقصد و وجود ظرفیت خالی در آن مدرسه، در داخل استان با موافقت اداره کل آموزش وپرورش استان و در خارج از استان، با کسب موافقت ادارة کل آموزش و پرورش استان هاى مبدأ و مقصد، حداکثر تا یک ماه قبل از شروع امتحانات پایانی نوبت دوم، مجاز به انتقال و ثبت نام در مدارس استعدادهاى درخشان (در شهرستان یا استان دیگر) خواهند بود.
2 -در سال اول پذیرش، انتقال دانش آموز بین مدارس استعدادهاى درخشان در داخل یک شهرستان در دوره هاي اول و دوم متوسطه (حتی در صورت دارا بودن امتیاز پذیرش مدرسۀ مقصد) ممنوع است، بنابراین لازم است داوطلبان ضمن دقت کافی به این موضوع، نسبت به انتخاب دبیرستان هاي مورد نظر اقدام نمایند.
3 -انتقال دانش آموزان پذیرفته شده دورة اول در سال تحصیلی 1402-1403 در سنوات و پایه هاي بالاتر (تا پایان دورة اول متوسطه) نیز تنها در صورت دارا بودن امتیاز پذیرش مدرسۀ مقصد، وجود ظرفیت خالی در مدرسۀ مقصد و موافقت اداره کل استانهاي مبدأ و مقصد امکان پذیر خواهد بود.

ثبت نام تیزهوشان 1402-1403شرایط نقل و انتقال دانش آموزان مدارس تیزهوشان 1402-1403 1

شرایط نقل و انتقال دانش آموزان مدارس تیزهوشان 1402-1403 2دفترچه ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم


راهنمای تلفنی برای انتقالی مدارس تیزهوشان کل کشور

دانش آموزان عزیز در سراسر کشور و مسئولین محترم مدارس تیزهوشان می توانند برای ثبت درخواست نقل و انتقال دانش آموزان در مدارس تیزهوشان، با شماره تلفن های مندرج در این انتهای این صفحه تماس حاصل فرمایند. کارشناسان سامانه صدای مشاور هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت درخواست نقل و انتقال دانش آموزان مدارس تیزهوشان

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی