جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 51725

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی 1402

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۱

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی برای پذیرش دانشجو در بهمن ماه 1402، اعلام شد. دانشگاه علمی کاربردی این شرایط را پیرو بخشنامه پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی بهمن ماه انتشار داد.

در این مقاله، تصویر بخشنامه شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی را به همراه جدول زمانبندی ثبت نام پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه را مشاهده می کنید:

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کابردی 1402-1403

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برای پذیرش دانشجو در بهمن ماه 1402 اعلام شد.  متن بخشنامه پذیرش دانشجویان در سال تحصیلی 1402-1403 به شرح زیر است:

با عنایت به سیاست گذاری دانشگاه مبنی بر توسعه دوره های آموزش عالی علمی کاربردی بر مبنای الگوی توسعه متوازن و هدفمند آموزش عالی علمی کاربردی، مقرر است فاز دوم الگوی مذکور با لحاظ نتایج پذیرش مهر 1402 و همچنین بررسی و تحلیل سوابق اجرای دوره ها در 5 سال گذشته و با رویکرد هدایت مناسب و متناسب ظرفیت های ایجاد شده در هر استان، برای پذیرش بهمن ماه 1402 پیاده سازی و اجرا گردد.


بیشتر بدانید:

سامانه هم آموا دانشگاه علمی کاربردی



با استعانت از ایزد منان و حمایت و راهبری ریاست محترم دانشگاه، فرایند مذکور برابر جدول زمان بندی پیوست انجام خواهد شد. از این رو امکان انتخاب و قبت درخواست دوره ها توسط مراکز آموزش علمی کاربردی در مقاطع کاردانی حرفه ای، کاردانی فنی، کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری از میان دوره های بارگذاری شده در سامانه mls از روز سه شنبه مورخ 1 آذر 1402 روز چهارشنبه مورخ 2 آذر با رعایت ضوابط معیارها و شاخص های دانشگاه میسر خواهد شد.

شایان ذکر است تمرکز پذیرش پیش رو از میان دوره های مصوب پذیرش مهر 401 و بر مبنای الگوی توزیع متوازن شهری خواهد بود. ضمنا به منظور تسریع در فرایند پذیرش، بررسی دوره های درخواستی توسط واحد استانی از تاریخ 1 آذر 1402 تا 5 آذر ماه صورت خواهد پذیرفت. تبیین بیشتر الگو و فرایندهای اجرایی مترتب بر آن طی نشستی با کارشناسان محترم استان ها طی دو روز آینده انجام خواهد شد. زمان دقیق این نشست توسط دفتر گسترش اعلام خواهد شد.


بیشتر بدانید:

تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی



زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی 1402

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی 1402 :

مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی: دی ماه 1402

دانشگاه علمی کاربردی هر سال در دو نوبت مهر و بهمن ماه پذیرش و ثبت نام بدون کنکور دارد. تمامی رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت بدون کنکور ارائه می شوند.

داوطلبان می توانند بدون شرکت در کنکور یا آزمون ورودی ، در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمایند. کافیست در مهلت اعلام شده و در زمان ثبت نام علمی کاربردی، نسبت به انجام مراحل ثبت نام اینترنتی و ارائه مدارک ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اقدام نمایید.

زمان اعلام نتایج کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به زودی اعلام می شود. نتایج بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت و پذیرش برای نوبت اول انجام می شود.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1402-1403

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی در سال 1402-1403 از طریق سایت سازمان سنجش در بازه های زمانی اعلام شده امکانپذیر است. جهت رفاه حال داوطلبان، سهولت و سادگی انجام مراحل ثبت نام در این دانشگاه،امکان ثبت نام تلفنی فراهم شده است.

داوطلبان می توانند از طریق تماس با سامانه صدای مشاور نسبت به انجام مراحل ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند.


تلفن سامانه صدای مشاور برای ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی 

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی 1402 1


به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی