جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سایت استخدام هیات علمی پردیس کیش صنعتی شریف

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 42048

شرایط جذب هیات علمی پردیس کیش صنعتی شریف 1401-1402

شرایط جذب هیات علمی پردیس کیش صنعتی شریف 1401-1402

در این مقاله از شرایط جذب هیات علمی در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف سال 1401-1402 مهلت ثبت نام و سایت استخدام اعضای هیات علمی مطلع می شوید. شرایط جدید جذب هیات علمی پردیس کیش صنعتی شریف اعلام شد:

شرایط جذب هیات علمی در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف 1401-1402

جذب هیات علمی پردیس کیش صنعتی شریف در سال 1401-1402 انجام می شود و به منظور تامین نیروی متخصص برای مقاطع مختلف تحصیلی از فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، هیئت علمی مقیم به‌ صورت مدرس قرارداد مدت معین برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ استخدام می‌کند:

  • با اعلام دانشگاه صنعتی شریف، این فرآیند استخدامی در رشته‌های مهندسی عمران،‌ مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر،‌ مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا و مدیریت MBAصورت می‌گیرد.
  • شرایط لازم جهت استخدام، دارا بودن شرایط عمومی ماده ۴ از آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی و شرایط اختصاصیمندرج در ماده ۵ آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری و تسلط کامل برای تدریس دروس به زبان انگلیسی است.
  • همچنین، استخدام متقاضی بر اساس رشته تحصیلی از بین دارندگان مدرک دکتری تخصصی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی پس از تایید صلاحیت علمی متقاضی توسط کمیسیون تخصصی صورت میگیرد.
  • استخدام هیات علمی بصورت قرارداد نیز به صورت مدت معین سالانه بوده که حداکثر تا سه سال بر اساس ارزیابی آموزشی و پژوهشی سالانه توسط کمیته کار گروه علمی صورت میگیرد.
  • دانشگاه صنعتی شریف وظایف این مدرسان استخدامی را انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، اجرایی، فرهنگی-تربیتی و اجتماعی مطابق برنامه ابلاغی پردیس‌، راهنمایی و پاسخگویی به دانشجویان، تدریس واحدهای موظف در پردیس مطابق برنامه ابلاغی پردیس، ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی مطابق برنامه ابلاغی پردیس، راهنمایی و مشاوره پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی در پردیس، شرکت در جلسات گروه، شوراها و کمیته‌های مربوطه مطابق برنامه ابلاغی پردیس و انجام امور اجرایی و سایر امور محوله از طرف پردیس اعلام کرد.
  • ساعت حضور این مدرسان نیز ۴۰ ساعت در هفته است که ساعت کاری آنها مطابق با شرح وظایف و برنامه ابلاغی پردیس در طول روزهای کاری هفته اعلام می‌گردد.
  • تسهیلات پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف برای مدرسان شامل حقوق و مزایای مدرس بر مبنای ۹۰ درصد حقوق و مزایای عضو هیات علمی پایه ۱ در تهران است در همان سال تعیین میگردد. همچنین کمک هزینه مسکن آنها در زمان قرارداد معادل ۱۰ برابر حق مسکن مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت میگردد.
  • مرخصی سالانه، حق سنوات، عیدی و پاداش و بلیط رفت و برگشت سالانه مطابق مقررات تامین اجتماعی و اشتغال نیز در مناطق آزاد صورت میگیرد.

edu.sharif.edu | سامانه آموزش دانشگاه صنعتی شریف (کلیک کنید)


مدارک لازم برای جذب هیات علمی پردیس کیش صنعتی شریف 1401-1402

مدارک مورد نیاز شامل تکمیل فرم استخدام عضو هیات علمی پردیس کیش صنعتی شریف 1401-1402 شامل موارد زیر است:

کپی مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد ، و دکتری، کپی ریز نمرات کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، و دکتری

کپی مقالات چاپ شده در مجلات و کنفرانس های معتبر

ارائه ۳ توصیه نامه علمی

ارائه لیست علائق تدریس

ارائه لیست علائق پژوهشی

کپی مدرک آزمون زبان معتبر

کپی صفحات شناسنامه

کپی کارت ملی و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت برای متقاضیان مرد


سایت استخدام هیات علمی پردیس کیش صنعتی شریف 1401-1402

متفاضیان باید مدارک خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال جاری از طریق وب سایت “http://sharifscholarship.com/jazb/” ارسال کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام در سایت استخدام هیات علمی پردیس کیش صنعتی شریف

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی