جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و پیگیری طرح نقدی و وام خودرو فرسوده فوری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کد خبر : 57359

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو | khodrofarsoodeh.com

ورود به سایت ثبت نام خودرو فرسوده

در این صفحه لینک ورود به سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو به آدرس khodrofarsoodeh.com را در اختیار متقاضیان گرامی در سراسر کشور قرار داده ایم.برای ثبت نام در سایت خودروهای فرسوده، انجام مراحل پیش ثبت نام و پیگیری پیش پیش ثبت نام خودروهای فرسوده، می توانید روی لینک مربوط به هر بخش کلیک نمایید:


 ورود به سامانه ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو

با ورود به سامانه سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو، می توانید درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایید. برای انجام مراحل پیش ثبت نام و پیگیری پیش ثبت نام خودرو فرسوده، می توانید روی لینک مربوط کلیک کنید:

(توجه داشته باشید که حتما قبل از ورود، فیلترشکن خود را خاموش کنید)

ورود به سایت ثبت نام خودرو فرسوده
سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 1 سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 2 سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 3
سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 4 سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 5 سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 6

توجهسایت ثبت نام وام خودرو فرسوده ایران خودرو، به آدرس khodrofarsoodeh.com است. متقاضیان دریافت کمک هزینه خرید خودروی جدید و تعویض خودرو فرسوده، می توانند از طریق ثبت نام در این سایت اقدام کنند. با ثبت نام در این سایت، متقاضیان وام می توانند از خدمات مربوط به خودرو فرسوده بهره مند شوند و بعد از صدور بخشنامه وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲ برای استفاده از تسهیلات اقدام کنند.

توجه با ورود به این سایت می توانید از خدمات مربوط به تعویض و جایگزینی خودرو فرسوده استفاده کرده و ثبت نام در طرح های خودرو فرسوده را به صورت اینترنتی انجام دهید.

توجه سایت khodrofarsoodeh.com مربوط به ثبت نام خودرو فرسوده علاوه براینکه به اطلاع رسانی و انتشار بخشنامه های مربوط به خودرو فرسوده می پردازد، این امکان را فراهم می کند تا کاربران با ورود به سایت خودرو فرسوده بتوانند در طرح نقدی یا طرح جایگزین خودرو فرسوده ثبت نام کنند.

توجه شرایط ثبت نام خودرو فرسوده به طور رسمی از طریق بخشنامه، در سایت خودرو فرسوده به نشانی khodrofarsoodeh.com اطلاع رسانی می شود. هر گونه تغییر در قانون جدید بخشنامه خودرو فرسوده از طریق این سایت اطلاع رسانی می شود. دارندگان خودرو فرسوده برای اطلاع از سن دقیق فرسودگی خودرو خود می توانند به سایت خودرو فرسوده مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه رتبه بندی معلمان و فرهنگیان

مدارک لازم برای ثبت نام وام خودرو فرسوده 1402

مدارک لازم برای ثبت نام در سایت وام خودرو فرسوده در سال 1402، شامل موارد زیر است:

  • سند قطعی وسیله نقلیه یا اسناد وکالتی وسیله نقلیه
  • برگه پرداخت خلافی
  • مالیات و عوارض خودرو
  • مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی
  • وارد کردن مشخصات خودرو از جمله رنگ آن، شماره شاسی، شماره موتور، شماره انتظامی در فرم ثبت نام

بیشتر بدانید:

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 7 سایت ثبت نام ایران خودرو برای مادران



راهنمای ثبت نام در سایت خودروهای فرسوده

توجهدر این قسمت، مراحل و نحوه ثبت نام وام خودرو فرسوده و ثبت فرم طرح نقدی خودرو فرسوده را شرح داده ایم. می توانید از طریق ثبت نام در این سایت، برای دریافت وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲ و یا برای استفاده از طرح نقدی خودرو فرسوده اقدام کنید.

توجهطرح نقدی نیز مانند وام خودرو فرسوده، فرصت اعطای کمک مالی برای تعویض خودرو را به دارندگان خودرو قدیمی می دهد. متقاضیان می توانند در زمان هایی که هنوز بخشنامه ای برای اعطای وام خودرو صادر نشده است، در طرح نقدی ثبت نام کنند تا بتوانند کمک هزینه تعویض خودروی فرسوده دریافت کنند. ثبت نام در طرح نقدی خودرو فرسوده و پیگیری ثبت نام از طریق همین سایت (سایت ثبت نام خودرو فرسوده) انجام می شود.

توجهواجدین شرایط ثبت نام خودرو فرسوده می توانند برای ثبت نام، مراحل لازم را طی کرده و با توجه به این راهنمای تصویری، به سادگی مراحل و نحوه ثبت نام خودرو فرسوده در سایت خودرو فرسوده را انجام دهند.


مرحله اول: 

ثبت نام در سایت خودرو فرسوده

توجه متقاضیان ثبت نام در طرح نقدی خودرو فرسوده، لازم است وارد سایت شده و سپس مطابق با تصویر، بر روی گزینه ثبت نام خودرو فرسوده کلیک کنند.




مرحله دوم: 

ثبت نام خودرو فرسوده

توجهبعد از کلیک بر روی دکمه “پیش ثبت نام خودرو فرسوده”، فرم زیر را مشاهده می کنید، لازم است اطلاعات درخواستی را به دقت وارد کنید. سپس از سمت پایین سمت راست، عبارت امنیتی را در کادر مربوط وارد کرده و دکمه “ثبت نام” را بزنید.

توجه حدود یک هفته بعد از تکمیل ثبت فرم طرح نقدی خودرو فرسوده، با دارندگان خودرو فرسوده تماس گرفته می شود و تا هماهنگی های لازم انجام شود. اگر بعد از یک هفته با متقاضی تماس گرفته نشد، لازم است متقاضی با پشتیبانی خودرو فرسوده تماس بگیرد. در ادامه نحوه پیگیری درخواست را از طریق سایت ثبت نام خودرو فرسوده شرح داده ایم.



جالب است بدانید:

شرایط دریافت وام فوری چیست؟



مرحله سوم: 

پیگیری ثبت نام خودرو فرسوده

پیگیری وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲

برای پیگیری وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲ یا همان پیگیری ثبت نام طرح نقدی خودرو فرسوده، می توانید به راحتی از طریق سایت ثبت نام خودرو فروسوده به آدرس khodrofarsoodeh.com اقدام کنید. در صفحه اول این سایت، دکمه “پیگیری پیش ثبت نام” را برای پیگیری وام و طرح نقدی خودرو فروسوده، مطابق تصویر بالا مشاهده خواهید کرد.


ثبت نام خودرو فرسوده-

کسانی که قبلا مراحل ثبت نام خودرو فرسوده را انجام داده اند، با انتخاب گزینه “پیگیری پیش ثبت نام” می توانند درخواست خود را پیگیری کنند. در بخش پیگیری ثبت نام خودرو فرسوده، مطابق با تصویر بالا، لازم است شماره پیگیری و کد ملی خود را همراه با کد امنیتی وارد کنید و سپس دکمه “نمایش پرونده” را انتخاب کنید تا بتوانید جزئیات درخواست خود را مشاهده کنید.


بیشتر بدانید:

شرایط دریافت وام خودرو جانبازان 



وام خودرو فرسوده بدون ضامن

در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز بخشنامه ای در مورد وام خودرو فرسوده ۱۴۰۲، منتشر نشده است، شرایط ثبت نام وام خودرو فرسوده بدون ضامن نامشخص است، اما به محض صدور بخشنامه، اطلاعات در همین صفحه، به روزرسانی می شود.

پیش از آغاز ثبت نام وام خودرو فرسوده، متقاضیان می توانند از بهترین روش جایگزین وام خودرو فرسوده استفاده کرده و برای دریافت کمک هزینه تعویض خودروی فرسوده، ثبت نام در طرح نقدی خودرو فرسوده و پیگیری ثبت نام را انجام دهند، تا به بودجه مالی لازم دسترسی پیدا کرده و بتوانند برای تعویض خودرو فرسوده اقدام کنند.

تلفن مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 8

ثبت نام و پیگیری ثبت نام با تماس تلفنی

اگر برای پیگیری درخواست خود با مشکل روبرو شده اید و نیاز به کسب راهنمایی بیشتر دارید، می توانید پشتیبانی سایت khodrofarsoodeh.com تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایند.

توجه:

برای ثبت نام و پیگیری نیاز به مراجعه به کافی نیست می توانید هر روز حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب، با شماره تلفن ده رقمی مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره، به صورت تلفنی پاسخگوی شما عزیزان هستند و پیگیری ثبت نام را در سایت خودرو فرسوده برای متقاضیان در سراسر کشور انجام می دهند. این تماس رایگان نیست و شامل هزینه مشاوره بر روی قبض تلفن ثابت است.


پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات در مورد قرعه کشی های ایران خودرو خودرو کلیک کنید:

سایت ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو 7 اخبار ایران خودرو


به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و پیگیری طرح نقدی و وام خودرو فرسوده فوری

با مشاوران متخصص ما از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور: ۱۶۱۳ ۹۰۷ ۹۰۹

کانال تلگرام خبرینو
پیج اینستاگرام خبرینو
ارسال نظر شما
انتشار یافته : 0 در انتظار بررسی :
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نصب اپ دانش آموزی