جهت مشاوره در زمینه نحوه استفاده از سیستم مدرسه الکترونیک دانا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 38258

سیستم دانا چیست؟ | مدرسه الکترونیک

سیستم دانا چیست؟ | مدرسه الکترونیک

در این مقاله می خوانید که سیستم دانا چیست؟ سیستم دانا یا مدرسه الکترونیک کل کشور در سال تحصیلی 1400-1401، به منظور خدمات رسانی به مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، در حال فعالیت است.


سیستم دانا چیست؟

سیستم دانا یک سامانه آموزشی است که به منظور ارائه خدمات آموزشی برای تمام مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، کارایی دارد. در این مقاله کاربردها و کارایی سیستم دانا مدارس کل کشور را شرح داده ایم.

خدمات سیستم دانا بسیار گسترده است، اگر در استفاده از خدمات سیستم دانا با سوال یا مشکل روبرو شده اید، نگران نباشید. می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما برای رفع مشکل و انجام خدمات مورد نظر شما هستند.

سیستم دانا، سیستم آموزش و پرورش با قابلیت برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات بین نرم افزار های مختلف آموزش و پروش است. به طور مثال امکان انتقال اطلاعات میان سامانه دانا و سامانه سناد دانش آموزی امکانپذیر است. همچنین سامانه دانا با سیستم تاییدیه تخصیلی، برگزاری آزمونها، سیستم تاییدیه مدارک تحصیلی در اتباط است. به این معنی که می توان درخواست های مختلف را به واسطه سامانه دانا مدارس انجام داد.

در واقع سیستم دانا یک سیستم نرم افزاری پیشرفته است که مدیران مدارس از آن برای ثبت اطلاعات دانش آموزان به صورت نرم افزاری و جمع آوری اطلاعات دانش آموزی استفاده می کنند.

مدیران و دانش آموزان می توانند توسط نرم افزار سیستم دانا مدارس با یکدیگر در ارتباط باشند و از خدمات آموزشی این سامانه استفاده نمایید. 

برای استفاده از سیستم سامانه دانا، لازم است این نرم افزار را دانلود و نصب کنید. بنابرای لازم است با نحوه و روش نصب و استفاده از سامانه دانا مدارس کل کشور مطلع باشید.

سیستم دانا چیست؟ | مدرسه الکترونیک 1 نحوه وارد کردن نمرات دانش آموزان انتقالی در سامانه دانا 1400-1401

** خدمات سیستم دانا بسیار گسترده است، اگر در استفاده از خدمات سیستم دانا با سوال یا مشکل روبرو شده اید، نگران نباشید. می توانید از طریق تماس با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما برای رفع مشکل و انجام خدمات مورد نظر شما هستند:

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه نحوه استفاده از سیستم مدرسه الکترونیک دانا

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی