کد خبر : 9897

شرایط نقل وانتقالی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403

در این مقاله شرایط نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402 را میخوانید. دانشجویان واحدهای دانشگاه علمی کاربردی می توانند در صورت نیاز با توجه به آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی، برای انتقال اقدام نمایند.

نحوه و شرایط نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402

 نحوه ثبت نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی 99 – 1400 از طریق سامانه جامع علمی کاربردی به نام سامانه هم آوا انجام می شود. درصورتی که واجد شرایط نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی باشید، می توانید واحد دانشگاهی محل تحصیل خود را به طور دائم یا موقت تغییر دهید.


شرایط نقل وانتقالی دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403 1

شرایط نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی 99

نکات مهم و شرایط نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی شامل موارد زیر است:

  1. برای ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی لازم است به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایید. درخواست نقل و انتقال مهمانی موقت و دائم را در این سامانه ثبت نمایید.
  2. لازم به ذکر است که انتقال دانشجویان به مراکز دانشگاهی استان تهران، بعد از بررسی کمیته نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه ، اعلام می شود. درخواست نقل و انتقال سایر استان ها توسط دانشگاه استان مبدا و مقصد مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه اعلام می شود.
  3. نشانی سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir است. با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری وارد سامانه جامع دانشگاه علمی کابردی شوید.
  4. برای مشاهده زمان نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی ، لینک زرد رنگ را انتخاب کنید:

    مشاهده زمان نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402

     

  5. آیین نامه نقل و انتقال سال تحصیلی 1401-1402 را مطالعه نمایید.
  6. برای ثبت نام ، مدارک لازم برای نقل و انتقال را آماده نمایید. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی میتوانید با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرید.
  7. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت انتقالی و میهمان دانشگاه علمی کاربردی در هم آوا را به طور کامل و دقیق وارد نمایید. در صورت عدم صحت اطلاعت، امکان تایید میهمانی و انتقال دانشجو وجود نخواهد داشت و مطابق با قوانین دانشگاه با دانشجوی برخورد خواهد شد.
  8. درصورتی که واجد شرایط نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی نمی باشید، ولی در شرایطی خاص بوده و نیاز به انتقالی دارید، شرایط خود را در سامانه هم آوا ذکر نمایید. نتیجه درخواست ، از سوی کمیته نقل و انتقالات و یا رئیس واحد استانی مبدا اعلام و اطلاع رسانی می شود.
  9. اگر واجد شرایط نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی می باشید ولی درخواست انتقال و میهانی دائم و موقت دانشگاه علمی کاربردی را در سامانه هم آوا ثبت نکرده اید، امکان دریافت انتقالی نخواهید داشت.

بیشتر بدانید:

تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی



نقل وانتقالی دانشگاه علمی کاربردی 99

مشاوره ثبت و انتقال دانشگاه علمی کاربردی 1401-1402

دانشجویان عزیز می توانند برای ثبت نام نقل و انتقال میهمانی دانشگاه علمی کاربردی ، آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان علمی کاربردی را مطالعه کنند. واجدین شرایط آیین نامه، می توانند درخواست خود را در سامانه دانشگاه علمی کاربردی ثبت نمایند.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می توانند برای مشاوره ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه)

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613


به این مقاله امتیاز دهید
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی