کد خبر : 10672

سرباز کارت سپه

در این مقاله و عنوان میخواهیم بپردازیم و توضیح دهیم برای آن دسته از مشمولان و سربازانی که به در سازمان نظام وظیفه عمومی و همچنین در نیروهای مسلح مشغول به کار هستند و می خواهند بداند طرح سرباز کارت بانک سپه چیست و اطلاعیه این طرح نیز به چه صورت نیز می باشد.


مطالب سایت ما را دنبال کنید…


شرایط طرح سرباز کارت بانک سپه چیست؟

طبق گزارش های منتشر شده از سوی رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی که چنین  گفت:‌ در راستای اجرای ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت حقوق و مزایای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح نیز (( طرح  سرباز کارت )) اجرا شد تا حقوق کارکنان وظیفه نیز از طریق بانک سپه واریز  می شود.

سردار مهری با بیان و عنوان  اینکه  طرح سرباز کارت فقط تا پایان خدمت سربازی اعتبار دارد چنین افزود : براساس هماهنگی‌های انجام شده پس از ثبت درخواست اعزام به خدمت و  مشمولان از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ((پلیس+10)) و  اطلاعات آنان به سیستم بانک سپه منعکس و پس از افتتاح حساب و  شماره حساب مشمولان به سامانه وظیفه عمومی منتقل می‌شود و سربازان می‌توانند با مراجعه به یکی ازشعب بانک سپه سراسر کشور و  کارت عابر بانک خود را دریافت کنند.

ترتیب مراحل دریافت سرباز کارت به شرح زیر می‌باشد:

گام اول:
مراجعه به یکی از شعب بانک سپه
گام دوم:
تحویل مدارک مورد نیاز شامل کارت ملی و کارت ورود به جلسه سربازی
گام سوم:
تکمیل فرم‌های مربوطه
گام چهارم:
پرداخت هزینه صدور سرباز کارت
گام پنجم:
دریافت سرباز کارت

تمامی مشمولان ابتدا باید به دفتر خدمات الکترونیک انتظامی و یا همان پلیس +10 مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت اطلاعات اعزام خود را انجام دهند.


جزئیات  کلی طرح سرباز کارت بانک سپه


 کمالی در مورد فرآیندی که منجر به کاهش زمان صدور کارت پایان خدمت شده است و  اظهار و عنوان  کرد: در سامانه ای که طراحی شده است، زمان اعزام به خدمت سربازان ثبت شده و زمان ترخیص آنان نیز محاسبه می شود که این امر باعث شده تا از یکی دوماه پایانی خدمت سربازان مراحل صدور کارت پایان خدمت نیز آغاز شده و طی یکی دو روز تا نهایتا یک هفته پس از ترخیص کارت این افراد صادر شده و به آدرسشان ارسال شود.رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح درباره اینکه چرا روند صدور کارت پایان خدمت برخی از افراد طولانی شده است  به گفت: اولا لازم است این افراد مطمئن شوند که آیا کارت به آدرس شان ارسال شده یا نه. چرا که ممکن است هنگام ارسال کارت  کسی در خانه و آدرس اعلام شده حضور نداشته باشد.

کمالی ادامه داد: اما دو گروه ممکن است فرآیند ارسال کارت پایان خدمتشان طولانی شود و حتی گاهی به مدت دو تا سه ماه نیز طول بکشد. دسته اول افرادی هستند که در روزهای پایانی خدمت و  مرتکب غیبت یا ترک چند روز محل خدمت می شوند. برای این افراد اضافه خدمت صادر و در سامانه نیز ثبت می شود که به همین دلیل کارت پایان خدمتشان با تاخیر صادر می شود.



بیشتر بدانید:

استعلام سربازی با کد ملی

مدت خدمت سربازی در سال 1401 چند ماه است

ترتیب درجه های نظامی بر حسب مدرک تحصیلی 


سرباز کارت سپه 1



به این مقاله امتیاز دهید
منابع :
کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 19 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی یکشنبه , 15 ژانویه 2023 - 17:16

سلام خسته نباشید..من تو بانک سپه حساب دارم و برای اون حساب کارت بانکی هم داره.مشکلی برای سرباز کارت ایجاد میکنه؟؟چیکار باید بکنم لازمه کارت اون حساب رو باطل کنم؟

پاسخ مشاور سه‌شنبه , 17 ژانویه 2023 - 16:53

سلام با دریافت پیامک ببه بانک مراجعه کنید

محمد سه‌شنبه , 21 ژوئن 2022 - 21:32

سلام عضر میخواهم من طرحی دیدم انگار می‌گفت کسانی که خدمت کردند بعد از جنگ تحمیلی هم شامل یه سری مزایا هستند پدر من پایان خدمتشون سال ۱۳۷۶
ممنون میشم جواب بدید در ایمیل و اینجا

محمد دوشنبه , 9 آگوست 2021 - 22:57

سلام باید منتظر دریافت پیامک برای سرباز کارت باشم بعد برم بانک؟

پاسخ مشاور سه‌شنبه , 10 آگوست 2021 - 10:33

سلام دوست محترم بله درحین خدمت هم می تونید دریافت کنید

احمد جمعه , 20 آگوست 2021 - 22:24

سلام وقت بخیر
دو روز دیگه به آموزشی اعزام میشم ولی تا الان برام پیامک برای دریافت سرباز کارت نیومده ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ مشاور شنبه , 21 آگوست 2021 - 13:43

سلام دوست محترم جای نگرانی نیست چون در حین اموزشی واریزی ندارید شما کارت دیگهی همراهتان باشد.می توانید به نزدیکترین شعبه بانک سپا هم مراجعه داشته باشید

نصب اپ دانش آموزی