جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام غیرحضوری در مدارس کل کشور 1400-1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 32724

شرایط ثبت نام غیرحضوری در مدارس کل کشور 1400-1401

شرایط ثبت نام غیرحضوری در مدارس کل کشور 1400-1401

شرایط ثبت نام غیرحضوری در مدارس کل کشور 1400-1401 از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد. نحوه و شرایط ثبت نام اینترنتی دانش آموزان تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و نوآموزان به شرح زیر است:

ثبت نام غیرحضوری مدارس شاهد در پادا 1400-1401

ثبت نام غیرحضوری مدارس کل کشور 1400-1401

ثبت نام اینترنتی نوآموزان و دانش آموزان (غیرحضوری) و از طریق سامانه سیدا و با ورود به سامانه دانش آموزی پادا انجام می شود. شرایط و نحوه ثبت نام به اطلاع مسئولین مدارس کل کشور و دانش آموزان تمامی پایه ها و مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم می رسد:

ثبت نام تمامی دانش آموزان در پایه ها و مقاطع مختلف در سامانه سيدا و از طریق نشانی PADA.MEDU.IR انجام مي گردد.

نحوه ثبت نام میان پایه ها در مدارس کل کشور:

بعد از برگزاري امتحانات نوبت دوم و اعالم نتايج نهايي در سيدا، ثبت نام ميان پايه ها به صورت خودکار انجام مي شود و دانش آموز در پايه بالاتر در همان مدرسه ثبت نام ميگردد و نيازي به مراجعه دانش آموز يا اولياي آنها به مدرسه نيست.

  1. تبصره 1 :ثبت نام خودکار ميان پايه ها موقت بوده و دانش آموز يا اولياء وي بايد با مراجعه به درگاه pada.medu.ir نسبت به نهايي کردن ثبت نام خود اقدام نموده و يا در صورت تمايل مي تواند 4 مدرسه ديگر را نيز به عنوان گزينه ثبت نام انتخاب نمايد. لازم به ذکر است چنانچه دانش آموز يا اولياء وي در زمان مشخص
  2. شده به درگاه مراجعه نکند سامانه به طور خودکار ثبت نام دانش آموز را در مدرسه فعلي اش نهايي خواهد کرد.
  3. تبصره 2 :نظر به اينکه ثبتنام دانش آموزان ميانپايه خودکار انجام و در مدرسه فعلي ثبتنام ميگردد، چنانچه دانش آموزي در زمان مقرر به درگاه pada مراجعه ننمود و ثبت نام آن قطعي شد اما متقاضي ثبتنام در مدرسه ديگري است، مي بايست به سامانه پادا مراجعه و نسبت به لغو ثبت نام در مدرسه مبدأ (با تأييد مدير مدرسه) و ثبت نام مجدد در مدرسه مقصد اقدام نمايد.

نحوه ثبت نام پیش دبستانی، اول، هفتم و دهم 1400-1401

پایه های ورودی مقاطع شامل پیش دبستانی، کلاس اول ( ابتدایی)، هفتم (اول متوسطه) و دهم (دوم متوسطه) در سال تحصیلی 1400-1401 است. نحوه ثبت نام این گروه ها نیز به صورت غیرحضوری و از طریق ورود به سامانه پادا امکان پذیر است:

اولیا نوآموزان پيش دبستاني و دانش آموزان ورودي مقاطع پايه هاي اول، هفتم و دهم،  مي بايست با مراجعه به درگاه pada.medu.ir اقدام به پيش ثبت نام در مدارس موردنظر خود نمايند:

  1. تبصره 1 :براي اين منظور به دانشآموز 5 اولويت انتخابي داده مي شود.
  2. تبصره 2 :محدوديت جغرافيايي با در نظر گرفتن ضوابطي در سامانه کنترل مي گردد.
  3. تبصره 3 :چنانچه دانش آموز مدرسه اي را در خارج از محدوده يا منطقه خود انتخاب نمايد، درخواست ابتدا به کارتابل مسئول ستاد ثبتنام منطقه منتقلشده و در صورت تأ ييد، امکان نمايش درخواست در ليست درخواست ثبت نام مدرسه قرار خواهد گرفت.
  4. تبصره 4 :به محض تأييد ثبتنام نهايي دانش آموز در يك مدرسه، به صورت خودکار تمامي اولويت هاي انتخابي ديگر دانش آموز حذف خواهد شد. بديهي است چنانچه بعد از تأ ييد نهايي، دانش آموز بخواهد در مدرسه ديگري ثبت نام نمايد مي بايست از طريق درگاه پادا درخواست لغو ثبت نام در مدرسه فعلي را داده و پس از تأييد مدير مدرسه مبدأ، نسبت به ثبت نام مجدد در مدرسه مقصد اقدام نمايد.
  5. تبصره 5 :ارسال فاي ل هاي آموزشي در سطوح مختلف فرآيندهاي ثبت نام و اطالع رساني هاي الزم، از طريق شبکه شاد و ديگر مکانيزم هاي ارتباطي صورت خواهد پذيرفت. لذا هر سطح مسئوليت اطالع رساني به سطوح پايين تر را به عهده خواهد داشت. (استان به مناطق، مناطق به مدارس و مدارس به اوليا و دانش آموزان).
  6. تبصره 6 :تعريف کلمه و رمز عبور و يا بازنشاني آن براي دانش آموزان جهت استفاده در درگاه pada از طريق سيدا و توسط مدير مدرسه صورت ميگيرد و الزم است توسط مکانيزم هايي که در سامانه پيشبيني ميگردد و يا ديگر راه هاي امن در اختيار دانش آموزان يا اولياء آنها قرار گيرد.
  7. تبصره 7 :ثبتنام دانش آموزان پايه دهم به جز مدارس خاص و مدارس غيردولتي با در نظر گرفتن شرايط هدايت تحصيلي دانش آموزان صورت مي گيرد.
  8. تبصره 8 :مديران مدارس موظف هستند تا يك هفته قبل از آغاز فرآيند ثبت نام، سازماندهي سال تحصيلي 1401-1400 مدرسه( از جمله ظرفيت رشته /پا يه هاي پذيرش مدرسه) را در سامانه سيدا ثبت و به تأ ييد منطقه برسانند. در اين راستا مدير بايد نسبت به ثبت دقيق اطالعات محل جغرافيايي مدرسه ازجمله کد پستي و آدرس دقيق نيز در سامانه سيدا اقدام نمايد.
  9. تبصره 9 :دانش آموزان و کاربران م ي بايست اطالعات محل اقامتي خود )ازجمله کد پستي و آدرس دقيق را در سامانه سيدا ثبت نمايند. (از طريق درگاه پادا).

سامانه ثبت نام تلفنی مدارس تمام پایه ها 

دانش آموزان تمامی پایه ها و مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، مدارس روزانه عادی، بزرگسالان، مدارس برتر تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد و غیر انتفاعی توجه داشته باشند که ثبت نام سال تحصیلی 1400-1401 به صورت اینترنتی انجام می شود.

باتوجه به اینکه اغلب شما عزیزان و خانواده های محترم، برای انجام مراحل با مشکلات و سوالات متعدد روبرو می شوند، برای رفاه حال شما عزیزان، امکان ثبت نام تلفنی فراهم شده است. میتوانید از سراسر کشور و از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در این صفحه، در مدرسه ، شهر و استان مورد نظر خود ثبت نام کنید:

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام غیرحضوری در مدارس کل کشور 1400-1401

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی