کد خبر : 8791

سهمیه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳

در این مقاله از جزئیات خبر سهمیه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطلع می شوید. فرهنگیان در زمینه های مختلف از مزایایی برخوردار می باشند، سوالی که برای این گروه وجود دارد این است که سهمیه فرهنگیان در کنکور چگونه است؟ تاثیر سهمیه فرهنگیان در کنکور چقدر است؟ به همین منظور این اطلاعیه را منتشر کرده ایم تا ابهامات موجود را برطرف کنیم.

سهمیه فرهنگیان در کنکور

تاثیر سهمیه فرهنگیان در کنکور سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

تاثیر سهمیه فرهنگیان در کنکور سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از سوالات متداول بسیاری از داوطلبان کنکور در گروه فرهنگیان است. در دانشگاه ها سهمیه هیئت علمی برای نقل و انتقالات وجود دارد و فرهنگیان در زمینه های مختلفی به واسطه فرهنگی بودن از مزایایی برخوردار می باشند. پرسش این است که آیا سهمیه فرهنگیان در کنکور سال 1401 نیز موثر است و تاثیر سهمیه فرهنگیان برای قبولی در کنکور چقدر است؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که سهمیه های مختلفی در کنکور وجود دارد، اما سهمیه ای تحت عنوان سهمیه فرهنگیان وجود ندارد. فرهنگیان صرفا می توانند از سهمیه فرهنگیان در مدارس استفاده کنند.


اگر تمایل به استفاده از سهمیه در کنکور سال 1402-1403 دارید، پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاوره در زمینه انواع سهمیه های موثر در کنکور با شماره تلفن های مندرج در این مقاله تماس بگیرید. از طریق مشاوره با کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی از انواع سهمیه های کنکور مطلع می شوید. همچنین از شرایط استفاده از سهمیه و اینکه آیا مشمول استفاده از سهمیه هستید ، مطلع خواهید شد.

برای مشاوره در زمینه سهمیه فرهنگیان در کنکور سال 1402-1403 و سایر سهمیه های موثر در کنکور می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار کنکور کلیک کنید.

انواع سهیمه های کنکور

انواع سهمیه های موثر در کنکور شامل سهمیه آموزگاران، سهمیه مناطق، ایثارگران، سهمیه جانبازان، سهمیه رزمندگان، سهمیه خانواده شهدا، سهمیه آزاد، سهمیه مناطق محروم، سهمیه بهیاران و…

به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی